langskalle Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Frå ein jam i påska sweet. Likte bildet godt! du fikk med høyden osv også! Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Lurte på, hvordan trener folk i off season? Har lyst til og være litt forberedt til vinteren kommer, den er jo rett rundt hjørnet nå.. Lenke til kommentar
Cryogen Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Lurte på, hvordan trener folk i off season? Har lyst til og være litt forberedt til vinteren kommer, den er jo rett rundt hjørnet nå.. Jeg lurte på det samme, logget meg på bare for å spørre om det :O Antar de fleste bare er aktive om sommeren; sykling, svømming, sommer-boarding, lek på strand. Men hvis man ikke er vant til å snurre er jo det beste trampoline? Personlig skal jeg leke mye på trampoline fordi etter flere år med snowboard kan jeg ikke basic rotations, flips eller noe som helst D: Jeg løfter også vekter et par ganger i uken, veldig slapt i forhold til før men trenger ikke noe super-spesiell trening i forhold til min skill-level. Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Jeg har en trampoline i hagen, og tokk et gammelt brett dro av stålkanter (ikke så lett som jeg trodde det skulle være) og hopper litt med det, men aner ikke hvor relevant det er til bakken, det er jo veldig anderledes med tanke på sats, man kanskje det hjelper på balangse i luften? Endret 5. juli 2010 av Fribbern Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Lurte på om det er noen som eier lic techs skate banana her? Tenkte å gå til innkjøp av det før vinteren slår til, og må nesten vite hvilke bindinger som er gode. Tenkte litt på rome 390 eller union eller flux. Så at mange var fornøyd med de. Noen forslag? Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Lurte på om det er noen som eier lic techs skate banana her? Tenkte å gå til innkjøp av det før vinteren slår til, og må nesten vite hvilke bindinger som er gode. Tenkte litt på rome 390 eller union eller flux. Så at mange var fornøyd med de. Noen forslag? Jeg har to kamerater som har skatebanana brettet, og de forguder det. Ingen av dem var trygg på 3`er før de fikk brettet, og nå sitter den hver gang for begge. Jeg prøvde det en tur, og fikk ikke helt dreisen på det, følte jeg aldri fikk tak med stålkantene, men det er vel mye en vanesak kanskje. Bindinger har jeg ikke peiling på. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Kompis har burton cartel bindinger på banana brettet sitt. Funker bra det <--------Han på bildet faktisk Endret 6. juli 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Rett før jeg bestiller lib tech TRS nå, istedet for banana. Usikker på om jeg skal gå for 157cm eller 159 cm. Veier 80kg, og kommer kanskje til og gå opp noen kilo til pga. trening. Hva vill bli det beste valget? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) 190, men høyde er vel ikke det viktigste når man skal kjøpe brett. edit: Noen som har en aning på om det blir stor forkjell mellom skate banana og TRS? Er helt ny i gamet, og greide og 'lande min' første 360 på siste sesong dag Endret 11. juli 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Nei, men hvis du hadde vært 180 å det hadde stått mellom de 2 valgenen hadde jeg definitivt gått for det første. Hvor mye regner du med å gå opp? Tenker at brettet skal vare en liten stund ihvertfall, så kan være bra å se litt langsiktig på det. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) kanskje 3-4 kilo før jeg gir meg. Tror jeg går for 159 jeg Men vet du om noen utenlandske sider som selger TRS med greie fraktpriser? Og kanskje sender som 'demo' eller gift? Hadde vært greit og spart seg noen kroner Endret 11. juli 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Ikke så mye altså. Nei da er det nesten smak og behag vil jeg si.. www.buysnow.com selger til norge, og sender som "gift" mener jeg å huske. Vet ikke om dem har brettet du skal ha inne da, men er verdt en kikk. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 De hadde ikke TRS. Vet du om noen flere sjapper? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Hmm.. De fleste er litt strenge på det med gift. Men tror Dugfunk.com kan gjøre det, spør i live-chatten dems. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Leter du etter lib tech dealer? http://www.srfsnosk8.no/shop/index.php?c=web2.18. Knall shappe, kjøpte min banan der Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Han ser vel etter utenlandsk libtech dealer som sender til norge.. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Ja, ser hovedsaklig etter det. Men så at de hadde en veldig god pris på skate banana. Så at de hadde 159 brett der også, men ikke i wide. Er det nødvendig med wide på bananen med 12 i sko? Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Ja, jeg har 11 og har 159W Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå