NothinDoin™ Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Sweet Har forresten bestilt en banan nå, ble fra boardshop. De brukte 1 dag fra jeg bestilte til det var sendt. Åsså bruker selfølgelig posten en million dager på å sende det fra Trondheim til Kristiansand. Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Sweet Har forresten bestilt en banan nå, ble fra boardshop. De brukte 1 dag fra jeg bestilte til det var sendt. Åsså bruker selfølgelig posten en million dager på å sende det fra Trondheim til Kristiansand. Gratis med bannana. Har litt lyst på den selv, men føler det er så mange som har det brettet nå. Har 3 kompiser med det. Og da "hermer" jeg jo vis jeg også kjøper det. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Kjenner kun èn som har det. Men blir litt dumt å ikke kjøpe brettet fordi man ikke vi "herme" Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Noen som har testet Gnu Park picle? Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 I dag fikk jeg noen timer i bakken etter skolen! Er konge digg å ha gå avstand til en slalombakke! I dag var forholdene ganske gode! Det snødde 30 cm på onsdag. Men i dag var det plussgrader en liten stund for så å bli minusgrader igjenn. så forholdet var egentlig kjempe digg! Det var puddersnø med et syltynt skarelag oppå. Som gjorde det lettere å kjøre enn forrige helg. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Kan melde at parken i Tryvann tar seg opp. Leken og fin allerede så tidlig i sesongen. Gleder meg til se den ferdig Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 var der en tur i dag selv. Synes parken er digg. selv om jeg er litt feig enda. fikk ikke helt dreisen på rødparken, kommer ikke over kulen på det andre hoppet. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Nye brettet ligger hjemme, og jeg sitter på bussen på vei hjem Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Endelig kommet hjem og fått pakka opp brettet Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 NothinDoin™ din heldiggris.. vurderer å ofre min kommende macpro til fordel for en sk8banana til januar Og idag ble det sesongkort på tryvann, satser på å få litt opplæring av de erfarne i tråden her Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Heldig og heldig, er hardtjente penger skal jeg si deg Btw, snowboard over data, lett! Edit; faak, ser nå på bildet at jeg har tatt feil binding på feil fot -.- Endret 5. desember 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Ah, langskalle, at jeg ikke tenkte på¨det. Er jo litt obvious. Men det skal la seg gjøre. Det er jo ikke helt store bakken, er 600 meter, skrev feil i første innlegg. Hoppene har jeg ikke tenkt til å gjøre så sinnsykt mye med, så lenge det blir noen hopp. Heller være litt kreativ med railsa. Trenger nye boots, kjører noen nitroboots fra 1996 haha. er disse 32 "light-bootsa" noe digge? Lurer egentlig hva jeg skal se etter. First day of the season! Endret 5. desember 2010 av Axl91 1 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 namnam, liker grapicen på de nye bananene, jeg har jo det gamle så :/ Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 First day of the season! hehe, den var litt eid Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 " What's up, fools? Snowboarding is so gay" haha, lurer på om det er skuespill, hvis ikke, skjønner de hvem han er? Kjøpte meg Nitro Recoil bootsa istad, satt som sokker. Var litt keen på Nike bootsa, men de passa ikke i formen. Ut å teste i morra! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Digg! Hen kjører du? Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 NothinDoin™, konge brett. Nyt brettet maks i kong vinter Axl91, haha priceless Jævlig bra parodi av drittunger, lulz Lenke til kommentar
Cryogen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Noen som har vært på Voss Bavallen eller Myrkdalen i år? Tenkte å dra til helgen, men ingen jeg kjenner har vært der som kan si noe om forholdene. Har hørt at Myrkdalen alltid har mye snø, men har ikke vært der før. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ser ut til å ha greit med snø LINK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå