mummi-pappa Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Travis Rice sin nye film, teaser: http://www.artofflightmovie.com/ Jaja. Selv om jeg ikke står på snowboard, er det rått å se snowboardfilmer og. Men tror ikke jeg kan se denne filmen, jeg frykter at alle andre skifilmer og snowboardfilmer ikke blir noe moro å se lenger da Teaseren var ihvertfall rimelig rå. For å si det mildt. 2 Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Bare jeg som ikke får spilt av filmen+ uautorisert for domene står det:S Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Rart, hvilken nettleser bruker dere? Bruker sjøl firefox her. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Opera her også. Horgmo deltar ikke på Arctic Challenge til helga. Synd :/ Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Fyyyyfaen! Den traileren der i seg selv var awesome, men når jeg i tillegg spiller den av på 37" i full HD forran senga! :thumbs: Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Fant teaseren på youtube, for dere som ikke har sett den. Fortsatt sterkt anbefalt å se den(Klikk deg heller innpå youtube og sett på 1080p): Det må ligge en god del penger bak den filmen. What planet the fuck are YOU from? Endret 17. februar 2011 av mummi-pappa Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Drømme "jobben" med drømme sponsor Red Bull. Virker som Red Bull er dem som behandler kjørerene sine best. Ta feks Shaun White sin egen Half Pipe som de laga han. Gleder meg til å se den filmen Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Ingen som tilfeldigvis vet sangen på den traileren? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Brett på nrk2 as we speak.. Lenke til kommentar
freerun Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Arctic challenge var helt fantastisk! Noen som vet noe sted man kan se det i "reprise", noen av de triksene jeg gjerne skulle sett igjen. Ulrik sin double backside rodeo må være det feteste trikset jeg har sett! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Vil tippe de ligge ute på NRK sine sider. Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Noen som har tips til og legge inn en grab i bs3? sliter litt med det. hvilken grab er "lettest" og beynne med? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Definitivt tail, etter min mening. Du tar tak akkurat ide du forlater hoppet og kroppen er på vei rundt. (når hodet ser bakover.) Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 tenkte jeg skulle gå til innkjøp av nytt brett snart så lurer jeg på hvordan størrelse jeg må ha på bindingene når jeg har 46 i sko? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Large vil jeg tippe. M går akkurat på 43. Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 okey det passet bra for det dem hadde bare large i bindiger og 46 i sko;D Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hjemme fra en tur i Åre. Første gang jeg er i et ekte skianlegg. Presterte å forstue et håndledd å et skadet kne. Snowboard er sykt morsomt! 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hjemme fra en tur i Åre. Første gang jeg er i et ekte skianlegg. Presterte å forstue et håndledd å et skadet kne. Snowboard er sykt morsomt! Haha, that's the spirit! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå