-Jungeldyret Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Da jeg fikk Fri Flyt bladet i dag begynte jeg nesten å gråte av glede! Det står at det er planer om å bygge en innendørs skibakke, med forhåpentligvis park, ved Vinterbro/Tusenfryd! Desverre var ikke div. etater o.l. så veldig positive, men det håper jeg inderlig at de blir! Har sendt en mail til Steen&Strøm, som er ansvarlige, og spurt etter mer informasjon. Jeg synes det er på tide at Norge får en slik hall, ettersom nordmenn er kjent for å bli "født med ski på beina". *krysser fingrene og håper* Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Det hadde vært utrolig tøft. Nå som sommerene blir lengre og vinterene blir kortere er jo det noe Norge virkelig trenger Lenke til kommentar
Larze Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Ja jeg syns det er veldig på tide at Norge skal få en sånn. Vi som har så mye penger og så mange som er inntresert i vinter sport. Tenk Dubai har den største innehallen i verden og det er jo ingen der som vet hva snø er en gang:P Det kommer nok nå. Selvom vinterbro var litt langt vekk da, men bedre enn ingen ting=) Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Bra at folk er enig! For meg er Vinterbro omtrent så bra som det kan bli, 25 minutter med bil fra Oslo. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Herregud, er det noe norge trenger er det innendørs snowboardpark. Two thumbs up. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Noen som har bestilt fra The House? Leverer de det de skal? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Noen som har bestilt fra The House? Leverer de det de skal? 9308283[/snapback] Ser ikke ut som de shipper til norge egentlig. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Det kan jo være et problem Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Heisann! Lurer på åssen musikk snowboard folket hører på? Jeg hører på punk - punk/rock - litt heavy metal... Fav. band er SlipKnoT og Goldfinger Endret 26. august 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Her går det i: 1 Turboneger 2 Gluecifer 3 Iron Maiden 4 Mötley Crüe 5 Metallica Endret 27. august 2007 av Jokkulf Lenke til kommentar
M-J Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Heisann! Lurer på åssen musikk snowboard folket hører på? Jeg hører på punk - punk/rock - litt heavy metal... Fav. band er SlipKnoT og Goldfinger 9363351[/snapback] altså det spørsmålet finnes det vel ikke noe fasitt svar på! blir litt som og spørre om "hvordan musikk hører de som kjører bil på" jeg selv hører på hip-hop med looptroop i spissen, men åssen musikk jeg hører på har jo ikke noe med at jeg står på brett? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Han mente sikkert å spørre om hva vi har på mp3'en når vi suser nedover bakkene. Var i hvert fall slik jeg forstod det, hvis ikke har det ikke noe særlig med snowboard og gjøre nei Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Mente fra person til person ja...Alle har forskellig smak vettu Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Er det forresten noen som vet om noen snowboard butikker i Alabama - USA? Har en bestefar som skal bort dit ,og vil at han skal ta med noe utstyr hjem Lenke til kommentar
Larze Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Går du på www.burton.com også på dealer search så kan du finne butikker i Alabama. Kan sikkert gjøre det med de fleste andre merker å Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Takker Edit : Var 3 butikker der som selger brett+utstyr....Er ivertfall sikker på et en av de ligger i nærheten Endret 2. september 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Når er det de setter ut snøkanonene? er det i slutten av oktober/begynnelsen av november? Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Noen norske nettbutikker som har tilbud på fjorårsjakker (type snowboard) for tiden? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 da må du nesten gå i butikken å spørre , eller sende en mail Lenke til kommentar
Larze Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Er noen lager salg rundt om kring nå, tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå