Gå til innhold

Den store Snowboardtråden

jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har erfaring med 32, DC og Burton boots her? Trenger vite litt styrker og svakheter i forhold til hverandre. Om du har erfaring med Nike blir jeg ennå gladere.

Burton boots kan utvide seg ganske mye etter en viss tid. :p eneste jeg vet... :p

Selv lurer jeg litt på dc ceptor, burton-jeremy jones, eller deeluxe del mar..... er sykt usikker....

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med 32, DC og Burton boots her? Trenger vite litt styrker og svakheter i forhold til hverandre. Om du har erfaring med Nike blir jeg ennå gladere.

Kompis har Burton Moto. Noe av det bedre jeg har kjørt med, veldig myk innersko, med litt stiv yttersko. Det som overraska meg var at det likevell ikke ble ustabilt på noen måte.

Lenke til kommentar

Kompis har Burton Moto. Noe av det bedre jeg har kjørt med, veldig myk innersko, med litt stiv yttersko. Det som overraska meg var at det likevell ikke ble ustabilt på noen måte.

Kjører selv Moto og kan skrive under på denne... Burton har vel så vidt jeg kjenner en liten svakhet med strammesystemet sitt, de har lett for å bli slitt.

/Espen

Lenke til kommentar

Jeg skjønner jo at de fleste sportsbutikker gjør det, men veldig mange sender det bare bort til f.eks. Mustad. Og veldig mange mangler kunnskap eller utstyr slik at jobben ikke blir skikkelig gjort... Og det er det som er poenget, jeg vil gjerne vite hvem som gjør en god jobb til en god pris...

Ergo har vi foreløpig:

* Mustad, alle vet jo at han gjør en god jobb, men så er det dessverre blandede erfaringer med han også.

/Espen

Lenke til kommentar

It's this time of year again. Ja, da skal jeg ha et nytt brett, og er litt usikker på hvilket brett som passer meg, jeg er ca 182 høy, veier 70kg, kjører goofy og skal ha et litt mykt all-round brett. Jeg har et brett nå som er forholdsvis kort nå, rekker meg til litt oppå brystet. Jeg er usikker på lengder da jeg bare har stått i en sesong og håpet på litt hjelp her. Har planlagt å bruke ca 4000 på brett, da jeg bruker de gamle bindingene som fortsatt passer.

Takk for all hjelp ^^

Lenke til kommentar

Om du klarer å brekke et bein første gang du står på brett skal du få en stratos i posten av meg. 99,9% av de som kjører første gang kravler seg ned bakken, og bruker mer tid på ræva enn på brettet. Men igjen er det viktig å tørre å reise seg opp, ellers kan det fort bli vått og kjedelig.

Hjelm bør du prøve og se hvilken som føles bra ut. I nybegynnerfasen er ikke fallene de største, så de fleste hjelmene er sikre nok. Du kommer sikkert til å kjøpe ny hjelm etterhvert som du får mer og mer sansen for snowboard uansett.

Lykke til! :new_woot:

Lenke til kommentar

r.e.d. hifi

x2

eller sweet, men da må du også opp i pris... men du får hva du betaler! ;P Og det er uansett en billig forsikring med hjelm! :p

Og til han oppi her som skal ha seg brett; Nitro t1 156 passer nok bra! :) kjører det selv og raker noen cm over deg! ;D :p Er det beste jeg har prøvd... :p

Lenke til kommentar

Fikk solgt brettet + alt utstyret mitt nå. 2500kr.

Pakken alt nede i ei eske, og satt brettet slik at stikker opp på toppen. Isolerte det litt slik at det ikke kommer skader på det. Er dette godt nok pakket?

Er det egentlig noen grenser på pakker som leveres i post i butikk? Pakken ble litt stor.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner jo at de fleste sportsbutikker gjør det, men veldig mange sender det bare bort til f.eks. Mustad. Og veldig mange mangler kunnskap eller utstyr slik at jobben ikke blir skikkelig gjort... Og det er det som er poenget, jeg vil gjerne vite hvem som gjør en god jobb til en god pris...

Ergo har vi foreløpig:

* Mustad, alle vet jo at han gjør en god jobb, men så er det dessverre blandede erfaringer med han også.

/Espen

Oslo sportslager gjør det selv, tror også de maskinsliper.

Oslo Sportssenter ved Centrum Sene og Gsport ved Oslo City gjorde det selv tidligere, regner med at de fortsatt gjør det - men de sliper ikke med maskin, for maskinsliping må du nok til Mustad.

Skal du ha god jobb til en god pris, er Mustad det beste alternativet jeg har hørt om i Oslo, blandede erfaringer får du med alle. I andre rekke ville jeg hørt med Oslo sportslager.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...