ivanp Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Xerminx? Bruker du hjelm? Har sweet trooper sin fullcut, den brune/med røde striper og lurer på hvordan de former seg til hjelmen?? Var du der idag? mange igjen eventuellt? Endret 20. februar 2007 av ivanp Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 ivanp: Jeg kjører med hjelm ja, det er en sånn billig Vega dritthjelm. Men den former seg bra etter den. Jeg vil annbefale deg at du tar med hjelmen når du skal prøve de... Jeg var der på mandag, vet ikke hvor mange de har igjen. Drar på Gålå nå, gleder meg til å stå Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Å gjett hva som venter på meg når jeg kommer igjen! Mitt nye snowboaaard! weeeeweee! Jeg skal til Hermon helga etter vinterferien, og gjett om jeg gleder meg! Var der i fjord også, fantastisk plass! Litt usikker på hvordan føret er, men vi satser på bra! Endret 21. februar 2007 av ZenCo Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Og hvilket brett er dette da ZenCo? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Å gjett hva som venter på meg når jeg kommer igjen! Mitt nye snowboaaard! weeeeweee! Jeg skal til Hermon helga etter vinterferien, og gjett om jeg gleder meg! Var der i fjord også, fantastisk plass! Litt usikker på hvordan føret er, men vi satser på bra! 7990388[/snapback] Hermon i Sudndalen? Yeeah! Jeg har hytte der, har vært der siden lørdag, og det var DIGG føre der og massevis med snø. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Noen som har noen gode nettsjapper for snowboard og diverse utstyr? Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 50-50 Boardshop Snowboardshop Formatshop Theshop Bajas Det er de jeg kommer på akkurat nå. Ellers har du jo de amerikanske butikkene og eBay der du kan få alle varene de har i norske butikker til halv pris! Så nettopp ThirtyTwo Lashed til rett over den norske tusenlappen! Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Kjøpte et par med 32 Lashed i forrige sessong. Nå har sømmen på den på den saken under snøringa revnet. Den som ligger imellom innerskoen og snøringa altså for å gjøre skoen stivere på framsiden av foten. Siden sømmen har revnet oppå vristen så er skoen blitt skikkelig myk og snøringen havner inn i hakket hvor det er revnet. Mulig å få nye sko på reklamasjon? Dette har ødelagt kjøringen helt. Kjøpte de på session i Bergen og har kvitering. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 På Session Haugesund er de greie som fy! Beste butikken som finnes! Mao må du gjerne prøve! Hvis den bare har slitt, altså. Om du har tryna skikkelig på et bigjump eller et du selv har laget backcountry, er det din egen feil! Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Og hvilket brett er dette da ZenCo? 7992957[/snapback] http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...762&pos=1&tot=1 Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Bra stance ZenCo Ser ut som et slalombrett med den stancen! Hvordan klarer du å stå sånn? Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Er vel ikke slik han står, tipper det er han som solgte brettet til ZenCo som hadde slik stance Siden det ligger på finn.no Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Eller kanskje ZenCo skal selge det? Lenke til kommentar
noseh Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Oh YES! Kjenner det kribler i beina etter å kjøre nå Holder på å pakke klær og utstyr.. Reiser til Zermatt, Sveits på lørdag morgen Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Vært der før eller er det first time? Lenke til kommentar
jH- Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Oh YES! Kjenner det kribler i beina etter å kjøre nå Holder på å pakke klær og utstyr.. Reiser til Zermatt, Sveits på lørdag morgen 8003175[/snapback] Ooh, der er det herlig å kjøre. Var der en helg i fjor, var så absolutt verdt det. Du får håpe på godt vær, og ikke altfor mange turister. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 I dag fikk jeg endelig kjøpt meg nye goggles. Det stod mellom Electric EG1 og Dragon DX Ioniced. Tilslutt fallt valget på Dragon DX Ioniced. Grunnen til dette var at det er så mange som kjører rundt med Electric EG1. Også hadde de noen Dragon goggles som var gule og ekstremt kule, noe som gjorde at jeg ble frelst. Tester de ut i tryvann i morgen Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 De feteste gogglene er da Nice Noen som har sett dem? Kryr av dem på Hovden, btw. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Ahh. Alperittet i morgen (lørdag) Gleder meg Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Ja, jeg vet at dette kanskje er et sinnsykt dumt spørsmål Men er det noen som har noen erfaringer med provern.no? Virker ikke helt seriøst der. Sidene var heller ikke helt oppegående Og prisene var ikke minst sinnsyke! Dette må være noe tull? http://www.provern.no/index.php?categoryID=13 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå