Gå til innhold

Den store Snowboardtråden

jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sweet :D

Har forresten bestilt en banan nå, ble fra boardshop. De brukte 1 dag fra jeg bestilte til det var sendt. Åsså bruker selfølgelig posten en million dager på å sende det fra Trondheim til Kristiansand. :shrug:

Gratis med bannana. Har litt lyst på den selv, men føler det er så mange som har det brettet nå. Har 3 kompiser med det. Og da "hermer" jeg jo vis jeg også kjøper det.

Lenke til kommentar

I dag fikk jeg noen timer i bakken etter skolen! :) Er konge digg å ha gå avstand til en slalombakke! :D I dag var forholdene ganske gode! :) Det snødde 30 cm på onsdag. Men i dag var det plussgrader en liten stund for så å bli minusgrader igjenn. så forholdet var egentlig kjempe digg! Det var puddersnø med et syltynt skarelag oppå. Som gjorde det lettere å kjøre enn forrige helg.

Lenke til kommentar

Ah, langskalle, at jeg ikke tenkte på¨det. Er jo litt obvious. Men det skal la seg gjøre. Det er jo ikke helt store bakken, er 600 meter, skrev feil i første innlegg. Hoppene har jeg ikke tenkt til å gjøre så sinnsykt mye med, så lenge det blir noen hopp. Heller være litt kreativ med railsa.

Trenger nye boots, kjører noen nitroboots fra 1996 haha. er disse 32 "light-bootsa" noe digge?

Lurer egentlig hva jeg skal se etter.

First day of the season!

Endret av Axl91
  • Liker 1
Lenke til kommentar

" What's up, fools? Snowboarding is so gay" haha, lurer på om det er skuespill, hvis ikke, skjønner de hvem han er?

Kjøpte meg Nitro Recoil bootsa istad, satt som sokker. Var litt keen på Nike bootsa, men de passa ikke i formen. Ut å teste i morra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...