langskalle Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 satte min første backflip igår:D sykt digg følelse : ) Grattis!! Fanken skulle ønske jeg kunne det, men jeg har også funnet ut at det ikke funker etter noen forsøk! xD Buhu, Jeg sliter med 720 og 540 i år! På slutten av sesongen i fjor gikk det greit, men i år er det MYE vanskeligere! -.- Someone med tips til hvordan man kan øke rotasjonen litt. På 360 titter jeg bare over skulderen, og da går alt av seg selv. Men det funker ikke på 540 og 720! xD Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 satte min første backflip igår:D sykt digg følelse : ) Grattis!! Fanken skulle ønske jeg kunne det, men jeg har også funnet ut at det ikke funker etter noen forsøk! xD Buhu, Jeg sliter med 720 og 540 i år! På slutten av sesongen i fjor gikk det greit, men i år er det MYE vanskeligere! -.- Someone med tips til hvordan man kan øke rotasjonen litt. På 360 titter jeg bare over skulderen, og da går alt av seg selv. Men det funker ikke på 540 og 720! xD Den guiden her: http://www.snowboardaddiction.com/free-lessons/advanced-spinning-part-1. Jeg pleier og bruke den får og hente tips. Syns de viser det veldig ordentlig. Er jo fult av andre filmer ofc. Fra blant annet Transworld. Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 satte min første backflip igår:D sykt digg følelse : ) gratulerer så masse! highfive til deg Bor i Oslo, vil prøve backflip. Har noen tips hvor jeg kan øve? Tør ikke å teste i bakken før jeg har prøvd det i pudder og sånt. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 satte min første backflip igår:D sykt digg følelse : ) gratulerer så masse! highfive til deg Bor i Oslo, vil prøve backflip. Har noen tips hvor jeg kan øve? Tør ikke å teste i bakken før jeg har prøvd det i pudder og sånt. Fra stupebrettet på Tøyenbadet. På big ari bag i Kongsberg. På big air bag i Hafjell. Skal du ha pudderkos må du nok litt ut av byen, pleier vel gå å lage noe i Varingen eller rundt om kring i Nittedal. Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 satte min første backflip igår:D sykt digg følelse : ) gratulerer så masse! highfive til deg Bor i Oslo, vil prøve backflip. Har noen tips hvor jeg kan øve? Tør ikke å teste i bakken før jeg har prøvd det i pudder og sånt. Du kan komme i "parken" min, vi graver ofte pudder hopp. Har traktor så grave går fort. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Ingen som er rundt Trysil-området? Eller testet bakkene i år? Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Fribbern, hvor bor du Drøbak. ca 30 min fra oslo. Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 står du ofte i tryvann eller varing? kan jo møtes og shredde en dag.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Ja, 3 ganger i uka cirka. Blir ofte tryvann for min del, men i neste måned tenker jeg kanskje å skaffe månedskort student. Slik at det blir billigere å dra til varings. Er mye bedre der! Hvilken av stedene liker du best Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ja, 3 ganger i uka cirka. Blir ofte tryvann for min del, men i neste måned tenker jeg kanskje å skaffe månedskort student. Slik at det blir billigere å dra til varings. Er mye bedre der! Hvilken av stedene liker du best Jeg er på tryvann ca 2 ganger i uken. Trener med Team Peligroso der på tirsdager. har kun vært på varing en gang, men likte parken der mye bedre, så blir definitivt flere turer dit. Har du noe tlf, så kan vi prates neste gang jeg skal stå Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Noen tips til meg, jeg skal øve på BS 540 i dag? Lenke til kommentar
Lassjus Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Go for it Håper du får orden på hoppet!! En liten edit mekka denne uka her. håper dere liker den. Lassjus 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Utrolig digg og avslappende film! Bra jobba! Lenke til kommentar
robinabc Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Go for it Håper du får orden på hoppet!! En liten edit mekka denne uka her. håper dere liker den. Lassjus Likte editen, og spesielt grabsa som var med der. Ble stoka på å dragge med brettet ut og slægee. Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Noen som vet hvordan det er å kjøre offpist i Hemsedal nå? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 w00t, gjore han det i X-games nå just? :O Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Jepp, helt viiiilt! http://www.dagbladet.no/2011/01/29/sport/snowboard/x-games/torstein_horgmo/slopestyle/15242961/ edit: http://www.youtube.com/watch?v=JRDwgUwxCQM hahaha sykt nice Endret 29. januar 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå