ådne Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Nja, sko kan ofte være litt vel stive i starten og dermed kan man få litt vondt i starten. For at en snowboardsko skal være perfekt bør du kunne kjenne tærne dine berøre tuppen... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Men det er det å slipe stålkantene og fylle ripene jeg ikke klarer selv Men 2-300 hørtes greit ut Får levere det inn i dag. Får håpe ikke det er så lang kø der da. Er jo snart Birkebeinerennet nå snart vet du 8099086[/snapback] hehe, holdt på å brenne meg på det selv. Glemte Birkebeinerrennet, og leverte ikke brettet før på mandag som var :s Hentet det tidligere i kveld, og betalte 350,- for sliping av stålkanter (både med maskin og for hånd) Rensing av såle, og voksing. Satser på at det går brukbart. Har skidag/aktivitetsdag på skolen i morgen. Første turen den sesongen her, sikkert rusten som faen. Men satser på å overleve uten brudd. Åssen brett har du kjøpt deg christian? edit: kan legge ut utstyret mitt her også, ser mange andre har gjort det. Brett: LibTechnologies Jamie Lynn 168cm (litt kort ja, men klarer meg fint så lite jeg har kjørt de to siste sesongene) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kostet sitt i sin tid hos Oslo Sportslager. Kjøpte det som fjorårets modell (utstillingsmodell i vindu) og fikk en meget god pris på brettet sammen med et par Gnu bindinger (ganske gode, men måtte selge da da jeg trengte noe billigere) Solgte de, og kjøpte meg Burton Freestyle og Burton Breed sko.. Ikke akkurat det beste, men jeg har klart meg med det hvertfall Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Husker ikke eksakt hva jeg har betalt for dette, men det var i hvertfall ca. 40% av NYPRISEN på alt.. Brettet kostet hvertfall en del nytt tror jeg. Endret 14. mars 2007 av espennyh Lenke til kommentar
nyvvo Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Brett: LibTechnologies Jamie Lynn 168cm (litt kort ja, men klarer meg fint så lite jeg har kjørt de to siste sesongene) 168? Litt kort? Hvor lang er du a? Endret 15. mars 2007 av andyn Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Solgte de, og kjøpte meg Burton Freestyle og Burton Breed sko.. 8157478[/snapback] Har erfaring med at disse bindingene blir fort ødelagt, holdt 5 dager for meg før bindingene knakk, fikk meg nye av samme type og de holdt vel en uke. Men da var det hard kjøring, hvis du bare kjører vanlig og ikke tryner like mye som meg så holder de sikkert^^. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Bruttern hadde Burton Freestyle bindinger før.. de knakk konstant. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Brett: LibTechnologies Jamie Lynn 168cm (litt kort ja, men klarer meg fint så lite jeg har kjørt de to siste sesongene) 168? Litt kort? Hvor lang er du a? 8160216[/snapback] Skrev feil, det er 158 så jeg idag. Er selv 190, og brettet rakk meg til halsen omtrent. Synes det er digg igrunn. Burton freestyle ja. Kjørte røft før, men da jeg stakk innom Burton sin stand i fjellet før fiksa de som regel bindingen for meg da ting skjedde. GRATIS til og med Det jeg har slitt mest med er at den fremerste stroppen på bindinga ikke vil stramme seg så godt. Så de bytta ut til en strammere fjør foran sist gang de fiksa på den. Går greit nå. Herlig å kjøre idag, selv om det begynner å bli litt tynt med snø i trysil :s Bløt er den også.. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 her er da et par dårlig bilder av mitt nye vidunder Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 What!? Står du med bindingene vendt mot hverandre, M-J? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Eh, det er hælkanten som er nærast kamera ... Lenke til kommentar
M-J Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) HAHA ja det er hælkant mot kamera ja står 15 15 duck Edit: noen som skal på parklife i drammen til helga? Endret 15. mars 2007 av M-J Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Åssen brett har du kjøpt deg christian? 8157478[/snapback] Et stepchild Simon Chamberlain 2006 pro-model brett. Med et par technine bindinger Lenke til kommentar
M-J Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 da ble det at par agency bindinger på meg også(nei jeg vet ikke hvordan det skrives og jeg orker ikke sjekke:P ) går mot slutten av sesongen litt fort nå gitt. heldigvis skal jeg en tur til østerike etter påskeferien. mye brett og mye fyll Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Alt for lite snowboard på meg i år Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ahh, jeg skal til Hemsedal til helgen. Gleder meg vilt, sannsynligvis siste gang jeg får stått denne sesongen. Noen som har vært der før? Lenke til kommentar
czr Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ahh, jeg skal til Hemsedal til helgen. Gleder meg vilt, sannsynligvis siste gang jeg får stått denne sesongen. Noen som har vært der før? 8188376[/snapback] Jeg var der på fredag og da var det helt grusomt der. Mye vind og bakken var stein hard. Noen plasser var det som å kjøre på is. Hadde håpet at solen skulle varme opp bakken til slush føre, men det skjedde ikke før i 3 tiden siden bakken ikke ligger vendt mot solen. Skulle også i bakken på lørdagen, men da var det enda dårligere enn fredagen. Du får håpe at bakken har tint opp såpass at det ikke er hardt der lenger. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ahh, jeg skal til Hemsedal til helgen. Gleder meg vilt, sannsynligvis siste gang jeg får stått denne sesongen. Noen som har vært der før? 8188376[/snapback] Jeg var der på fredag og da var det helt grusomt der. Mye vind og bakken var stein hard. Noen plasser var det som å kjøre på is. Hadde håpet at solen skulle varme opp bakken til slush føre, men det skjedde ikke før i 3 tiden siden bakken ikke ligger vendt mot solen. Skulle også i bakken på lørdagen, men da var det enda dårligere enn fredagen. Du får håpe at bakken har tint opp såpass at det ikke er hardt der lenger. 8192104[/snapback] Jeg var der også på lørdagen, og da var det heeelt jævlig! hehe. Men på søndagen så hadde det snødd noen centimeter i løpet av natta, så da var det temmelig bra forhold. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Himmelske forhold på Strandafjellet for tida Snøver som F*** og pudderet er HERLIG! Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Himmelske forhold på Strandafjellet for tida Snøver som F*** og pudderet er HERLIG! 8194661[/snapback] Herlig, skal dit torsdag og fredag. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Himmelske forhold på Strandafjellet for tida Snøver som F*** og pudderet er HERLIG! 8194661[/snapback] Herlig, skal dit torsdag og fredag. EDIT: Haha! Helt likt! Endret 20. mars 2007 av eiv880 Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Ahh, jeg skal til Hemsedal til helgen. Gleder meg vilt, sannsynligvis siste gang jeg får stått denne sesongen. Noen som har vært der før? 8188376[/snapback] Jeg var der på fredag og da var det helt grusomt der. Mye vind og bakken var stein hard. Noen plasser var det som å kjøre på is. Hadde håpet at solen skulle varme opp bakken til slush føre, men det skjedde ikke før i 3 tiden siden bakken ikke ligger vendt mot solen. Skulle også i bakken på lørdagen, men da var det enda dårligere enn fredagen. Du får håpe at bakken har tint opp såpass at det ikke er hardt der lenger. 8192104[/snapback] Jeg var der også på lørdagen, og da var det heeelt jævlig! hehe. Men på søndagen så hadde det snødd noen centimeter i løpet av natta, så da var det temmelig bra forhold. 8192145[/snapback] WHAT!? Jeg hadde hørt rykter om masse nysnø i det siste og nice pudder jeg..? Edit: Og Hemsedal.com bekrefter det jeg mener...? Endret 20. mars 2007 av xerminx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå