Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Ja, mye bedre :) Men du skal vite at jeg er utrolig kresen og er snart ferdig med lærling som grafisk designer.

Så ikke føl deg litt skuffet el noe :p

 

Jeg føler meg ikke skuffet :) Langt i fra. Er selv meget fornøyd med bildene. Men vet av erfaring at det er lett og se seg blind på egene bilder, og da er det veldig fint med tilbakemelding fra utenforstående.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden andre legger ut bilder av leking, så kan ikke jeg være noe dårligere.

Vi gravde et hopp med traktoren, brukte bil for og trekke fart. 2 blitser med tråløs utløser. en bak hoppet, og en til venstre for bildene.

 

(Edit på bildene etter tilbakemelding fra Fox)

 

Tøffe bilder! Likte skiltet "Kjør forsiktig, barn leker"

Landingen så ikke særlig digg ut da.

Lenke til kommentar

Siden andre legger ut bilder av leking, så kan ikke jeg være noe dårligere.

Vi gravde et hopp med traktoren, brukte bil for og trekke fart. 2 blitser med tråløs utløser. en bak hoppet, og en til venstre for bildene.

 

(Edit på bildene etter tilbakemelding fra Fox)

 

Tøffe bilder! Likte skiltet "Kjør forsiktig, barn leker"

Landingen så ikke særlig digg ut da.

 

Landet i en meter med løssnø, så det var bare deilig, men var ikke noe særlig og kjøre videre på :p

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale ei jakke, helst på ei side med tilbud. Om du finner ei på boardshop.no er det et ekstra pluss, fordi der får jeg 50% rabbat på hele butikken

 

Kan anbefale Analog jakker: http://www.junkyard.no/Product.aspx?ProductId=4403&ProductDetailId=26170.

Har en selv og de er utrolig gode syns jeg. Den quiksilver jakken jeg har nå som koster 3200kr er helt forferdelig iforhold til analog jakken min som kostet 2500kr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...