meg9907 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 wheeeheyyy!! fikk snowboardutstyret mitt idag <3 <3 <3 Nå skal jeg glide brettet før det får bli med på sin første tur i morgen. Bjørnestad skitrekk tenker jeg det blir. Får vel ta noen bilder i kvell også Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Gratzz Men var vel mer 180 trippel backflip han gjore da, men likevel sykt Lenke til kommentar
meg9907 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Då va endelig bildane klar ja 1 Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 gratulerer med nytt utstyr. Testa det enda? jeg satte min første 540 i dag. sykt gira. ble litt høy på meg selv:P hehe 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) meg9907, rått! Noen som vet om en bra stream å se x games på? Ser på den offisielle nå, men viser jo ikke noe av sporten.. edit nvm fant den: http://atdhe.net/ her er den offisielle: http://www.livestream.com/xgames?utm_source=lsplayer&utm_medium=ui-chat&utm_campaign=xgames&utm_content=xgames er noe backstage show dritt. Endret 30. januar 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 når norsk tid starter slopstyle? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Snowboard Slopestyle Men's Final 1:45 p.m. - 3 p.m. 21:45 hvis jeg ikke har regnt helt feil. Edit: Huff Torstein var sååå nærme. Endret 30. januar 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 en liten tease fra dagens session i "rox park" 3 Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Er det fortsatt telefonstemming i x -games big air? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Nei, de la det vekk etter de helt latterlige resultatene de fikk i 2010 eller var det 09? Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Nei, de la det vekk etter de helt latterlige resultatene de fikk i 2010 eller var det 09? Og godt er det, utenlandske(ikke-amerikanske) kjørere sa jo direkte i x gamesstudio at det bare kjørte big air fordi sponsorene sa det, de dreit i konkuransen, den hadde ikke lenger noe å si for dem. Kanskje ikke ordrett, men noe i den duren. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Noen som har noen erfaring med heat molding av boots? Noen fordeler/ulemper? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 @Mika77 Regner med du mener å bruke varmetårna som butikkene har? Normalt er ikke dette nødvendig, kroppsvarmen vil forme innerskoa greit nok på et par dagers bruk, men dersom innerskoa klemmer ubehaglig enkelte steder, eller den ikke går seg til tilfredsstillene, så er det så absolutt å anbefalle å ta tårna i bruk. Personlig så har det ikke vært nødvendig på de to siste skopara. Jeg har brukt skumforming som var småpopulært for en del år siden, samt kjerringrådmetoden ved å dynke innerskoa i varmt vann, for så å gå dem inn... Det gjorde jo noe, men var egentlig ikke vært bryet. Forskjellen var nesten ikke mærkbar, hvordan man strammer skoa her mye mer å si. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Noen som har noen erfaring med heat molding av boots? Noen fordeler/ulemper? Etter min erfaring er det greiest å kjøre booten inn i bakken. Du får ikke en like "comfy fit" ved å kjøre de inn som du får ved å varme de opp og tilpasse utenfor bakken. Av min erfaring, og personlig mening, får man ikke riktig trykk og stilling når man varmer de opp og luffe litt rundt. Når en kjører er det mye større trykk inn mot helen en hva man klarer ved å stå i ro i en butikk. Så til syvende og sist må heat fit gå seg til i bakken uansett. Den eneste fordelen jeg ser med heat fit på forhånd er å kunne ta bort de største klempunktene fort. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Sjekk TVNorge MAX i kveld klokka 18.00, dere som er snowboard interesserte Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 The Winter Dew Tour ja. Hadde helt glemt det, takker Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 noen som vet hvor man får tak i reservedeler til burton cartel bildninger? stramme mekanismen til ankel stråppen knakk i dag, så trenger en ny relativt raskt Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Send mail til burton i norge ( [email protected]). De har som regel ekstremt god kundeservice (ut i fra mine erfaringer). Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Go for it Håper du får orden på hoppet!! En liten edit mekka denne uka her. håper dere liker den. Lassjus Var du i tryvann idag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå