Tom&Jerry Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Halla! Har aldri sett denne tråden før (så mye jeg ikke har sett her, hehe). Selv kjører jeg en god del snowboard. Kjører en god del hundre timer gjennom en sesong. Har jobbet på brettbutikk i et år før også Da kanskje du har et råd til meg! burton Twin eller Nitro T1? kjører park.. Jeg ville uten tvil gått for T1 Har ikke sånn kjempekunnskap om akkurat de to, men har flere kompiser som kjører T1 i park, og det funker knall for dem. Har også testet T1 i park, og jeg likte brettet veldig godt. Jobber ikke i brettbutikk nå da, men gjorde det i rundt 2 år. Jobbet i en session butikk - hvor ønsker jeg ikke gå inn på. Tror nok klesskapet mitt består av 70% sessionklær haha. Men nå står forsvaret for tur, så da blir det lite session på meg. Endret 5. mars 2010 av Mantoius Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Klar for nok en helg i Trysil :] Blir nok parkkjøring i morgen, og dagen derpå-shredd på søndag Ender vel med et blått kne, eller skulder ut av ledd kjenner jeg meg selv rett Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Skulle prøve meg på frontflip i dag på et hopp med ca. 5 meter gap. Landet på pannen. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Skulle prøve meg på frontflip i dag på et hopp med ca. 5 meter gap. Landet på pannen. Haha. Litt lurt å safe dette i pudder eller lignende. Selv hater jeg alt som har med gap å gjøre. Kun dårligere erfaringer med det dere greierne der. Fikk skrekken etter en skidag i 8. klasse hvor jeg skule vise meg fram for hele skolen som satt på balkongen på varmestua og så på Gikk til hælvette det og var ute resten av sesongen. Om jeg ikke husker feil, så kjørte jeg rett inn i gapet på andre siden. Skal sies at dette den gang var et MONSTERGAP da. Hadde vært konk der helga før, men de hadde ikke tatt ned gapet enda Suuuupermaaaaan i lufta. Jeg holdt på å drukne i pudder i dag Har snødd relativt mye i natt, men var noe oppkjørt da vi kom. Heldigvis fant vi et godt stykke litt inn på fjellet hvor ingen hadde kjørt og hvor der sikkert lå snø som var flere uker. Jomfrusnø i bøtter og spann. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) http://vimeo.com/9337087 Endret 8. mars 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Han der er syk, noen som ser på TAC på nrk 2 nå? utrolig bra kjørt av Tore Holvik:D Noen som forresten har tips til hjelm? Har en far som ikke liker at jeg kjører uten hjelm så jeg må få meg en. Har tenkt på Sweet hjelmer, noen som har erfaring med dem? Er forresten tilbud på bananer nå! http://www.srfsnosk8.no/shop/index.php?c=web2.18 3849 får en banan det er billig. Synd ikke de har tilbud på union bindingene -.-, er ikke helt nøyd med GNU bindingene mine Endret 6. mars 2010 av Hanihagen Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg har Burton Hifi hjelmen.. Ser bra ut (syns jeg) å man merker nesten ikke at man har den på hodet.. Beskytter bra da! (testet ) Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 http://vimeo.com/8116912 Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=2dfbAajiBUE&feature=player_embedded Tyler Flanagan er sick Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Noen som forresten har tips til hjelm? Har en far som ikke liker at jeg kjører uten hjelm så jeg må få meg en. Har tenkt på Sweet hjelmer, noen som har erfaring med dem? Du har en klok far. Jeg ser virkelig ingen grunn til å ikke bruke hjelm. Har hørt mye bra om RED og Giro, men om du ikke blir skremt av en prislapp på 1600 er Sweet hjelmen å gå for. Sweet kommer som regel best ut i test, de har lave profiler, veier rundt 500 gram og har den beste vind/støyreduksjonen rundt ørene jeg har testet - jeg har brukt min hjelm uten lue under i -23 uten problemer. Jeg har hatt to Roostere siden 2001, og må si det er slitesterke hjelmer. De er laget i karbon med høy tetthet på padding, slik at hjelmen ikke blir ødelagt om man skulle komme i fare for å miste den i bakken. Mange produsenter (Pro Tec bl.a.) har isopor i hjelmene sine for å senke prisen, men fortsatt møte de internasjonale ECE kravene til beskyttelse. Isopor får lett indre skader og beskytter betydelig dårligere etter en slik skade, ECE-standarden tar kun første smell i betraktning - Når det er sagt burde du på ingen måte fortsette å bruke en hjem du har falt med, skadede hjelmer må byttes med en gang uansett type/merke/materiale. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Har bestemt meg får og gå får en sweet hjelm ettersom at prislapp er /care når det gjelder sikkerhet. Lurer på om jeg ska kjøpe meg en ny sweet tailgunner jakke dunjakke i tilegg syns de er så fete Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Tailpress på rails. Hvordan tar dere det? Bare å lene seg bakover og ligge lavt eller må du presse opp nosen også? Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg liker og presse opp nosen i tilegg hvertfalt . Føler jeg får mer kontroll da. Også ser det jo bedre ut om du har skikkelig press også Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Seriøst som det snør nå! Ser frem til helgen! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Gått fra snø til regn her, men på fjellet blir det sikkert perfekt Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Han der er syk, noen som ser på TAC på nrk 2 nå? utrolig bra kjørt av Tore Holvik:D Torstein Horgmo er jo en god del hakk bedre enn Holvik da. Synd stygge finnen skulle komme å stikke av med hele driten, for runet til Horgmo var awesome! Tror det blir ny plate i morgen folkens. Er så mye gode tilbud ute å går på alle nettbutikker og sånt, og burton love plata mi begynner uansett å ta kvelden føler jeg. Lurer på å gå for NITRO Team Black 162cm. Kanskje en smule langt, men de jeg platene jeg har kjørt med før føler jeg faktisk er blitt for kort. Kjører med 156 og 154 nå. Jeg er jo 188 høy da, så kanskje ikke 162 blir så gærnt. Betaler jo minimalt for denne platen uansett, så er jo ikke verre enn å selge den for mer enn jeg ga for den om jeg finner ut at dette er helt fucka. Aaaah det frister ass! Aldri kjørt med NITRO før, så kan jo bli fint å teste ut det også. Må ha meg nye bindinger også. Det burton søppelet jeg kjører med nå holder ikke litt en gang. Skal faktisk aldri mer kjøre med burton bindinger. Må opp på to hender for å telle alle gangene jeg har knekt jekkestroppen. Sikkert brukt mer penger på stropper enn jeg kunne brukt på nye bindinger, hehe. Går enten for Forum eller SP bindinger. Raiden skal jeg i alle fall ikke ha, for de knekker verre enn burton sine. Edit: Her har dere en hel video dere kan kose dere med. Full versjon! http://vimeo.com/6881542 Endret 9. mars 2010 av Mantoius Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 hehe ja Horgmo er på et helt annet nivå. Men er bra kjørt til og være tore holvik, som har trent mest pipe også da. Kan trygt anbefale Nitro brett Har et Nitro blacklight brett selv. Kan anbefale Nitro Team gullwing brettet de har. Det skal vist være veldig bra. Også tror jeg det var Nitro Rook som var et av brettene som ble kåret til Good wood 09 i transworld. Jeg er 193 og kjører 159 i begge brettene mine ( banan og Nitro) og føler jeg kunne hatt noe større som 162. Men trokke jeg ville valgt 162 om jeg var din høyde. Men ville hvertfalt valgt Nitro Team gullwing og union bindinger Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Noen som vet hvor jeg kan få tak i Lamar plate? Kan gjerne være nettbutikk, men ser helst at det er en norsk en så jeg slipper toll og sånt drit. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 http://global.ebay.com/search?Query=lamar+snowboard&Region=0 Flust av dem på eBay. Drit i toll og sånt, for det blir garantert billigere enn å kjøpe her til lands uansett Vet heller ikke om noen norske butikker som tar inn Lamar. Tror ikke de har importør her en gang Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hmm okei, men har du peiling på en fin lamar plate som funker bra til rails og big jumps? Kan godt være ett annet merke og, men liker lamar sine plater i vært fall det jeg har prøvd av de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå