Laffe Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 hei, jeg er ny i snowboard-miljøet.. og har non spørsmål:p Jeg har testet tynne brett og sånn vanlige brett, hvorfor dytter du så lett med tynne brett, jeg synes det er vanskelgi å svinge og bremse.. eller er det bare meg som er n00b?.. men sånn litt sjukekre brett klarer jeg å bremese meg og svinge.. +++ jeg ser etter et brett jeg kan ha i mange år, noen her som anbefaler njon? burden eller hva nå det heter..?? selvom jeg har akkuart lært meg å stå, bremse og har kontrollen, så har jeg lyst til å bare begynne rettpå.. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg vil andbefale deg og kjøpe en nybegynner pakke for ca 2000kr. Da får du sko, binniger og brett. Så hvis du blir flink og vil forsette så kjøper du heller et dyrt brett. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Ikke noe vits å kjøpe dyrt første gangen, kjøp deg heller en billig pakke til rundt 2000 så får du råd til sessong kort ved siden av. Så kjøper du deg nytt brett om 1-2 år når du føler du behersker det bedre. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Eller bare gjør som meg: Kjøp en nybegynnerpakke og stå på den hele tida. Kjøpt nye billigpakker etterhvert som jeg har vokst fra de andre. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Eller bare gjør som meg: Kjøp en nybegynnerpakke og stå på den hele tida. Kjøpt nye billigpakker etterhvert som jeg har vokst fra de andre. 8066178[/snapback] Nå kjøper man ikke dyre brett når man er i voksealderen da. Det er bortkastet. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg slutta å vokse for noen sesonger siden, og jeg kjører fortsatt på billigpakka mi. Og det kommer jeg nok til å fortsette med, syns den plata er dritgod. Prøvde brettet til en kamerat forrige gang, nitro t2, og jeg syns lamarplata mi til 1500 er bedre å kjøre på Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Har nok litt å si at du er vandt til ditt brett. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Har nok mye å si det ja, selv synes jeg slike startpakker er et helvete. Vonde sko, bindinger myke som gummi osv. Men det brettet du testet, var det passe stort til deg? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 hvor stor skal brette egentlig være? Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Mellom nesa og brystet, synes jeg. Hvordan er default stancen på brettet, da? Parkbrett har ofte brei stance, så de må være litt kortere. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hvordan er default stancen på brettet, da? Parkbrett har ofte brei stance, så de må være litt kortere. 8067635[/snapback] Stancen kan du vel uansett stille inn selv ville jeg tro. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) hvor stor skal brette egentlig være? 8067270[/snapback] Det kommer helt an på bruksområdet. Bruk www.snowboardlengthcalculator.com , der kan du regne ut lengden som passer til ditt bruk. Btw: Var ute i bakken i dag. Masse tåke. Det er skummelt å hoppe på Big Jump i tåke da du ikke ser landingen Endret 3. mars 2007 av chs89 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Wee, Artic Challenge er moro. =D Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Wee, Artic Challenge er moro. =D 8069058[/snapback] Du var og så på? Det hadde jeg lyst til å gjøre og! Men det ble det ikke noe av Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Wee, Artic Challenge er moro. =D 8069058[/snapback] Jeg var der. Heftig! Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Kult at Terje Håkonsen nå sitter med rekorden for verdens høyeste svev på Snowboard. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Det ble desverre ikke godkjent :\ Stod på snowboard selv idag, stakk en liten tur i varingskollen, endelig satt jeg 270 boardsliden Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Det ble desverre ikke godkjent :\ Stod på snowboard selv idag, stakk en liten tur i varingskollen, endelig satt jeg 270 boardsliden 8072023[/snapback] Ikke? Hvorfor? Han hadde jo to hopp, et på over 10 som han ikke fullførte, og et 9,80 som han landet. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg så det ikke selv, men hørte at han landet på madrassen på det hoppet over 10 meter. Var det ikke det som skjedde? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Han tryna når han kom over 10m, men han hadde eit på 9,80m der han landa strøkent. På det der han kom 9,8m tok han like gjerne ein BS360, i staden for den vanlege 180-en ... Tviler litt på at det var planlagt. Dei som av ein eller annan grunn ikkje har fått det kan sjå det på NRK Nett-TV: http://www1.nrk.no/nyhetsspiller/type/loop.../7116/tab/sport Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå