Carlgutt Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Synes også helikoptret var bra, fikk videoen til å virke veldig profesjonell. Hadde vært fet med litt mer variasjon i klippet, men som første prøvefilming var det veldig bra. Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Haha, Jeg digga video'n din Heliet funka fett! helt konge Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Norefjell på torsdag! Bare synd dette blir første turen i år, bruker sikkert dagen på å komme litt inn i kjøringa igjen og bli vant til det nye brettet.. Noen som har vært der i år? Endret 27. desember 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 gleder meg til vierli!!! skal være der fra 29des til 4jan, skal noen være der? NothinDoin™, nei. Men jeg har hørt mye om plassen i år, skal visstnok være bra der. Mye snø og sånt. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Satser på det, gleder meg no jævli! Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Noen som har Burton The Jeans buksene?? Fant dem her i nederland til ca. 2000kroner og vurderer og ta de med da den ser sinnsyk fet ut:D Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Vurderer å skaffe meg disse: http://www.planet-sports.com/en/product80195/manufacturer17/product_info.html Hva synes dere? Prøvde de med en svart og hvit jakke som jeg syntes passet ganske bra sammen. Endret 30. desember 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Fikk stått for første gang denne sessongen på torsdag Fikk satt inn et par BS 3 og noen BS 180er, fornøyd til å være første dag Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Høres bra ut Nothindoin, skal selv på hyttetur nå til neste helg, gleder meg helt villlt! For å komme litt i stemningen: http://www.youtube.com/watch?v=klQ-hnsaX14 Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) tenke å bestille burton whammy marley edition fra burton sin dennside men lurte på hva prisen blir med toll, mva og frakt. noen som vet sånn ca? -edit: så nå at de var "out of stock" Endret 3. januar 2011 av anderssxd Lenke til kommentar
Lassjus Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Hei. Det var jeg som filmet heli-videoene i ROX park. Øver stadig på å få bedre kontroll på helien og stødigere video. På videoen ser dere Martin Skogholt, Sondre Hylland, Christian Halland og Andreas Ygre Wiig, litt cred til gutta som kjørte Kom gjerne med konstruktiv kritikk. Håper dere liker den. Endret 4. januar 2011 av Lassjus 3 Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 haha, fribbern, så faktisk bilder av deg når jeg loka på face igår, kjenner han ene i kjeledressen der, Bendik. Fet film! Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hei. Det var jeg som filmet heli-videoene i ROX park. Øver stadig på å få bedre kontroll på helien og stødigere video. På videoen ser dere Martin Skogholt, Sondre Hylland, Christian Halland og Andreas Ygre Wiig, litt cred til gutta som kjørte Kom gjerne med konstruktiv kritikk. Håper dere liker den. Wooooooh! :O Dritbra filmet! :O :O dette må dere ta patent på! xD haha Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Hei. Det var jeg som filmet heli-videoene i ROX park. Øver stadig på å få bedre kontroll på helien og stødigere video. På videoen ser dere Martin Skogholt, Sondre Hylland, Christian Halland og Andreas Ygre Wiig, litt cred til gutta som kjørte Kom gjerne med konstruktiv kritikk. Håper dere liker den. Sykt cred Lasse!! Digger helli filmene dine. blir super stoka når jeg ser dem. Og er evig misunleig på gjengen du står sammen med. Gleder meg som en liten kid til vi skal leke på fredag. må syke meg opp til noen nye triks. Fikk foresten nytt brett i posten i dag. Gnu Park Pickle. Jeg må nok til tryvann i morgen kveld for og teste det litt.. Endret 5. januar 2011 av Fribbern Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Sjekk nrk3 nå er TTR contest der til kl 10 Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 vi laget en ny liten edit fra "parken" min Noen meninger? 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Litt større heli denne gangen? Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 satte min første backflip igår:D sykt digg følelse : ) 1 Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 satte min første backflip igår:D sykt digg følelse : ) Nice!! Gratulerer:) Jeg testet det her om dagen og fant ut at det ikke går. Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 prøvde du på gappen i parken din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå