fox Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 www.extremebits.org - har noen invite? send meg pm Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 http://www.vg.no/sport/artikkel.php?artid=10034593 Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 noen som har vært i hemsedal enda? er det noen åpne hopp? jeg skal opp dit neste helg, og vil gjerne tryne litt på ett hopp, ikke bare på bakken. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Sitter i Hemsedal nå Ingen hopp eller deler av parkene som er åpne enda. Det eneste som foreløpig finnes av elementer er to små rails nede i barneområdet. Men alt ligger til rette for mye snø de kommende ukene, og stort sett alle kanonene kjøres for fullt. Så de burde klare å få deler av blåparken opp og gå om ikke så altfor lenge. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Gleder meg helt vilt til vinteren nå. Tror dette blir det perfekte vinteråret! Og blir ikke mindre lysten når jeg sitter og venter på Sweet Streetfighter jacket og Sweet Rooster hjelm! 1 Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Reiser til hemedag på torsdag, blir 3 dager i bakken. gleder meg som en unge. håper dem har fått opp noen flere elementer innen da. Røyk på nye boots i går. Burton Ion. gleder meg sykt til og teste dem. Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Reiser til hemedag på torsdag, blir 3 dager i bakken. gleder meg som en unge. håper dem har fått opp noen flere elementer innen da. Røyk på nye boots i går. Burton Ion. gleder meg sykt til og teste dem. Nice! Har prøvd de selv. Finnes nesten ikke mer komfortable boots, bortsett fra at de er ganske stive! Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Hmm, tenkte jeg skulle kjøpe nye boots selv, 32 lashed eller nike et eller annet Også tenker jeg og kjøpe nye bindinger med mindre skoen passer bedre i bindingen. Har Gnu bindinger med sånn Fastec teknologi som egentlig er utrolig chill får det går så fort og ta av/på brettet, men tror jeg vil få mer feeling med strap bindinger :/ Endret 7. november 2010 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hmm, tenkte jeg skulle kjøpe nye boots selv, 32 lashed eller nike et eller annet Også tenker jeg og kjøpe nye bindinger med mindre skoen passer bedre i bindingen. Har Gnu bindinger med sånn Fastec teknologi som egentlig er utrolig chill får det går så fort og ta av/på brettet, men tror jeg vil få mer feeling med strap bindinger :/ Forum faction bindingene er UTROLIG gode!!! gikk fra burton custom til forum faction, og da var burton sine søppel i sammenligning! dessuten kan du få faction bindingene i en binding i grønn og en i blå. noe som ser stylish ut! Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Forum ja. Syns Forum Shaka bindingene ser intressange ut. Men får ta sko først og satse Gnu bindingene funker bedre Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Jeg har sett meg ut et nytt brett (http://nitrosnbrds.com/board/addict) men jeg lurer på hvordan det er å kjøre goofy/switch siden det er et directional twin brett. edit: Jeg har lest litt rundt på nettet og funnet ut at det antageligvis er litt tilbakesatt, men siden det er directional, er det tynnere? Og i tilfelle må jeg ha et wide brett? Støvelstørrelsen er 9.5(US) Endret 9. november 2010 av Byxxi Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Da er ny jakke og bukse fra nitro bestilt gleder meg til jeg får starta sessongen nå ! Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Da er ny jakke og bukse fra nitro bestilt gleder meg til jeg får starta sessongen nå ! hvilken? Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hadde sesongstart på fredag. fikk to dager i bakken. var helt sykt digg. Snowboard er bedre enn sex 1 Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Tryvann åpnet i dag. Gratis heiskort fra 16-22. http://tryvann.no/nyheter-tryvann-vinterpark/forsidenyheter/sesongapning-onsdag-gratis-16-22 Lenke til kommentar
meg9907 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Hey hey folks Jeg har sååå lyst til å bestille fra Dogfunk, men det er visse merker de ikke gidder å eksportere til andre land enn USA/Canada Hvordan har dere klart å fått tilsendt varene deres fra Dogfunk? Endret 19. november 2010 av meg9907 Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Da er ny jakke og bukse fra nitro bestilt gleder meg til jeg får starta sessongen nå ! hvilken? Jakke og Bukse Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hey hey folks Jeg har sååå lyst til å bestille fra Dogfunk, men det er visse merker de ikke gidder å eksportere til andre land enn USA/Canada Hvordan har dere klart å fått tilsendt varene deres fra Dogfunk? JetCarrier Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Da er ny jakke og bukse fra nitro bestilt gleder meg til jeg får starta sessongen nå ! hvilken? Jakke og Bukse NICE! : P Lenke til kommentar
jH- Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=LusHaFKknns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå