Lassjus Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) En liten edit fra varing. Det er Martin Skogholt som kjører og alt er filmet på en time. Lasse Endret 18. mars 2011 av Lassjus 3 Lenke til kommentar
Meland Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Fet edit! Du bruker radiostyrt heli, sant? Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 noen som vet hvordan jeg skal gjøre en cork 540, har prøvd å finne noen tutorials på youtube men finner ingen:S edit: spinner frontside. det greieste kan vaere ä pröve i pudder först.. Förste gangen jeg skulle pröve corck funka det ä legge vekten pä bakfoten og dra spinnen i vinkel med armene! landet first try! Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 noen som har tatt turen til vierli i påsken? lurer på hvordan forholdene er der. for bakken der vi har hytte klarer ikke og ha åpent hele på påsken. så lurte på og hive meg i bilen ene dagen og stå litt, er ikke klar for og gi opp hele sesongen enda. Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Driver og jobber på en liten snowboard film fra sesongen som var. og har laget en liten teaser. Hva synes? 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Utrolig bra, merker jeg gleder meg til folgefonna nå ja! Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Noen som har vært på fonna sålangt i år? Har sett film at de har fått opp en ganske så fet trippelline nå! Er meldt finvær der de neste to dagene, så jeg tror jeg tar meg en tur Her er forresten filmen, ser sykt smooth ut! Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg var i Stryn under åpningen. Dessverre har de ikke fått opp parken som planlagt, de trenger maskinene til å utbedret t-kroken på breen. Truls (?) sin skishop på Folven er flyttet opp på fjellet med brett, longboards og vinterstæsj etter endring i leiepriser på Folven, shopen på Folven er bygget om og huser mer sommerting, og Aloa Hemp legger ned etter at mange av butikkene som pleide kjøpe fra de har gått konk under finanskrisa. Altså ikke de beste nyhetene, men på den positive siden har Moods spyttet inn noe slikt som 30 mill etter hva de lokale fortalte, så det hele ender nok fint Lenke til kommentar
abeek Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=pGshs1V_Hh8 Fant Torsteins part i DC's IT for en stund siden, er så konge part. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Utrolig chill video! http://www.youtube.com/watch?v=CpDM4crFir4 2 Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 kjipt det der ja! :O Gleder meg til å kjøre snowboard i Norge igjenn! Men tror jeg kan bli skuffet etter et år i Østerrike... Noen fler som er stoka på vinteren? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Etter en (veldig) skuffende sesong, så har jeg nå både lappen og bil så tror denne vinteren skal bli ganske fet! 1 Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Gleder meg masse til vinteren nå. Klør i bena etter og stroppe fast brettet. Har laget en edit fra 2011 sesongen, vis noen vil se. Den er kanskje litt lang og kjedelig for folk som ikke kjenner kjørerene. men vi hadde det mye gøy. 2 Lenke til kommentar
saxin Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Stilig film! Begynner å bli klar for vinter og brett igjen selv Ekstra mye nå, siden sommeren har vært så komplett failure som det er mulig å oppdrive. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Noen som har anbefalinger på billige og/eller gode firmaer som leier ut leiligheter i chamonix? Kan være alt fra 3 til 15 mann. Skal bo der fra romjul til mai. Lenke til kommentar
saxin Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Har lyst på nytt brett til årets sesong. Hvilke nettbutikker vil dere anbefale? Gjerne noen som har komplette pakker. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Har lyst på nytt brett til årets sesong. Hvilke nettbutikker vil dere anbefale? Gjerne noen som har komplette pakker. Mye å velge i, spørs om du orker styre med toll og slikt for å spare noen kroner. Junkyard.no (norsk, enkelt å handle fra, fin returordning, kundeservice du kan levere direkte til på døra i Oslo) Dogfunk.com (USA, en del varer sendes ikke til Norge, bra returordninger men frakten koster) Blue-tomato.com (Sender fra Tyskland, har ikke handlet med disse) Session.no (Fin fin butikk med filialer i flere større byer) Boardshop.no (Helt OK, ingen stor erfaring med disse) Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 noen som har erfaring med grenade gloves? Syns de ser fete ut, men har ikke hørt noe særlig om de. Hvordan er størrelsen på de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå