Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter i Hemsedal nå :wee:

 

Ingen hopp eller deler av parkene som er åpne enda. Det eneste som foreløpig finnes av elementer er to små rails nede i barneområdet. Men alt ligger til rette for mye snø de kommende ukene, og stort sett alle kanonene kjøres for fullt. Så de burde klare å få deler av blåparken opp og gå om ikke så altfor lenge.

Lenke til kommentar

Reiser til hemedag på torsdag, blir 3 dager i bakken. gleder meg som en unge. håper dem har fått opp noen flere elementer innen da.

 

Røyk på nye boots i går. Burton Ion. gleder meg sykt til og teste dem.

burton-ion.jpg

 

Nice! :p Har prøvd de selv. Finnes nesten ikke mer komfortable boots, bortsett fra at de er ganske stive! :p

Lenke til kommentar

Hmm, tenkte jeg skulle kjøpe nye boots selv, 32 lashed eller nike et eller annet :p

 

Også tenker jeg og kjøpe nye bindinger med mindre skoen passer bedre i bindingen. Har Gnu bindinger med sånn Fastec teknologi som egentlig er utrolig chill får det går så fort og ta av/på brettet, men tror jeg vil få mer feeling med strap bindinger :/

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

Hmm, tenkte jeg skulle kjøpe nye boots selv, 32 lashed eller nike et eller annet :p

 

Også tenker jeg og kjøpe nye bindinger med mindre skoen passer bedre i bindingen. Har Gnu bindinger med sånn Fastec teknologi som egentlig er utrolig chill får det går så fort og ta av/på brettet, men tror jeg vil få mer feeling med strap bindinger :/

 

Forum faction bindingene er UTROLIG gode!!! :D gikk fra burton custom til forum faction, og da var burton sine søppel i sammenligning! :p

dessuten kan du få faction bindingene i en binding i grønn og en i blå. :p noe som ser stylish ut! :p

Lenke til kommentar

Jeg har sett meg ut et nytt brett (http://nitrosnbrds.com/board/addict) men jeg lurer på hvordan det er å kjøre goofy/switch siden det er et directional twin brett.

 

edit:

 

Jeg har lest litt rundt på nettet og funnet ut at det antageligvis er litt tilbakesatt, men siden det er directional, er det tynnere? Og i tilfelle må jeg ha et wide brett? Støvelstørrelsen er 9.5(US)

Endret av Byxxi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...