Fribbern Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Ja, mye bedre Men du skal vite at jeg er utrolig kresen og er snart ferdig med lærling som grafisk designer. Så ikke føl deg litt skuffet el noe Jeg føler meg ikke skuffet Langt i fra. Er selv meget fornøyd med bildene. Men vet av erfaring at det er lett og se seg blind på egene bilder, og da er det veldig fint med tilbakemelding fra utenforstående. Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 fikk noen bilder i dag, hva syns dere? :S annen vinkel? nermere? dess lurer jeg på å ta 3r på bigjumpen her i morgen! :S Men syns jeg får så mye luft på den, så er litt skummelt. Særlig når jeg spinner frontside, og lander blind! xD Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hopp ser høyere, bedre og kjøreren kommer mer frem når du tar bildet fra froskeperspektiv.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 For mye forstyrrelse i bakgrunnen, ellers er jeg enig med NothinDoin™ Bigjump, hvor langt var hoppet? Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Siden andre legger ut bilder av leking, så kan ikke jeg være noe dårligere. Vi gravde et hopp med traktoren, brukte bil for og trekke fart. 2 blitser med tråløs utløser. en bak hoppet, og en til venstre for bildene. (Edit på bildene etter tilbakemelding fra Fox) Tøffe bilder! Likte skiltet "Kjør forsiktig, barn leker" Landingen så ikke særlig digg ut da. Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 For mye forstyrrelse i bakgrunnen, ellers er jeg enig med NothinDoin™ Bigjump, hvor langt var hoppet? det er rundt 8 m til landingen tror jeg! kanskje kortere, men er en del sprett da! så kommer ganske høyt Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 8m er ikke bigjump? For meg bigjump er minst 12m, for noobs som oss. For pro er det minst 20m Uansett jeg sitter ikke her med fasitsvar, sier bare hva jeg mener med bigjump 7-12m hopp er perfekt for snowboardere, vi får tid å trene, finpusse og trikse. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Denne skal prøves i dag. Tror jeg tar på meg hjelm idag. Skal prøve å få opp noen bilder iløpet av kvelden Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 JiGGE, det ser veldig bra ut. Lykke til med sessionen! Hvor er det forresten? Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 I Tønsbergs trange gater. I mellom slotsfjellet og biltema (hvis du er kjent der) Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Huff, for langt unna Railen ser deilig ut! Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Vis du vil ha ordentlig god rail, så dra til Fornebu sier jeg bare. Er en veldig svær rail der faktisk. Har vurdert og ta den. Men er så lite i oslo så har ikke fått tid Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Siden andre legger ut bilder av leking, så kan ikke jeg være noe dårligere. Vi gravde et hopp med traktoren, brukte bil for og trekke fart. 2 blitser med tråløs utløser. en bak hoppet, og en til venstre for bildene. (Edit på bildene etter tilbakemelding fra Fox) Tøffe bilder! Likte skiltet "Kjør forsiktig, barn leker" Landingen så ikke særlig digg ut da. Landet i en meter med løssnø, så det var bare deilig, men var ikke noe særlig og kjøre videre på Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Noen som kan anbefale ei jakke, helst på ei side med tilbud. Om du finner ei på boardshop.no er det et ekstra pluss, fordi der får jeg 50% rabbat på hele butikken Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Noen som kan anbefale ei jakke, helst på ei side med tilbud. Om du finner ei på boardshop.no er det et ekstra pluss, fordi der får jeg 50% rabbat på hele butikken Kan anbefale Analog jakker: http://www.junkyard.no/Product.aspx?ProductId=4403&ProductDetailId=26170. Har en selv og de er utrolig gode syns jeg. Den quiksilver jakken jeg har nå som koster 3200kr er helt forferdelig iforhold til analog jakken min som kostet 2500kr Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 På en skala fra 1-3 så er jakken en 2a som du kan lese der, så ja den er varm, men ikke den varmeste Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Ok, vil ha en jakke som holder emg varm selv om jeg tar meg en liten pause Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Vel, avhengi av hva du har under, så vil jeg tro den holder deg varm da vis du bruker ull eller fleece. Vis du vil ha en veldig varm jakke så er det det jo nesten bare dun jakke igjen Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Dagens note to self: Land på brettet!! *ha vondt i kne, rygg, og skulder* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå