ZenCo Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Ikke hvis man tar av stål kantene\runder dem. 8113180[/snapback] Hvordan får du til det? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Ikke hvis man tar av stål kantene\runder dem. 8113180[/snapback] Hvordan får du til det? 8128974[/snapback] Ta dem av eller runde dem? Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Eller, du kan rettogslett bruke en litt kraftig teip Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Ja, om man ikke vi ødelegge kantene på brettet og samtidig ikke ødelegge trampolina så er jo det genialt. Noen lag med en litt tykk teip så er det problemet løst. Hvorfor har jeg ikke tenkt på det før? Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Skal til kongsberg med klassen imorgen. Gleder meg som en unge, men syntes godt de ikke skulle ha ventet så lenge, snøen smelter jo Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Da skal jeg prøve backflip neste sessong . Har kun prøvd frontflip til nå og det var ikke så vansklig som jeg trodde. Er trygg på backflip på trampolina, tar både dobbel og med skru så det burde gå greit. Får bygge med et svært hopp på hytta. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Da skal jeg prøve backflip neste sessong . Har kun prøvd frontflip til nå og det var ikke så vansklig som jeg trodde. Er trygg på backflip på trampolina, tar både dobbel og med skru så det burde gå greit. Får bygge med et svært hopp på hytta. 8131436[/snapback] Trenger ikke å være så stort hopp. Men det lønner seg å ha litt spitt i hoppet de første gangene. Da blir det lettere å komme seg rundt og du vil føle deg litt tryggere på det. Etterhvert kan du prøve deg på flatere hopp Film gjerne de første forsøkene Lenke til kommentar
M-J Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 skal prøvekjøre nytt brett i morgen! et F2 brett. husker ikke helt modelen. og med F2 spyro pro gold bindinger. blir gøy og prøve og kanksje kjøpe etterpå Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Skulle egentlig til Sauda igår. Men det var for få påmeldte, og vi ble forflyttet til Røldal-turen. Der var det for dårlig vær. Forbannet. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 noen som har erfaring med F2 brett? Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hvor har du kjøpt det? Heter det noe med enn F2? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 som sagt lenger opp så husker jeg ikke hvilken model det er! skal prøvekjøre etterpå. kjøper det av en fyr som er testkjører for F2 i norge så jeg får det til en jævlig nice pris. http://www.f2-snow.com/ Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 som sagt lenger opp så husker jeg ikke hvilken model det er! skal prøvekjøre etterpå. kjøper det av en fyr som er testkjører for F2 i norge så jeg får det til en jævlig nice pris. http://www.f2-snow.com/ 8135641[/snapback] Mulig å skaffe et til meg også? (a) Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Nei. Jeg har aldri hørt om F2, heller.. Burde jeg det? Meg óg!! Trenger et pudderbrett:P Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg har ikke erfaringer med F2, men kjenner en som har hatt ett slikt brett. Han var visst veldig fornøyd Btw: Noen som har sett min nye avatar? Prøv å oppdatere bildet, det rullerer mellom forskjellige bilder Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Ahh, nice chs; hvordan fikk du det til? Btw, tror jeg skal søke om å skifte brukernavn nå, dette er max 14tzz^^ Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Ahh, nice chs; hvordan fikk du det til? Btw, tror jeg skal søke om å skifte brukernavn nå, dette er max 14tzz^^ 8151479[/snapback] Bruker PHP Jeg har også søkt om å få bytte brukernavn. Skjønner ikke hvor jeg fikk den tåpelige ideen om å kalle meg chs89!? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 kjøpte meg nytt brett i går Nest års model av et F2 Brett jævlig nice og stå på. kjøpte det av sebastian kjellstrøm om det er noen som har hørt om han! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå