fox Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg har en burton ion, den ene skos knytemulighet røk litt... Men fremdeles stand til å bruke, jeg tenker kanskje at jeg bør gå for den gamle knyteløsningen. Altså vanlig måte, som sko. Kanskje jeg skal gå for burton moto likevel, må tenke litt på saken. Takk for tilbakespill, det setter jeg pris på. langskalle, åssen er den? aldri hørt om, faktisk pris? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg har en burton ion, den ene skos knytemulighet røk litt... Men fremdeles stand til å bruke, jeg tenker kanskje at jeg bør gå for den gamle knyteløsningen. Altså vanlig måte, som sko. Kanskje jeg skal gå for burton moto likevel, må tenke litt på saken. Takk for tilbakespill, det setter jeg pris på. langskalle, åssen er den? aldri hørt om, faktisk pris? Jeg vet ikke helt hva det heter, men det quick snøre greiene til burton har en tendens til å bli fort slitt, snora på innerbooten min er slitt, men den fungerer fint, og har gjort det i over en sesong... /Espen Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Akkurat ja, like greit å gå for vanlig knyteløsning når man skal ha det som backup Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Akkurat ja, like greit å gå for vanlig knyteløsning når man skal ha det som backup Sikkert, nå skal det sies at av de jeg kjenner som har dette problemet er det ingen av dem som faktisk har røket lissa, det er strømpa utenpå lissa som er dårlig tydeligvis... Og det er utvilsomt digg med den snøringa, gjelder å komme seg kjappest mulig ut av varmestua! Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Sant nok, men jeg har en burton ion fra før. Funker maks Tenker kanskje å gå for jeremy jones, ser innmari bra ut. Menmen, mange som bor i Oslo? Tenker kanskje å arrangere snowboardtreff for diskusjon.no-troller Endret 25. november 2010 av Fox Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Faen altså, akkurat ide denne tråden kom i gang fikk jeg skikkelig brettfever! Men det er ingen steder å stå enda -.- Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Sant nok, men jeg har en burton ion fra før. Funker maks Tenker kanskje å gå for jeremy jones, ser innmari bra ut. Menmen, mange som bor i Oslo? Tenker kanskje å arrangere snowboardtreff for diskusjon.no-troller Bor i Oslo, men generelt liker jeg ikke å stå i de bynære bakkene, Tryvann og Varingen er altfor stappa med frekke folk på twintip... Blir et par-tre kvelder i løpet av en sesong kanskje, og da blir det helst de to siste timene bakken er åpen. Faen altså, akkurat ide denne tråden kom i gang fikk jeg skikkelig brettfever! Men det er ingen steder å stå enda -.- Hvor er det du bor da? Østlandet/Vest og Midtnorge har vel allerede endel å velge mellom ettersom jeg vet Hemsedal har masse åpent hvertfall, rekordtidlig åpning av Roniheisen nå i helgen /Espen Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Så sør som det går ann å komme Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 flytt? Vierli el no, er vel ikke så langt unna er det? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Bli ferdig med skolen først Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hei. Har stått i brett i flere år nå og kjøpte ett billig brett bare for å ha i fjor. I år skal jeg kjøpe nytt og trenger hjelp Jeg bruker size 13 i boots så må ha wideboard. Jeg er som oftest offpist i skogen og pudder og ha høy fart. (så vil ha ett som styres og kontroleres lett) MEN er også i parken til tider, rails, jumps, etc. Jeg har sett på Burton bullet. Er det ett godt blandings brett? Noen som har forslag? pris 2500-4000 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Er brukt et alternativ? Kjører du oftest ofpist og i pudder er det en fordel å ha et litt stivt brett. Sjekk hva produsenten skriver om det spesifikke brettet, og gå ut ifra der. Endret 25. november 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Fikk funnet fram snowboardet og hjelmen, og fikk mast på kompisen min i usa om banana brettet. Dette blir en bra vinter Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 give me a highfive *klask* husk å poste bilder av brettet, hvis det inkluderer en naken kvinne som leker med brettet da er det bare bonus for oss Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 der har du jeremy jones! jeg har 2010 modellen. jeg fikk den til 160 euro på salg! Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 er det verdt å kjøpe? har bestilt den for 1850kr Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 give me a highfive *klask* husk å poste bilder av brettet, hvis det inkluderer en naken kvinne som leker med brettet da er det bare bonus for oss Will do Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Sant nok, men jeg har en burton ion fra før. Funker maks Tenker kanskje å gå for jeremy jones, ser innmari bra ut. Menmen, mange som bor i Oslo? Tenker kanskje å arrangere snowboardtreff for diskusjon.no-troller Jeg er helt klart med på et treff. Du får sende meg en PM en dag du skal i bakken, så slenger jeg meg sikkert på. Reiser på hytta i morgen, ligger i vrådal, for dere som har lest playboard er sesongåpning, så blir en dag i vrådal, og en dag på vieli, for det er kun en time kjøring unna. gleder meg masse. Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 god tur! det blir nok kult der, kos deg maks. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Sant nok, men jeg har en burton ion fra før. Funker maks Tenker kanskje å gå for jeremy jones, ser innmari bra ut. Menmen, mange som bor i Oslo? Tenker kanskje å arrangere snowboardtreff for diskusjon.no-troller jau hadde vært morsomt det, så er med på den.. Vurderer en Skate Banana til neste sesong/neste halvdel av vintern. Men trenger litt input på høyden jeg bør velge.. Er ca 170høy og veier ca 68-70kg.. vurderer 152cm brettet eller bør jeg velge 154?? og er det noen som har noen erfaringer med Cartel bindinger på ett banan-brett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå