langskalle Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 8m er ikke bigjump? For meg bigjump er minst 12m, for noobs som oss. For pro er det minst 20m Uansett jeg sitter ikke her med fasitsvar, sier bare hva jeg mener med bigjump 7-12m hopp er perfekt for snowboardere, vi får tid å trene, finpusse og trikse. Er ikke akkuratt bigjump, men er forma som et bigjump! Men kommer rundt 2.5-3m høyt der. da! er utrolig digg hopp, men tror det er rart å spinne der ettersom det er så mye sprett! Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 JiGGe, åssen gikk det med rail-session igår? Langskalle, sant nok. 2.5-3m høyt er digg, pluss litt ekstra når du fikser mye sprett... Snakker vi om 4-5m her? Kanskje mer? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) "7-12m hopp" Tenker du da på 7-12m i luften, eller at hele hoppet er så stort? Endret 25. februar 2010 av ing-cognito Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 avstand fra hopp til landing Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Da er jeg med Driver og koser på rød-lines om dagen selv, sliter med å få god-feeling igjen, og hjalp ikke akkurat å baile skikkelig i går :/ Opp igjen å prøve i morgen Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 NEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIII!!!!!! :(:( det ene skruehullet mitt er øderlagt! :S:S:S vet ikke hva som har skjedd! :S tror skruen bøyde seg ellernoe, så gjengene nede i hullet er slitt ut! :O :S den bøyde seg i dag tidlig tror jeg! :S også bare strammet jeg den. Så vred bindingen seg 2-3 grader hele tiden. Virket som bindingen løsnet, og da strammet jeg skruene igjenn. Neste tur løsnet den igjenn! nå er det hullet helt utslitt! lurer på om jeg må investere i nytt brett gitt! Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 NEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIII!!!!!! :(:( det ene skruehullet mitt er øderlagt! :S:S:S vet ikke hva som har skjedd! :S tror skruen bøyde seg ellernoe, så gjengene nede i hullet er slitt ut! :O :S den bøyde seg i dag tidlig tror jeg! :S også bare strammet jeg den. Så vred bindingen seg 2-3 grader hele tiden. Virket som bindingen løsnet, og da strammet jeg skruene igjenn. Neste tur løsnet den igjenn! nå er det hullet helt utslitt! lurer på om jeg må investere i nytt brett gitt! Den er kjip! Har opplevd det selv. Men jeg syns det er greit får da har jeg en unnskyldning får og få nytt brett Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 NEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIII!!!!!! :(:( det ene skruehullet mitt er øderlagt! :S:S:S vet ikke hva som har skjedd! :S tror skruen bøyde seg ellernoe, så gjengene nede i hullet er slitt ut! :O :S den bøyde seg i dag tidlig tror jeg! :S også bare strammet jeg den. Så vred bindingen seg 2-3 grader hele tiden. Virket som bindingen løsnet, og da strammet jeg skruene igjenn. Neste tur løsnet den igjenn! nå er det hullet helt utslitt! lurer på om jeg må investere i nytt brett gitt! Den er kjip! Har opplevd det selv. Men jeg syns det er greit får da har jeg en unnskyldning får og få nytt brett går det ann å fiske det? :S skal opp til skiutleia nå og se om de kan fikse det! :) Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) om gjengene er ødelagt så er det ikke så mye man kan gjøre. Det blir nesten og borre nye hull, eller borre de ødelagte hullene opp til større diameter, men da må du borre bindingene osv også. Man kan også borre hullene og sette i noe jeg ikke husker hva heter. Men skader vel kanskje ikke og lage nye hull? Kanskje du kan få breiere stance som = bedre kontroll ^^ Endret 25. februar 2010 av Hanihagen Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Noen som vet om sider hvor man kan se på snowboard bilder? Trenger ideèr og tips til neste gang jeg skal ta bilder. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Noen som vet om sider hvor man kan se på snowboard bilder? Trenger ideèr og tips til neste gang jeg skal ta bilder. http://snowboarding.transworld.net/category/photos/ Lenke til kommentar
roesen Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Noen som har peiling på hvor stor forskjell det er mellom Large og Medium på denne jakken? http://www.snowboard...3=425&pid=27908 Endret 25. februar 2010 av roesen Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Stoooka på ny shredd i morgen! Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Stoooka på ny shredd i morgen! er det varingskollen det der?? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Nyeste teaserklipp fra Isenseven: http://www.isenseven.de/blox/index.php?page=article&article=00177 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Stoooka på ny shredd i morgen! [im]http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs399.snc3/24252_10150099864220343_117098665342_11265660_3395868_n.jpg[/img] er det varingskollen det der?? Det er nok Trysil Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Noen som vet om sider hvor man kan se på snowboard bilder? Trenger ideèr og tips til neste gang jeg skal ta bilder. http://www.kvanneid.com/ http://www.larsen-photo.com/ Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Stoooka på ny shredd i morgen! oh damn Hvor er det hend i parken? Har så vidt vært i parken på trysil selvom vi har hytte der Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jøss, det der ser deilig ut! Ja, det likner litt på parken i varingskollen Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 JiGGe, åssen gikk det med rail-session igår? Det gikk ikke så bra. Eller vi dro aldri opp til den. Vi stakk først ned til brygga for å få gratis pizza på Dolly Dimple's i Tønsberg (vant gavekort på facebook gruppen dems ) Og da vi kom ned ditt så fant vi en pen rail som vi bare måtte prøve. (Brukte hele dagen på den ) En hand-rail ut mot en flåtebrygge. Hadde desverre ikke med oss ett skikkelig kamera idag. Så er litt dårlig kvalitet på dem. Det kom en journalist fra byavisen og tok noen bilder av oss. Han skulle sende de over på mail, men har ikke hørt noe enda. I går var vi på en guttetur til kongsberg, bra forhold. Parken var ganske udugelig men i snowcross bakken hadde de satt opp noen hopp og curbs og rails. På Søndag er det family-trip til Varingskollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå