Tmz Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Man kan o eventuelt prøve nye triks på et hopp med mye løssnø i landinga, slik eg landet min første 360. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Er det ikke litt skummelt å ta diverse saltoer og spinner med snowboard på trampolinen? Jeg spør om dette pga snowboardet er jo tross allt ikke det minste du kan ha på beine. Har du f eks landet på kanten eller utenfor trampolinen noen gang? Bra du reklamerer i signaturen din forresten chs89 8109735[/snapback] Det er alltid skummelt å prøve på noe nytt Sånn er det bare desverre. Og om du har nogelunde kontroll på trampolinen uten brett, og er relativt flink til å kjøre og hoppe på brett til vanlig, så er det normalt ikke noe problem 8110278[/snapback] Ok, da tror jeg det vil gå greit, men får nok ikke mulighet til å gjøre det pga det bare er naboen min som har trampoline Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg tror trampolinen som vi kjøpte var den beste investeringen som familien min noensinne har gjort Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Blir det ikke lett hull i trampolina hvis man hopper med brett? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg tror trampolinen som vi kjøpte var den beste investeringen som familien min noensinne har gjort 8111396[/snapback] Ikke hvis man tar av stål kantene\runder dem. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Blir det ikke lett hull i trampolina hvis man hopper med brett? 8111848[/snapback] Hm, jeg har ikke hoppet veldig mye med brett. Men det har gått greit de gangene jeg har prøvd. Hoppet med et brett som var ganske slitt og som ikke hadde så skarpe kanter. Trampolina har iallefall vart i noen år nå, og den virker fortsatt som ny Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Noen som har noen anelse om ca hvor lenge det er til trysil stenger for sessongen? Tenkte jeg skulle ta meg en tur dit om 5 uker hvis bakken fortsatt er åpen. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Kan jo sjekke trysil.com. Åpningstiden varierer vel etter hvor mye snø de har, tenker jeg. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Står bare hvordan det er nå, Temperatur-0,3 °C Snødybde100 cm Noen som har erfaringer med hvor lenge det vanligvis er åpent? Eller er det bare å gi opp håpet? Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) De pleier å ha det åpent så lenge de kan. Om du ser på tilbudene dems så kan du se at de tilbyr weekendopphold i uke 16-17. Altså er de mest sannsynlig åpne da også BTW: Da var den "nye" brettet mitt ferdiig preppet og er klart for en tur i bakken i morra! Håper det var verdt bryet Endret 9. mars 2007 av chs89 Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Da var det endelig helg, og ikke minst - perm!! Første tur på fjellet i morgen på 2 år, går til norefjell - gleder meg som et barn! Det gjenstår å se hvor stø man er på beina, da. Ser iallefall ut til at forholdene skal være bra der. Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hei, Jeg lurte på om det er noen som har ein snowboard film og anbefale meg? der dei eks fere ned klipper? har lust og bli bedre der, å då er det vell lurt og sette seg ned og sjå kosen dei flinke gjer det;D? Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Da var jeg oppe i bakken og testa det nye brettet. Kjempesuksess! Et bilde: HOT! Filma litt også: - Meg som tar backflip, ikke helt stødig på landingen - Meg som tar 360 på ett av big jumpene - Kameraten min på cornern - Kameraten min på et av big jumpene - Meg på cornern - Meg som tryner på en rail. IKKE godt - Kameraten min på railen - Meg på railen Beklager dårlig videokvalitet. Er filma med min w810i. Har som sikkert noen har fått med seg vunnet en Nokia N93i videomobil, men den har ikke dukket opp enda Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Hei, Jeg lurte på om det er noen som har ein snowboard film og anbefale meg? der dei eks fere ned klipper? har lust og bli bedre der, å då er det vell lurt og sette seg ned og sjå kosen dei flinke gjer det;D? 8122212[/snapback] Er vel ikke noe klippekjøring i denne filmen.. men prediculous Er en av de mest underholdene snowboardfilmene jeg har sett Se klipp her: http://isenseven.de Endret 10. mars 2007 av Superdan Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Det er ein del tips til filmar i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=699417 Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Den aller beste snowboardfilmen er Follow Me Around Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Nice backflip chs89, selv om det så mer ut som 360 monkeyflip Hvor står du forresten? Kanskje jeg får lagt ut noen filmer også, fikk vel filma et par klipp før jeg tryna. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Nice backflip chs89, selv om det så mer ut som 360 monkeyflip Hvor står du forresten? Kanskje jeg får lagt ut noen filmer også, fikk vel filma et par klipp før jeg tryna. 8123483[/snapback] Jeg står på Budor Ikke store anlegget, men de har da klart å få opp en relativt bra park der. Og det er ikke så mange folk der heller så det er greit Legg ut filmene dine og ja Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Skal høre med han som har filmen, fyren er aldri på msn og utenom når vi står sammen treffes vi ganske sjeldent, så det kan ta en stund før jeg får filmen. Men når jeg får dratt til trysil skal vi ikke se bort ifra for at jeg får filmet litt. Edit: Forresten åssen klarte du backflip første gangen, rimelig sikker på at jeg har spenst nok, men så er det bare det å tørre Eventuelt er monkey flip enklere? Endret 10. mars 2007 av Tmz Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Skal høre med han som har filmen, fyren er aldri på msn og utenom når vi står sammen treffes vi ganske sjeldent, så det kan ta en stund før jeg får filmen. Men når jeg får dratt til trysil skal vi ikke se bort ifra for at jeg får filmet litt. Edit: Forresten åssen klarte du backflip første gangen, rimelig sikker på at jeg har spenst nok, men så er det bare det å tørre Eventuelt er monkey flip enklere? 8124500[/snapback] Det er veldig lenge siden jeg lærte meg det. Faktisk den første sesongen jeg stod på snowboard. Var vant med å ta baklengs på trampolinen så jeg visste at det var mulig, men turte ikke å prøve. Men vi hadde en på skolen jeg gikk på da, som var veldig god på snowboard (Var sponsa osv..). Og han "pressa" meg litt til å gjøre det. Halve skolen stod å så på da jeg skulle prøve, så jeg måtte nesten ungå å lande på nakken Så sånn var det Det er forsåvidt bare å finne en fin bakke hvor du kan shuffle masse løssnø i landingen. Det gjør ikke noe vondt å lande på hodet i en haug med løssnø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå