Wishb0ne Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Wishb0ne skrev i dag: Takker for svar men det var riktignok ingen av linkene som funka Edit: Fant de brettene til slutt Var desverre lite wide valg, og bør helst ha brett over 160. Men det frister å ha full kontroll på isete føre må jeg si Er du veldig høy elns? husker ikke hvordan det var, men skate banana brettene kan man kjøre mindre en vanlige camber brett. Gjelder sikkert andre rocker brett også Er 191 så er vel ganske høy ja, og har stått 163 i mange år nå.. Fant vel ikke noe wide brett over 156 så blir litt lite synst jeg Tja, jeg er 193 og har kjørt på 159 i alle år, og kjører 159W på bananen. Kunne fint hatt 156 og egentli Hadde det vært 159 så kunne jeg kansje gått for det, tør ikke gå ned helt til 156 desverre Vet du om noen andre steder som selger dette brettet? Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Får legge inn et godt ord for DC PBJ jeg da. Hakket stivere brett enn Lib Tech Skate Banana, men fungerer meget bra som overall brett. Ser du på snowboard-filmer vil du se f.eks Torstein Horgmo bruke brettet både i slope, og freeride. Dette gjelder også mange andre store kjørere også.. De ville neppe ha slashet pudder med brettet om det ikke egnet seg Leste litt om brettet og virker ganske bra.. Vet om noen butikker som selger det? Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Om du ikke er redd får og kjøpte i utlandet så selger Dogfunk.com det. Men de selger så meget Burton Custom V-Rocker Burton Easy Livin’ Burton Joystick Forum Destroyer Chillydog Gnu Park Pickle K2 Parkstar K2 Slayblade Lib Tech Skate Banana Nitro Rook Ride Machete De brettene som er nevnt over er blitt kåret til Good wood 2009. Så i teorien bør enkelte av disse brettene tilfredstille dine behov. Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Noen som står med musikk på øret? Hva pleier dere og høre på? Jeg er på leting etter nye snowboard sanger:) Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Her er min spilleliste http://open.spotify.com/user/svampebob/playlist/4mWmgP5oc50f2whxtUKZiM Vis du ikke har spotify kan jeg liste de opp senere. Endret 14. mars 2010 av Svampebob Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Her er min spilleliste http://open.spotify.com/user/svampebob/playlist/4mWmgP5oc50f2whxtUKZiM Vis du ikke har spotify kan jeg liste de opp senere. Takk, men har ikke spotify, så om du gidder og liste opp, eller i det minste dem du synes er best, så blir jeg glad Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Lars vaular - Samme nr som i 99 Peter bjorn and john- Young folks MGMT - Kids Looptroop - Fort europa Looptroop - Still looking Looptroop - Fly away MGMT - Electric feel MGMT - Time to pretend Dream theater - Hollow years Eminem - Sing for the moment The subways - Rock & Roll queen Deltron - Mastermind Deltron - 3030 Immortal Technique - Harlem streets The automatic - Monster Ice cube - It was a good day Lars Vaular - Sjefen e tebake på jobb Lars Vaular - Inn & ut Kim larsen - This is my life Skids - The saints are coming Alice cooper - Poison Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Har et lite dritt problem nå. Jeg fortsetter rotasjonen når jeg lander etter 360 og 540. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Kan hende du du spotter landinga feil, eller roterer får mye med overkroppen, eller så kan det være at du lander på feil kant. Jeg syns hvertfalt det hjelper endel og lande på tåkant uansett om jeg spinner fs eller bs. Du kan jo prøve og rotere litt mer en 270 feks når du skal ta 360 og bare vri beina resten rundt Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Kan hende du du spotter landinga feil, eller roterer får mye med overkroppen, eller så kan det være at du lander på feil kant. Jeg syns hvertfalt det hjelper endel og lande på tåkant uansett om jeg spinner fs eller bs. Du kan jo prøve og rotere litt mer en 270 feks når du skal ta 360 og bare vri beina resten rundt takk for tipsene! Dette skal testes ut i påsken! målet for påsken er å lære meg bs spin! Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Da blir det Gautefall på meg imorra Håper jeg får satt noen spins Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hva heter denne grabben? Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Method regner jeg med tviler egentlig på det ettersom han tar tak i tåkanten, jeg mener at method er da man tar tak i hel-kanten forran framre foten jeg! :S eller er jeg på villspor? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Vet det er dårlig bilde, men tar på tåsiden. Og method er som langskalla sier på hel-kanten. Endret 16. mars 2010 av Abnegation Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) ingen anning, jeg tenker mest fra skateboard jeg da. Hva heter det når man tar i tå kanten da? Endret 16. mars 2010 av Hanihagen Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Da blir det Gautefall på meg imorra Håper jeg får satt noen spins Skulle opp der i går med skolen, men klarte å fucke ankelen i helga så den planen gikk i dass.. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Da blir det Gautefall på meg imorra Håper jeg får satt noen spins Skulle opp der i går med skolen, men klarte å fucke ankelen i helga så den planen gikk i dass.. Kan trøste deg med at parken var helt ræva. Var bare en box som var noe og resten var helt forferdelig. Men er jo alltids bedre en ingen ting Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Der satt forntside 360. er super fornøyd. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 @Abne: det er en suitcase grab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå