NothinDoin™ Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Fikk tilbud om å kjøpe burton seven plate av en kompis for 4000. Fjorårets modell, kun brukt et par ganger. Men det er ikke prisen jeg lurer på, men hvordan brettet er? Har sikkert mulighet til å prøve det en gang før jeg kjøper det, men trekkene her nede er ikke åpne enda. Så lurer på om noen her har erfaring med brettet? Nå kjører jeg et 200år gammelt burton custom. Men det er alt for stivt, pluss at standsa ikke er samme forran og bak, i forhold til endene, så er litt småstress å kjøre switch. Skal bruke Mission bindingen mine på det (hvis jeg kjøper). ;; Men når jeg tenker meg om, så får jeg skate banana for 1000kr mer. Hva sier dere? Endret 21. november 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 ahh, blir første dagen min i bakken i år:) dette har jeg gleda meg til lenge:D Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Fikk tilbud om å kjøpe burton seven plate av en kompis for 4000. Fjorårets modell, kun brukt et par ganger. Men det er ikke prisen jeg lurer på, men hvordan brettet er? Har sikkert mulighet til å prøve det en gang før jeg kjøper det, men trekkene her nede er ikke åpne enda. Så lurer på om noen her har erfaring med brettet? Nå kjører jeg et 200år gammelt burton custom. Men det er alt for stivt, pluss at standsa ikke er samme forran og bak, i forhold til endene, så er litt småstress å kjøre switch. Skal bruke Mission bindingen mine på det (hvis jeg kjøper). ;; Men når jeg tenker meg om, så får jeg skate banana for 1000kr mer. Hva sier dere? B-A-N-A-N-A Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 4000kr for burton seven?!? Den kostet vel 5000kr ifjor? Blodpris vil jeg si, gå for banana Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hehe, blir nok banana ja Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 nytt BANAN brett! alltid stas med NYTT brett vetts! ;p Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Ja de bananene er virkelig fantastiske! Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Nå er jeg virkelig nervøs, drittnervøs! Imorra skal jeg for første gang undervise barn i snowboard, jeg tror at jeg kommer til å pisse i buksa Btw 3 sekunder berømmelse i snowboardforbundets hjemmeside Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Nå er jeg virkelig nervøs, drittnervøs! Imorra skal jeg for første gang undervise barn i snowboard, jeg tror at jeg kommer til å pisse i buksa Btw 3 sekunder berømmelse i snowboardforbundets hjemmeside lykke til hvor er det du er lærer? Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Takk Det skal foregå i Tryvann. Jeg tenker å kjøpe ny snowboardsko til 1500-2000kr, helst billigst som mulig. Hva anbefaler dere? Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Takk Det skal foregå i Tryvann. Jeg tenker å kjøpe ny snowboardsko til 1500-2000kr, helst billigst som mulig. Hva anbefaler dere? Er det på kvelden eller? for da skal jeg til tryvann og stå litt brett. Kanskje jeg ser deg i bakken med masse kids? Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Ikke stalk! Nå, hvordan var det og undervise kidsa? Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Bra det var første gang for dem å kjøre brett, og for meg å undervise. MEn vil tro at det gikk greit Så du meg? Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Bra det var første gang for dem å kjøre brett, og for meg å undervise. MEn vil tro at det gikk greit Så du meg? He he. så bra. Så deg ikke, men du var kanskje i tårnbakken? jeg kjørte kun i parken. Innvisterte i sesongkort i går, første året jeg har det på tryvann, så i år blir det mange dager i bakken. Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Akk ja, var i tårnbakken ja Jeg har også kjøpt sesongkort, kommer nok til å være der ofte. Enten der eller varingskollen. KAnskje vi sees? Btw noen som vet om bra boots til 1500-2000kr? Skal jeg gå for burton moto, nitro sko eller noe annet? Jeg har en burton ion fra før, vil gjerne ha en til. Kanskje med den gode, gamle knytemulighet. Eller hva anbefaler dere? Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Akk ja, var i tårnbakken ja Jeg har også kjøpt sesongkort, kommer nok til å være der ofte. Enten der eller varingskollen. KAnskje vi sees? Btw noen som vet om bra boots til 1500-2000kr? Skal jeg gå for burton moto, nitro sko eller noe annet? Jeg har en burton ion fra før, vil gjerne ha en til. Kanskje med den gode, gamle knytemulighet. Eller hva anbefaler dere? jeg har kjöpt burton jeremy jones og er veldig fornöyde med de! annbefales! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Moto er digge! Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Moto er digge! Signed... kjører 3. sesongen på Moto nå, de er fortsatt ikke slitne i passformen. tipper vel snart 100 dager med de tenker jeg... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Har en kompis som er utvekslingsstudent i usa, som skulle se om han kunne ordne Skate Banana til meg fra usa (3000kr). Hvis ikke så kjøper jeg fra boardshop i løpet av uka (5000kr) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå