DNA Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Gleder meg til vintern, snowboard Har hatt litt dårlig fremgang i det siste siden jeg ikke har stått serilst. Har stått på snowboard i ca 6 år så nå må jeg nok lære med backflip snart. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har lenge hatt en strid mellom en kamerat: Han påstar at backside spin er når du roterer mot klokka (forutsatt at du kjører regular). Selv mener jeg at det er det motsatte. Hva er det riktige? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) jeg er ikke helt sikker, men jeg tror du har rett Endret 25. oktober 2006 av Jokkefaen Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Så lenge det er regular det er snakk om, tror jeg du har rett, Negotiation. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 ikke bare tror jeg men jeg vet at Negotiation har rett hehe.. må kompis ha bevis så... http://www.snowboarding.com/howto/trix/trix_def.html Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Satser på at jeg har rett jeg! Men hør hva Wikipedia sier: A boardslide, executed facing up hill, is actually a frontside boardslide, because the obstacle is approached from the frontside. Så det heter frontside boardslide når du railer baklengs? Endret 27. oktober 2006 av Negotiation Lenke til kommentar
M-J Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 det stemmer frontside når du railer "baklengs" altså når du ser oppover i bakken igjen Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Noen her som vet når tryvann åpner.... har alerede begynt å få abstinenser hjelp! Lenke til kommentar
joku Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Aaaah, var å kjørte litt idag. Jeg og noen kompiser mekket en boks og lekte med den. Seinere fant vi ut at vi sku til en stor parkerings plass og henge oss etter bilen med brett. det har kommet masse snø idag så det var baare pudder. Er så klart til vinteren nå. Lenke til kommentar
joku Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Gleder meg til vintern, snowboard Har hatt litt dårlig fremgang i det siste siden jeg ikke har stått serilst. Har stått på snowboard i ca 6 år så nå må jeg nok lære med backflip snart. 7140738[/snapback] Backflip er utrolig lett. Mye lettere enn vanlig 360. Det er bare litt skummelt og rart å lære. Klarte det på 3 forsøk. Og side det har jeg vært safe i det. Men det er viktig med en hopp med mye sprett i. Endret 29. oktober 2006 av joku Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Har hatt endel ulykker så har vært litt forsiktig... lærer meg nok backflip neste år... kanskje i år om jeg står mye;) Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Å komme helt rundt på backflip er null stress, men jeg lander alltid på tvers. Skjønner ikke hvordan det skal være mulig å ikke vri seg 90 grader i luften. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 I dag fallt den første sneen i Oslo... håper den blir liggende! Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 gleder meg noe sinnsykt til snøen kommer, kjører på et Forum YoungBlood 152 fra 05 og har Forum Destroyer sko fra 04 og noen AQ bindinger som jeg ikkje husker hvor jeg fikk fra. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Legg ut noen tøffe bilder av dere på Snowboard Skal lage film i år.. har ikke tatt noen særlig bilder de 2 siste årene, men jeg kommer til å legge inn et i løpet av uken når jeg logger på PC'en med bildene Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 trur ikkje jeg har noen bildet av meg på brett, ikkje enda ivertfall. har et skatebilde der brettet mitt ser helt mongis ut da Lenke til kommentar
Låvedør Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hei! Jeg stod dritmye på brett før! I en del år.. men så tryna jeg av en rail å fikk hjernrystelse.. Men når jeg ble bra igjen fortsatte jeg å stå.. men så, bare en uke el. no etter at jeg ble frisk hoppa jeg på et bigjump og tryna.. da klarte jeg å vri kneet så jeg nesten ikke kunne gå på en uke el 2.. har mista litt interessen for brett etter det.. det er litt trist men syns det er kult å se på andre stå da hehe.. jeje... Lenke til kommentar
zling Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hvilke ski-anlegg er det som best her i Norge? Jeg foretrekker Hemsedal, ganske bra utvalg for oss på snowboard.. Noen som har vært utenfor Norge å stått? Vil gjerne ha tips til andre ski-anlegg, f.eks i canada eller alpene... Ta gjerne med hva det koster også.. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hemsedal er klart best i Norge, hvertfall for snowboard. Desverre bor jeg i Bergen så det blir litt langt å reise. Må ta til takke med Voss. Kan være greit nok der, men i de siste årene syns jeg det har vært dårlig. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Hvilke ski-anlegg er det som best her i Norge? Jeg foretrekker Hemsedal, ganske bra utvalg for oss på snowboard.. Noen som har vært utenfor Norge å stått? Vil gjerne ha tips til andre ski-anlegg, f.eks i canada eller alpene... Ta gjerne med hva det koster også.. 7203005[/snapback] Jeg vil si Trysil er best av det jeg selv har prøvd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå