jacoP Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Hei! Jeg stod dritmye på brett før! I en del år.. men så tryna jeg av en rail å fikk hjernrystelse.. Men når jeg ble bra igjen fortsatte jeg å stå.. men så, bare en uke el. no etter at jeg ble frisk hoppa jeg på et bigjump og tryna.. da klarte jeg å vri kneet så jeg nesten ikke kunne gå på en uke el 2.. har mista litt interessen for brett etter det.. det er litt trist men syns det er kult å se på andre stå da hehe.. jeje... 7200581[/snapback] Jeg har hatt en del tryn jeg og, men kanskje ikke like ille... Men jeg elsker snowboard så mye at det skal mye til for å få meg til å slutte Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Dette er vell 2-3 år siden... var 12 eller 13år.. har desverre ingen nyere bilder Endret 2. november 2006 av Turbo-Jokke Lenke til kommentar
zling Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hvilke ski-anlegg er det som best her i Norge? Jeg foretrekker Hemsedal, ganske bra utvalg for oss på snowboard.. Noen som har vært utenfor Norge å stått? Vil gjerne ha tips til andre ski-anlegg, f.eks i canada eller alpene... Ta gjerne med hva det koster også.. 7203005[/snapback] Jeg vil si Trysil er best av det jeg selv har prøvd! 7204081[/snapback] Trysil har også kjempe fint ski-anlegg. Vært der ett par ganger, skal 1 uke til hemsedal neste år.. Det skal bli kult! Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Har ikke vært i Hemsedal selv, men får vell se om jeg får sjekket det ut en gang. Ellers så er vell drømmen Alpene Lenke til kommentar
zling Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Har ikke vært i Hemsedal selv, men får vell se om jeg får sjekket det ut en gang. Ellers så er vell drømmen Alpene 7206481[/snapback] Ja, alpene tror jeg er sjukt bra! Men er det ikke ett ski-anlegg som er ganske kjent i canada? ett eller annet med resort... Lenke til kommentar
M-J Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 står nesten bare i aron (drammen) fordi jeg jobber der! hvem som er best i norge veit jeg egentlig ikke! men er glad i parken på tryvann! hehe... så har man jo stryn om sommern da! DET er deilig det! også vil jeg anbefall st.anton i alpene! jævlig digg og kjøre off-pist der! pudder som faen Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Men er det ikke ett ski-anlegg som er ganske kjent i canada? ett eller annet med resort...Berre eitt? Whistler/Blackcomb er vel kanskje det mest kjende, men det er mange andre, som Fernie, Lake Louise, Banff og Tremblant. Du kan jo sjå om du finn staden her. Lenke til kommentar
joku Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Nå er det 70 cm snø her i Tromsø. Det har aldri vært så mye snø her på denne tiden av året. Så det blir nokk kjøring idag. Post bilder da folkens! Bilde fra 1 uker siden: Endret 3. november 2006 av joku Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Jeg spør igjen, jeg. Hvilken butikk er best på Burton-brett i Oslo? Endret 3. november 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Kommer helt ann på... de selger det på blant annet vanelige sportsbutikker.. Du kan eventuelt sjekke butikker som swag(usikker) eller sea sport ved Vika Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg er medlem av SSK .. salangen snowboard klubb.. vi holder på å lage bakke Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Kommer helt ann på... de selger det på blant annet vanelige sportsbutikker.. Du kan eventuelt sjekke butikker som swag(usikker) eller sea sport ved Vika 7212494[/snapback] Vet at Swag har et par brett, men de ligger på samme prisen som G-sport. Sea sport kan jeg sjekke. Whitewater selger visst ikke Burton i år. Edit: Jeg er medlem av SSK .. salangen snowboard klubb.. vi holder på å lage bakke 7213292[/snapback] Haha, SSK er jo Skjetten Sportsklubb. Endret 3. november 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Hvis du skal ha et godt burton brett må du regne med å betale en del... Jeg mener mitt brett var verdt hver eneste krone! Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Skal nå ordne allt klart til bakkene åpner... da jeg kjørte utenfor løypene i fjor senvinter hadde jeg ganske uflaks Jeg kjørte i ganske stor hastighet og traff en sten og det ble et langt (ganske dypt) hakk i brettet mitt... i dag skal jeg sende det på reprasjon... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hvis du skal ha et godt burton brett må du regne med å betale en del... Jeg mener mitt brett var verdt hver eneste krone! 7214210[/snapback] Klar over det, koster 5000 kroner sånn cirka. Skal ha et Burton Air 157. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Mitt burton brett kostet 5000, men fikk det for 3900 pga... jeg kjenner en som jobber der jeg kjøpte det.. han kjøpte det for meg med sine rabatter Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Virker som om det er stor fokus på hva slags merke man kjører? Selv kunne det ikke brydde meg mindre. Kjører på en billig pakke fra Lamar og er sikker på at jeg hadde prestert helt likt om jeg så hadde hatt et brett til 5 000. Lenke til kommentar
Migr Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Mitt burton brett kostet 5000, men fikk det for 3900 pga... jeg kjenner en som jobber der jeg kjøpte det.. han kjøpte det for meg med sine rabatter 7215855[/snapback] haha fikk han bare 1100rabatt, hvilke sjappe jobber han i? Jeg fikk 50% når jeg jobba Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Mitt burton brett kostet 5000, men fikk det for 3900 pga... jeg kjenner en som jobber der jeg kjøpte det.. han kjøpte det for meg med sine rabatter 7215855[/snapback] haha fikk han bare 1100rabatt, hvilke sjappe jobber han i? Jeg fikk 50% når jeg jobba 7216241[/snapback] Eeeeller, så ble han lurt av kameraten! Han betalte kun 2500 for plata, men sa han betalte 3900 og fikk derfor 1400 i egen lomme! Den sniken Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Oh yeah, kom akkurat hjem fra sentrum. 5000,- for Burton Air 157 på Swag Byporten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå