Djfreedo Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Da har jeg ihvertfall sendt mail til burton.no Men går det fortsatt an å kjøre fort og i løssnø med Lib Tech Skate Banana og Burton Mission bindinger da? Siden du sier det er et lekent brett og bindingene er så myke. Men jeg trenger å vite hvor langt brett jeg skal ha. 156? 159? Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Du var 197? Jeg kjører 159W og er 193 så tror 159 er det way 2 go Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Du var 197? Jeg kjører 159W og er 193 så tror 159 er det way 2 go 197 ja. Men er det ikke vekt som teller mest? Veier jo ikke så mye i forhold til høyden. 78kg Men ja, 159 er vel kanskje best. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jo er sant det, men jeg veier og like mye som deg ca så ja Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 er det noen som vet om en side hvor privat personer kan kjøpe rails og bokser? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Trenger ny hjelm til årets sesong. Tips? Har sett en del på Sweet, Bern, og R.E.D's sine, men er litt usikker. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Trenger ny hjelm til årets sesong. Tips? Har sett en del på Sweet, Bern, og R.E.D's sine, men er litt usikker. Selv kjører jeg uten hjelm (ja vet jeg burde kjøre med:P og skal nok skaffe meg en hjelm), men alle i min familie bruker sweet hjelmer, og de er utrolige gode. Har prøvd min fars Sweet hjelm, og de sitter utrolig bra på, og om jeg ikke husker feil så har de vunnet flere tester også. Har til sammenligning prøvd en Pro Tec hjelm og quiksilver hjelm. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Du var 197? Jeg kjører 159W og er 193 så tror 159 er det way 2 go 197 ja. Men er det ikke vekt som teller mest? Veier jo ikke så mye i forhold til høyden. 78kg Men ja, 159 er vel kanskje best. Hadde godt for kortere, det at du må ha langt brett er bullshit, spør du meg. Kort brett er jo mye mer lekent, uansett hvor høy du er. Du var 197? Jeg kjører 159W og er 193 så tror 159 er det way 2 go 197 ja. Men er det ikke vekt som teller mest? Veier jo ikke så mye i forhold til høyden. 78kg Men ja, 159 er vel kanskje best. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Du var 197? Jeg kjører 159W og er 193 så tror 159 er det way 2 go 197 ja. Men er det ikke vekt som teller mest? Veier jo ikke så mye i forhold til høyden. 78kg Men ja, 159 er vel kanskje best. Hadde godt for kortere, det at du må ha langt brett er bullshit, spør du meg. Kort brett er jo mye mer lekent, uansett hvor høy du er. Du var 197? Jeg kjører 159W og er 193 så tror 159 er det way 2 go 197 ja. Men er det ikke vekt som teller mest? Veier jo ikke så mye i forhold til høyden. 78kg Men ja, 159 er vel kanskje best. Er mer lekent ja, men med kortere brett har man og mindre kontroll i høyfart. Og ettersom han veier nesten 80kg så vil et kortere brett bli enda mykere igjen, som du vet vil gjøre det enda mer ustabilt i høy fart. Husker jeg skulle prøve hvordan brettet var i høy fart på trysil. Skulle kjøre ned i en av de svarte løypene der, hvor da det var akkurat som fronten på brettet gravde seg ned i snøen, noe som resulterte at jeg tryna . Var som når man skater og man hopper ned en trapp elns, og du lander men du stopper opp og flyr framover Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Trenger ny hjelm til årets sesong. Tips? Har sett en del på Sweet, Bern, og R.E.D's sine, men er litt usikker. Selv kjører jeg uten hjelm (ja vet jeg burde kjøre med:P og skal nok skaffe meg en hjelm), men alle i min familie bruker sweet hjelmer, og de er utrolige gode. Har prøvd min fars Sweet hjelm, og de sitter utrolig bra på, og om jeg ikke husker feil så har de vunnet flere tester også. Har til sammenligning prøvd en Pro Tec hjelm og quiksilver hjelm. Jeg har R.E.D. Hifi elns, funker som fjell, sitter godt og ser ganske bra ut. Lenke til kommentar
Markus96 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg har Burton Hero Restricted brett , Burton Moto sko og Burton Custom EST .. Dette selges for en pris mellom 8 og 10 tusen .. skoene er i størrelse 42 , Brette tåler opptil 60 kg Si ifra hvis dere er intresserte Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Trenger ny hjelm til årets sesong. Tips? Har sett en del på Sweet, Bern, og R.E.D's sine, men er litt usikker. Selv kjører jeg uten hjelm (ja vet jeg burde kjøre med:P og skal nok skaffe meg en hjelm), men alle i min familie bruker sweet hjelmer, og de er utrolige gode. Har prøvd min fars Sweet hjelm, og de sitter utrolig bra på, og om jeg ikke husker feil så har de vunnet flere tester også. Har til sammenligning prøvd en Pro Tec hjelm og quiksilver hjelm. Jeg har R.E.D. Hifi elns, funker som fjell, sitter godt og ser ganske bra ut. Selv kjører jeg kun med Sweet. De er lette, solide, med lav profil og dominerer samtlige tester jeg har lest både på slag og punkteringsskader. Det ekstra de koster synes jeg er verdt investeringen etter flere stygge episoder. Eneste som trekker ned er de horrible "audio pad"-greiene Skull Candy har laget til de. De holder rett og slett ikke mål når det gjelder lydbilde, bass eller byggkvalitet. Til 1000,- kroner forventet jeg noe langt bedre. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Denne går til jibberne: Om man gjør følgende: Kjører inn BS Spinner 270 med tailen over railen først (BS) Lander i slide med fjeset nedover railen Hva får man da? En BS 270 hardway boardslide BS 270 lipslide BS 270 BS boardslide Noe annet? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Måtte ut på gulvet å gjøre bevegelsene nå Men det jeg kom fram til var bs 270 lipslide. Kan hende min tolkning er helt feil da, who knows Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Måtte ut på gulvet å gjøre bevegelsene nå Men det jeg kom fram til var bs 270 lipslide. Kan hende min tolkning er helt feil da, who knows Jeg mener det er bs 270 bs board, får skal man gjøre lipslides, så hopper man jo med nosen "vekk" fra railen om du skjønner. Akkurat som når du tar vanelig boardslides så hopper man med nosen over railen Endret 15. oktober 2010 av Hanihagen Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Hm, jo, ja Kan nok stemme edit: Men spørs jo hvordan man lander på railen da.. Endret 15. oktober 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg har så langt kalt det en BS 270 lip, fordi man lander på railen som fra en SW FS lip. Starten på rotasjonen blir jo også som en BS lip. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg har så langt kalt det en BS 270 lip, fordi man lander på railen som fra en SW FS lip. Starten på rotasjonen blir jo også som en BS lip. stemmer nok det ja glemte helt at du kjørte BS mot railen Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Hva tror dere jeg får for et litt eldre burton custom 154 brett, crazycreek bindinger, Burton sko, Hjelm, Analog bukse og Volcom jakke. Tenkte å legge alt ut for 2k på finn. Kunne jeg fått mer? Endret 18. oktober 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Du kan ikke regne med at crazy creek bindingene skal dra opp prisen ihvertfall Men hvor gammelt er brettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå