Christian_ Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Ah! Da var jeg i ferd med å kjøpe nytt brett og bindinger Et 2006 Stepchild snowboard, Simon Chamberlain promodel, og technine 2006 bindinger. Gleder meg sinnsykt til jeg får det!! Det skal visst være et bra brett Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Ok, takk for rådene, men hvordan er det med dere å stå begge veier? Både regular og goofy.... Klarer kun å stå den ene veien Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg var god på switch før, men merket i årets sesong at jeg har blitt litt rusten. At jeg begynte å stå switch var egentlig en refleks for å avlaste høyrefoten. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Du må bare øve på å stå switch i en slak bakke. Kjør MANGE ganger, og øv deg på å svinge begge veier. Du kommer garantert til å tryne mange ganger, men ikke bry deg om folk ler. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Bare kjør switch ned bakkene så klarer du det bra til slutt. Det med 360 og bøying i knærne er inviduelt jeg liker å bøye litt fordi jeg klarer å snurre bedre hvis jeg gjør det, men du kan jo prøve deg ut på flere metoder, så finner du til slutt den du liker best Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Switch blir bare helt feil for meg! Jeg må nesten øve mer på det. Føler meg skikkelig dum om jeg skal kjøre noen meter switch. Ser ut som om jeg aldri har stått på snowboard før Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Skal en tur til oslo for å se på noen nye snowboard sko. bor i halden, så drar jo forbi fredrikstad, sarpsborg og moss på vei inn. noen som har noen butikker å anbefale? jeg må finne ut butikker på forhånd, slik at jeg kan få tak i adresser.. så navn på butikker i oslo, moss, sarpsborg og fredrikstad? Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Switch blir bare helt feil for meg! Jeg må nesten øve mer på det. Føler meg skikkelig dum om jeg skal kjøre noen meter switch. Ser ut som om jeg aldri har stått på snowboard før 8041209[/snapback] Flere som er som meg jo Jeg kjører regular til vanlig og klarer såvidt å svinge hvis jeg kjører goofy (switch). Føler meg helt teit men jeg øver uansett. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Skal en tur til oslo for å se på noen nye snowboard sko. bor i halden, så drar jo forbi fredrikstad, sarpsborg og moss på vei inn. noen som har noen butikker å anbefale? jeg må finne ut butikker på forhånd, slik at jeg kan få tak i adresser.. så navn på butikker i oslo, moss, sarpsborg og fredrikstad? 8042555[/snapback] I oslo: Oslo Snowboard Senter (www.snowboard.no) White Water Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Switch blir bare helt feil for meg! Jeg må nesten øve mer på det. Føler meg skikkelig dum om jeg skal kjøre noen meter switch. Ser ut som om jeg aldri har stått på snowboard før 8041209[/snapback] Da er det nesten bare å bite i det sure gresset du kan jo f eks ta annenhver runde goofy og regular. Så blir du ikke sett på som en nybegynner. Og hva er farlig med å bli sett på som en nybegynner en dag? Alle må jo ha vært nybegynnere før, så jeg ser ikke rart på folk som holder på å lære uansett alder. Et unntak er de fæle danskene som skrenser ned alle bakker og whiper vekk motstanden for oss nordmenn Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 At du føler deg teit, skal ikke du tenke på.. du skal bare tenke på at du øver på noe nytt, og visst du ikke øver ... Så får du det heller ikke til Den som intet øver, intet vinner ^^ Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 har vel egentlig funnet ut at viss du skal lære deg of kjøre switch så hjelper det og kjøre i løssnø til du har vondt i høyre/venstre foten, når du snur deg da så vil du ikke snu deg tilbake vet du Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hehe, jeg har en bakke like ved der jeg bor hvor jeg og noen kamerater pleier å bygge hopp. Jeg kan øve meg litt på switch der Så slipper jeg å drite meg ut foran så mange Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Skal til Hafjell om 2 uker med skolen, blir dritfett. Åssen triks drar dere da? Beste jeg har landet er vel fs 720, tar også switch 540 vet ikke helt hva som blir sett på som best. Er ikke så veldig god enda. Har nå hatt sessongkort i 2år Endret 1. mars 2007 av Tmz Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Eller kanskje ZenCo skal selge det? 8001060[/snapback] Heelt feil stance ja! Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Skal til Hafjell om 2 uker med skolen, blir dritfett.Åssen triks drar dere da? Beste jeg har landet er vel fs 720, tar også switch 540 vet ikke helt hva som blir sett på som best. Er ikke så veldig god enda. Har nå hatt sessongkort i 2år 8056662[/snapback] det heter vel forsåvidt frontside og backside.. ikke switch Lenke til kommentar
M-J Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 det heter jo switxh om han tar switch 540 da. altså han kjører switch inn mot hoppet og tar 540 for så å lande ikke switch. så nei det heter switch 540 (switch frotside 540\switch backside540) Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Riktig det M-J sier. Rundt det med goofy, og at man driter seg ut så har jeg nok selvtillit til å ikke bry meg om at noen tullinger skulle le. Da kan de heller vise meg hvordan man gjør det! Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Skal til Hafjell om 2 uker med skolen, blir dritfett.Åssen triks drar dere da? Beste jeg har landet er vel fs 720, tar også switch 540 vet ikke helt hva som blir sett på som best. Er ikke så veldig god enda. Har nå hatt sessongkort i 2år 8056662[/snapback] det heter vel forsåvidt frontside og backside.. ikke switch 8058401[/snapback] Switch vil si at jeg kjører goofy når jeg normalt kjører regular. Fs / Bs er hvilken vei du spinner. Forresten er det switch fs 540 jeg tar. Endret 2. mars 2007 av Tmz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå