Rabbern Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Ja da må det bare komme mer snø så jeg får prøvd ny brettet Ble et Burton Hate 2011 Burton Mission 2012 Burton Invader 2011 Burton Bukse til 1400kr. ble totalt 5000kr Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Gratulerer med kjøp av de beste (etter min mening) bindingene som er å finne ute på markedet! Lenke til kommentar
Rabbern Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Ja han på burtonlageret sa også det Så blir nok fornøyd, hvis jeg skal oppgradere blir det nok nye boots. Men først blir det vel hjelmkamera, og nye briller. Noen forslag til briller og kamera? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg får mitt GoPro Hero 2 i morgen, tror det er vel verdt penga Du kan også titte på kamera fra Contour, men du vil nok ikke finne historier som dette om de kameraene: http://www.youtube.com/watch?v=4b6n1MwXCcs Eller han som mistet det da han sto på ski i Januar og fant det igjen 6-8mnd etterpå. 1 Lenke til kommentar
Rabbern Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Ja er litt usikker på åssen kamera jeg skal velge .. blir vel noe fra GoPro men om det blir Hero2 eller original vet jeg ikke. Er jo sport jeg skal filme så hadde vært fint med vidvinkel, men da får jeg ikke 60fps. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Du kan da filme med 170 graders og 60fps? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 1000kr avslag på Burton Prophecy bindinger ekke galt! Burton.no + rabatt kode Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Railsa på Cuba (Oslo) er på plass. Er den lengste 20 meter? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) SSSSIIIIIIIIIIIIICK!!!!! Får stått 3-4 dager i romjula, gleder meg vilt! "Stemningsbilde" Endret 22. desember 2011 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 SSSSIIIIIIIIIIIIICK!!!!! Får stått 3-4 dager i romjula, gleder meg vilt! "Stemningsbilde" Er det bilde av deg i år? Isåfall, hvor i H er det der? Ser utrolig mye fram til å teste ut nye setupet! Mest Hi tech setup jeg har hatt til nå, og dyreste Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Haha nei, random bilde fra google Men digga klærne hans! Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Da blir det Trysil til helgen for og teste ut ny setupet Burton Cartel re:flex & Lib Tech T.Rice 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Fikk kjørt sesongens første dag(er) i romjula! Var litt shaky på begynnelsen, men satt back 3 og front 3 i løpet av dagen. Andre dagen satt jeg backflip. Tror dette kommer til å bli en konge sesong! 1 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Fikk kjørt sesongens første dag(er) i romjula! Var litt shaky på begynnelsen, men satt back 3 og front 3 i løpet av dagen. Andre dagen satt jeg backflip. Tror dette kommer til å bli en konge sesong! Me 2! Ser det er meldt snø fra mandag - ondag, også litt mer på fredag/lørdag Satser på at det blir litt pudder kjøring Lenke til kommentar
Rabbern Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Da har jeg kjørt noen ganger, ca 5 og er veldig fornøyd med brettet Eneste jeg kanskje skulle hatt er nye googles, men tror jeg klarer meg igrunn. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Sarah Burke døde i går av skadene hun pådro seg under trening i en halfpipe i Park City. Hun var en stor stjerne innen freestyle på ski, og et ikon for mange! Jeg vil gjerne dedikere denne posten til henne. http://vimeo.com/35364829 Hvil i fred Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Noen her som har tips til hjelm for under 1500 kroner? Kan godt strekke meg over, men etter hva jeg har sett av priser tidligere tror jeg ikke det vil være nødvendig. Har egentlig ingen kriterier, annet en at den beskytter hodet. Har tenkt en del på hjelmer fra Sweet, men gidder virkelig ikke å henge meg på hypen. Endret 30. januar 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Jeg har burton hifi, ser ganske standard ut men funker som fjell. Den er ganske lett og luftig, har plass til en lue hvis man vil det, men hvis ikke er det bare å stramme reima. Har også mulighet for å montere høytalere i den (derav navnet hifi). Jeg har den i brun. ;Kanskje verdt å nevne at den beskytter bra også.. Har fått testet det et par ganger på bigjump, og den tar i mot en god del av støtet og fordeler det utover hjelmen slik at du ikke merker så mye. Endret 30. januar 2012 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) EDIT: Har gått for hjelmen fra POC. Noen her som forresten har vært i Tryvann det siste? Hvordan er forholdene? Har nemlig aldri vært der, da jeg alltid har vært på Varingskollen. Hvor mye folk er det på en normal lørdag eller søndag? Varingskollen er jo kjent for enormt mye kø, noe jeg har fått oppleve uttallige ganger. Endret 2. februar 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå