Superdan Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Skal slappe av på Strandafjellet fram til 4.april, for da reiser jeg til Hamar og på TG for å nørde meg litt Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg har ikke fått stått noe særlig de siste ukene , grunnen til dette er at jeg har fått skikkelig vår-stemning og dermed ikke tenkt på snowboard (utrolig nok), selv skulle jeg egentlig på fjellet i påsken, men lurer på om jeg drar til sjøen istedet , pga det er så varmt og fint ^^ Bra at folk legger ut bilder av seg selv Skal slappe av på Strandafjellet fram til 4.april, for da reiser jeg til Hamar og på TG for å nørde meg litt 8237866[/snapback] Jeg har aldri skjønnt at folk velger å tilbringe hele påsken foran dataskjermen, men begynner å bli mer forståelig nå som det er så varmt , men alikevell mye diggere å stå i bakken/kjøre båt (i mitt tilfelle). Det er vell en smakssak xD Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg har ikke fått stått noe særlig de siste ukene , grunnen til dette er at jeg har fått skikkelig vår-stemning og dermed ikke tenkt på snowboard (utrolig nok), selv skulle jeg egentlig på fjellet i påsken, men lurer på om jeg drar til sjøen istedet , pga det er så varmt og fint ^^ Bra at folk legger ut bilder av seg selv 8242953[/snapback] Nei og nei! Jeg har akuratt fått interessen for snowboard tilbake etter en litt treg start på sesogen Er vel egentlig fordi jeg har gjort mye framgang i år, og når man har framgang er det gøy! Flipper og spinner som aldri før, og har i tillegg kjøpt meg et nytt snowboard. Nesten så jeg vurderer sesongkort i trysilfjellet neste år. Men det er da så dyrt!! Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Enig med deg Jokkulf. Men, hvertfall her på i Bergen er ikke føret det sykeste at det gjør noe. Det er rimelig vått, men hva kan man vel forvente ? Vi er strengttalt snart i Mai. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Hehe, andre sesonger har jeg liksom erget meg over at jeg ikke har fått stått like mye som jeg hadde tenkt... selv om sesongen startet sent i år, syntes jeg likevell at jeg har utnyttet mulighetene godt, men hadde vært gøy med en eller to turer til før sommeren kommer for fullt Regner med at jeg og familien reiser opp på fjellet et par dager og stikker til Kragerø og åpner hytta for sommeren Gleder meg fryktelig til sommeren nå, og når høsten kommer igjen vil jeg ha vinter med en gang;) slik er det bare Hvis jeg husker rett startet jeg "Den lille Wakeboard tråden" også ;P Jeg har i hvert fall planer om å stå masse wakeboard i sommer ^^ hvis det er flere som holder på med dette er det bare å poste i "Den lille Wakeboard tråden" Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Gleder meg til litt til sommer jeg også Stikke til Stryn, drikke meg full og kjøre snowboard Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Er det ikke best å kjøre snowboard først, og så drikke seg full? Lenke til kommentar
noseh Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jo, det er det så definitivt! Var på ferie i Zermatt, Sveits for en måneds tid siden, og jeg skal ærlig innrømme at jeg hadde store vanskeligheter med å komme meg ned til byen igjen de dagene after-skien ble arrangert et stykke opp i bakken Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Gleder meg til jeg blir 18, og kan dra på afterski. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Gleder meg til jeg blir 18, og kan dra på afterski. 8260428[/snapback] Jeg var på afterski i Hemsedal for noen helger siden, og jeg er 17. Så der var de ikke så strenge. Og rett utenfor døren var det jo såklart en liten bakke med et bigjump i (1.5 meter høyt og 3-4 meter over kulen kan jeg tenke meg). Måtte jo såklart teste det da Tryna så det sang etter, men fikk ingen varige mén! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hmm, Hemsedal er jo litt kjent for fyll, da. Hah. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Er det ikke best å kjøre snowboard først, og så drikke seg full? 8260000[/snapback] Snowboard er ekstra gøy når du har drukket deg skækk. Da tør du mer, men er ikke ofte balansen sitter helt på plass Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Guess who's going to switzerland for the vacation.. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hvor skal dere henn? Var i salbarch i vinterferien. 13 grader, sol OG snø Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Blir på Strandafjellet her ^^, Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 ser det har vert lite aktivitet her Hvor var dere i påsken da? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) alpene;) diiggg var i italia.. tokk ca en halvtime å komme deg ned..;D laaange flotte bakker Endret 8. april 2007 av gatebarn Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Ischgl... 1400 meters høyde i dalen, og høyeste fjellet var på 2782, med untak av fluchthorn (som jeg heliskiet) på 3399m... Hadde også diverse hoppprosjekter.. :F Og kjøpte meg nye briller.. :F Ser helt mongis ut, men.. Her er step-uppene: Run-Inet: Meg i farta: Også et av tusen landskapsbilder jeg fikk tatt.. Elskbart.. Edit: har også en del film på 16mm.. On a sidenote: Noen som skal til hemsedal første mai helga? Endret 9. april 2007 av Ocularis Lenke til kommentar
Svendsen2 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Kjører med Sims Absoluteplate, Burton Mission bindinger og Burton Sabbath sko. Setter 720, frontflip, frontflip 1 og 3. med div grabber o.l. Backflip prøver jeg aldri på ..hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå