Axl91 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Yes har mange bra frikjøringsbrett, så de kan jo anbefales om du trives med merket. Ellers så har alle de store merkene så og si samme kvalitet og opplegg, det går mest på design og merkepreferanser. Burton har noen splitboards som er veldig bra, og deres modell "Fish" er absolutt verdt en titt. Om du kun skal kjøre fluffy pudder har Lib Tech et brett de kaller for "Banana Hammock" som skal være ganske interessant, har riktignok ikke hørt noen som har testet denne. Ja skal sjekke det ut. Skal bo 4-5 måneder i chamonix med Active Education på en frikjører linje for å få inn basics iforhold til frikjøring. Har stått litt i områdene rundt Gaustatoppen, men har ikke turt meg noe særlig andre steder da jeg ofte kjører alene. (grunnen til at jeg faktisk har kjørt alene er at jeg har hatt 2 generasjoner fjellvandte før meg som har hjulpet meg iforhold til å vise meg hvor skredene går og når jeg må holde meg unna. typ nesten hele 2010/2011 sesongen:/ Har sett på fish brettet og det ser utrolig gøy ut! @ nothindoin Den filmen er den beste hittil for min del. Naturen der er bare helt vill! Det var faktisk det som gjorde det for meg. Ikke minst det kvalme anslaget hvor han går inn i "brettgarderoben" sin:P Livet mitt hadde sett episk ut i full hd, btw:P Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Første snøen ligger allerede i noen bakker! STOKED! Lurer på å kjøpe meg nytt brett til vinteren da jeg misstenker at mitt er litt lite. :S Det går litt tungt i pudder syns jeg... Jeg er 187 høy og veier 80 kg. Brettet er nitro t1 156. Lurer da på å kjøpe i wide i samme slengen fordi jeg har 44/45 i skoene. Noen som har noe innspill i om jeg er på rett tankegang? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg er 193/80kg og kjører 156W banan. Funker fett i pudder det. Mye bedre enn mitt Nitro Blacklight brett som er samme størrelse Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 utgjør wide en stor forskjeld? Trenger man wide når man har 44/45 i sko? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) utgjør wide en stor forskjeld? Trenger man wide når man har 44/45 i sko? Er faktisk litt rart og kjøre Wide aller først, siden du må naturligvis lene føttene litt mer. Men nei er ikke mange MM forskjell. Men du bør ha noen bindinger som flexer med brettet EDIT: Jeg har 32 Lashed i størrelse 45 og bruk wide. Men om du må ha wide kan diskuteres. Kommer anpå hvordan du har bindingene selvsakt Endret 12. oktober 2011 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hvis noen trenger nytt utstyr til vinteren kan det være lurt å handle på junkyard.no som kjører 20% på alt frem til 23:59 på søndag. Dette hvis man bruker rabattkoden "femtitusen" før man sjekker ut av handlekurven. Dette iflg facebooksidene deres. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=t4CUNVYxxZM aaarrghh! Kribler i bena når man ser slikt. regner med at det ikke er så mange av dere som bruker iTunes her men hvis noen gjør det og ennå ikke har fått med seg at det nå er mulig å kjøpe og leie filmer gjennom norsk itunes. Utvalget er ikke allverden på vanlige filmer men overraskende nok så har de flust av sportsfilmer og flere av de ferskeste titlene tilgjengelig i HD, både for kjøp og leie. The art of flight koster f.eks 79,- kr å kjøpe i HD. I tillegg har de titler som "Vacation" (Forum), "the shred remains" (Rome), "Standing Sideways" (Burton) og flere andre til en overraskende hyggelig pris. Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 noen som vet hvor man får kjøpt A Shot in the Dark? Er litt gira på og se den, men finner den ingen steder Lenke til kommentar
Husee Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Følger med i nyeste utgaven av Playboard! Forbred deg på å bli skuffet.. Lenke til kommentar
Resolver2009 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 http://www.youtube.com/watch?v=wbwxESGtk38&feature=related Poster denne fordi det er et kult drop! Noen andre som har noen video'er på lager? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Ikke det beste droppet jeg har sett nei Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Pfft se Eero Ettala sine drops Da får du se ordentlig saker Lenke til kommentar
Fryth Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hei folks. Lurte på om det finnes noen typ liste, eller oversikt, eller et eller annet sted hvor jeg kan se årstall på brett? Er vel for det meste designet som byttes ut(?) Lurer på å kjøpe meg, evt neste år, og da er det en del prosenter å få på fjorårets brett Mehehehe.. Problemet er at jeg ikke helt vet hva som er fjorårets Derfor lurer jeg på om det finnes noe sted å finne ut det (: Spesielt om Nitro. *sikle* (Og ja, jeg vet jeg kan gå i butikken og se - Så dropp vitsen, hehe ) Takk takk. *venter på snø* Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Fått sett The art of flight nå Fantastisk film! Må si Red Bull må være drømme sponsor altså Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Gud hvor vanskelig det skal være og velge bindinger... Står mellom Burton Malavita re:flex, Cartel Re:flex & Prophecy Re:flex EDIT: Si gjerne ifra om du vet hvor dem selger Burton Malavita re:flex & cartels i norge! Regner med Swag selger dem? Er ikke dem sånn Burton dealer ?? Endret 3. desember 2011 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Husee Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Du kan kjøpe det på www.burton.no! Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Noen som har invitasjon til extremebits.org? Send gjerne PM Lenke til kommentar
Rabbern Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Hei vil må ha nytt brett i år, så jeg vil ha noe som egner seg i løssnø/ pudder men også en tur innom en park et par ganger i løpet av en sesong. Helst ikke så dyrt da har kjørt Burton fra starten av og er fornøyd med det, så blir vel brett derifra. Noen som har noe å anbefale? Fant en pakke med brett og bindinger til 2250kr elns men finner det ikke igjen. Støvler må jeg også ha, som jeg vet er at gode støvler er halve gleden. Edit: fant igjen pakken til 2250kr : http://www.junkyard.no/Product.aspx?ProductId=4748&ProductDetailId=27717 Er dette en god pakke? Til løssnø og pudder og litt park? Endret 10. desember 2011 av Rabbern Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Hei vil må ha nytt brett i år, så jeg vil ha noe som egner seg i løssnø/ pudder men også en tur innom en park et par ganger i løpet av en sesong. Helst ikke så dyrt da har kjørt Burton fra starten av og er fornøyd med det, så blir vel brett derifra. Noen som har noe å anbefale? Fant en pakke med brett og bindinger til 2250kr elns men finner det ikke igjen. Støvler må jeg også ha, som jeg vet er at gode støvler er halve gleden. Edit: fant igjen pakken til 2250kr : http://www.junkyard.no/Product.aspx?ProductId=4748&ProductDetailId=27717 Er dette en god pakke? Til løssnø og pudder og litt park? Til slik kjøring bør du ha et All Mountain brett, og helst med rocker mellom beina siden det gir bedre flyt. Og finne slikt til den summen der kan du bare glemme vil jeg tro Hvertfalt om du vil ha noe som er noe og ha. Gleder meg forresten sykt til jul! Da kommer det noen heftig saker til meg fra Burton & Lib Tech Endret 10. desember 2011 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Venter bare på å motta en del til bilen, så går turen opp til nærmeste åpne alpinanlegg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå