Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man lærer med tid :) Det skal gå ann å justere styrke til blitz på kameraet hvis det er et speilreflekskamera dere bruker.

 

Langskalle, uten tvil den øverste :) For jeg har nemlig denne typen, jeg er kjempefornøyd med denne. Det er ingenting å utsette på, duggfri og hvis du tryna kan du lett få dem vekk med pose eller hva nu den heter. Mye bedre enn Oakley A-frame, når den er fucka da er den fucka i resten av dagen!

Lenke til kommentar

Man lærer med tid :) Det skal gå ann å justere styrke til blitz på kameraet hvis det er et speilreflekskamera dere bruker.

 

Langskalle, uten tvil den øverste :) For jeg har nemlig denne typen, jeg er kjempefornøyd med denne. Det er ingenting å utsette på, duggfri og hvis du tryna kan du lett få dem vekk med pose eller hva nu den heter. Mye bedre enn Oakley A-frame, når den er fucka da er den fucka i resten av dagen!

 

takk, tror jeg går for de nå ja! :) Har A-frame fra før av, men er missfornøyd! :(:p om det kommer snø inne i de, kan man ikke pusse det vekk, fordi man "øderlegger" det antidugg laget. Men om man ikke pusser det vekk så blir det en flekk som ikke går vekk igjenn der! :(:p så nå SKAL jeg ha nye briller! xD

Lenke til kommentar

Neon som har forslag til gode briller? Tenker på denne og denne. Trenger også ny hjelm, da man skal bytte etter store fall (??)

 

Gode briller det der, har noen selv faktisk. Men jeg syns de er litt små. Kan anbefale deg Oakley crowbar, som er litt størrebriller får bedre synsvinkel. Jeg er ikke hjelm bruker, men noen hjelmer tåler noen slag, mens andre ikke. Menmen, funker fint og lure foreldrene dine til og få ny hjelm :p

Endret av Hanihagen
Lenke til kommentar

Noen som har tips til farge på bukse til denne jakken?

Har Knæsj grønn bukse og en brun, men den knæsj grønne ser ikke noe bra ut med den, og den brune er får liten :p Har tenkt litt på Rødt,Oransj,beige og hvit. Men beige og oransj hadde de ingen steder i byen.

 

Sleng og opp bilde av brettene mine :) Beklager dårlig kvalitet :p

post-196064-1266955365,3702_thumb.png

post-196064-1266956034,0432_thumb.jpg

post-196064-1266956047,4043_thumb.jpg

Endret av Hanihagen
Lenke til kommentar

Siden andre legger ut bilder av leking, så kan ikke jeg være noe dårligere.

Vi gravde et hopp med traktoren, brukte bil for og trekke fart. 2 blitser med tråløs utløser. en bak hoppet, og en til venstre for bildene.

 

(Edit på bildene etter tilbakemelding fra Fox)

post-4798-1266960216,1601_thumb.jpg

post-4798-1266960240,8234_thumb.jpg

Endret av Fribbern
Lenke til kommentar

Fribbern, det der var bra! Bra plassering av blitz, skilt og hoppet... Men det er en ting som jeg ikke klarer å like, som de andre bildene... Nemlig bildevinkel, du skulle ha stått litt nærmere. Det ble for mye luft.

 

Cropet bildene litt, er det bedre?

Endret av Fribbern
Lenke til kommentar

Heldig gris. Blir vel banana på meg til neste år, om jeg tjener nok i sommer. Skal i bakken i morgen, og da skal jeg sette PERFEKT 360. Noen tips?

 

Roter hode, skuldrene og bruk armene som Fox sa men husk og spinn armene så horisontalt så mulig da det blir lettere og spinne rett, det vil hjelpe og spinne fortere og så du slipper og få corka 360. Pop også med begge beina da det også vil gi bedre kontroll. Så er det jo og spotte landinga :p

 

Tenkte jeg skulle lære meg Rodeo på trysil :p Ser så lett ut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...