NothinDoin™ Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) En rød en, alà denne. Eventuelt denne.. Endret 22. august 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Den rød kunne jeg tenkt meg selv Lenke til kommentar
meg9907 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Awesome tråd! Ny sesong nærmer seg, og det krever nytt utstyr! Jeg skal ha nytt brett, klær, bindinger og briller. Det jeg har sett på så langt er: Jakke http://www.dogfunk.com/snowboard/Sessions-Istodis-Insulated-Jacket-Mens/SSN0396M.html Briller http://www.dogfunk.com/snowboard/Electric-EG1-Goggle-w-Bonus-Lens/ELC0193M.html Brett http://www.dogfunk.com/snowboard/Lib-Technologies-Skate-Banana-Original-BTX-Snowboard/LBT0063M.html Første spørsmål er om det er noen som har erfaringer med banana teknologien? er det noe bra? Neste er hvilken bukse jeg skal ha... da med tanke på farge. Har jeg ei gul bukse, blir det veldig mye gult.. så jeg tenkte på grønn, siden det er noe grønnfarge i brettet. Eller skal jeg bryte helt av med blå eller lilla? Hva syntes dere? Så lurte jeg litt på bindinger.. hva er bra? En kammerat av meg sier at Rome er bra.. andre merker som er brukene? -neeeii...! nå gleder jeg meg til i vinter! Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg også gleder meg til vineteren Driver og planlegger "backyard park" til vinteren, siden jeg ikke kan dra i bakken hver eneste dag. Var her om dagen og hentet 100 stk paller, som jeg skal bygge hopp av. Og ser nå som jeg fikk pallene i låven at jeg trenger flere Tanken er 2 hopp, og en landingsbakke. ene hoppet med gap og det andre helt inntil landingsbakken. så vi får noe for alle ferdigheter. Fått håndene på et gammelt 200 L oljefat, som kan bli et kult element. Fikk også 4 stk togskinner 3 meter lange. det må bli en veldig bra rail. Bare dra fram sveiseaparetet og fyre løs. Tenkte da 2 stk på 6 meter. en rett og en med knekk. Så har jeg en boks som jeg sveiset i fjord vinter, men må bytte plastiken på den. Lagde den med plexiglass, men det sprakk veldig fort. Så skal vi bygge en wallride, men er ikke sikker på størreler og helling på veggen. Noen som her gjort det før? eventuelt tegninger på noe slikt? Sykt og jeg gleder meg til vinteren. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 meg: Libtech skate banana er by far det beste brettet jeg har kjørt! Anbefales! Ang buksa så tror jeg en lysegrønn vil funke, siden den ikke skiller seg så mye fra det gule men det er heller ikke samme farge. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Ikkje lenge til vinteren no (ehhh)! Gler meg så sinnsjukt! Lenke til kommentar
meg9907 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 NothinDoin™: Takk for responsen =) Lenke til kommentar
meg9907 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Hva ville dere valgt av disse kombinasjonene? Endret 27. august 2010 av meg9907 Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hva ville dere valgt av disse kombinasjonene? Kombinasjonen i bunn så best ut syns jeg. Har selv forumbindinger. De er ikke egentlig ganske dårlige. Eller kvalitet er veldig dårlig. De ramler fra hverandre. Har selv hørt at Rome bindinger er bra. Kommer selv til å kjøpe Rome i år. (Har rome brett og det kan anbefales) Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Nederste, med svart og lyseblå bukse! Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Awesome tråd! Første spørsmål er om det er noen som har erfaringer med banana teknologien? er det noe bra? Tenkte jeg og kunne svare litt ettersom jeg eier en banan Jepps det er uten tvil det beste og mest lekne brettet jeg har kjørt. Er utrolig lett kjørt. Eneste negative er at det kan være ustabilt vis du kjører fort. Noen som vet når jakker & bukser får sesong 010/011 kommer? Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Awesome tråd! Første spørsmål er om det er noen som har erfaringer med banana teknologien? er det noe bra? Tenkte jeg og kunne svare litt ettersom jeg eier en banan Jepps det er uten tvil det beste og mest lekne brettet jeg har kjørt. Er utrolig lett kjørt. Eneste negative er at det kan være ustabilt vis du kjører fort. Noen som vet når jakker & bukser får sesong 010/011 kommer? Ifølge en venn i Volcom Europe så kom Snow linja deres i slutten av September Men jeg trenge hjelp til å finne en Volcom snowboard jakke med zip-tech, for da kan jeg feste den til min Snow bukse. Takk EDIT: Tenkte på http://www.dogfunk.com/snowboard/Volcom-Stoney-Gore-Tex-Jacket-Mens/VLC4828M.html eller http://www.dogfunk.com/snowboard/Volcom-Kents-Armored-Puff-Jacket-Mens/VLC4839M.html Endret 1. september 2010 av 93Matt93 Lenke til kommentar
meg9907 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg likte best den første Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Awesome tråd! Første spørsmål er om det er noen som har erfaringer med banana teknologien? er det noe bra? Tenkte jeg og kunne svare litt ettersom jeg eier en banan Jepps det er uten tvil det beste og mest lekne brettet jeg har kjørt. Er utrolig lett kjørt. Eneste negative er at det kan være ustabilt vis du kjører fort. Noen som vet når jakker & bukser får sesong 010/011 kommer? Ifølge en venn i Volcom Europe så kom Snow linja deres i slutten av September Men jeg trenge hjelp til å finne en Volcom snowboard jakke med zip-tech, for da kan jeg feste den til min Snow bukse. Takk EDIT: Tenkte på http://www.dogfunk.com/snowboard/Volcom-Stoney-Gore-Tex-Jacket-Mens/VLC4828M.html eller http://www.dogfunk.com/snowboard/Volcom-Kents-Armored-Puff-Jacket-Mens/VLC4839M.html Det er jo 2 vidt forskjellige jakker, den første er en skalljakke, og den siste er en dunjakke. Den første er helt klart mest anvendelig, den kan du bruke ned mot -20 hvis du har flere lag med ull-undertøy under, den siste kan du kun bruke når det er drittkaldt, hvis ikke blir du bare svett. Jeg har både skall og dun fra volcom, men gjennom hele sesongen i fjor brukte jeg kun skalljakka, den dugde tilogmed i romjula i Hemsedal, da var det dager hvor heisen stod pga for kaldt vær (ca -25). Ergo, hvis du bare skal ha en av de, kjøp skalljakka! /Espen Edit: Hvis du har råd kjøper du begge, dun er tross alt dritdigg når det er kaldt og du bare skal cruise, da føles det omtrent som man er inne Endret 3. september 2010 av MrEspen Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Takk for svar ! Går for skalljakka nå, og ut i desember får jeg kjøpe en dunjakke Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Dun er sinnsykt digg å kjøre med enten det er pudderkjøring, cruise ned bakken eller lett jibbing! Blir garantert dunjakke på meg når jeg får råd! Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jo, men så fort du skal jobbe litt, skogkjøring, hike opp en liten topp, eller rett og slett bare agressiv pudderkjøring så blir dun fort altfor varmt... /Espen Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) hvis det er varmere enn -10 blir det for varmt ja.. Men "agressiv pudderkjøring" i -15 til -20 med en digg dunjakke kan ikke sammenlignes! Bli dekket av pudder til langt over hodet mens du svever som på en sky bortover og ha en god, varm og myk jakke!! :love: My opinion, that is..! *stemningsbilde* Endret 3. september 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå