Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det er nytt brett og du liker å raile så kan det være greit ja.

 

Du får det på sportsforretninger som g-sport, intersport o.l.

brettet er ikke akkurat nytt forsåvidt, men lot det slipes for par måneder siden.. har sett etter det på sportsforretninger men mest under langrennsdelen.. har hørt at det lønner seg og slipe ned nosen og tailen når man begynner å spinne.. er fortsatt i lærefasen både på rails og hopping men går stadig fremover :p

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg har falt for fristelsen og betsemt meg for og kjøpe nytt brett og bindinger. Brettet jeg har nå er 9 år gammelt.

Men det er en stor jungel der ute, vanskelig og finne hva jeg vil ha. Så lurte på om noen kunne gi meg noen tips?

 

 

Jeg er 190 høy, ca 86 kg.

Liker meg best i parken. Ser på meg selv som en freestyle kjører.

Har ikke tenkt at for mye på pris, men hadde håpet og ikke gå alt for mye over ca 7k.

 

Har sett litt på forum seeker, noen som har erfaring med det?

 

Takker for all hjelp jeg får :)

( skjedde noe fucka så gikk ikek og quote :p)

 

 

Jeg er 193 høy, ca 80kg og har skate banana i størrelse 159W med Gnu AG bindinger ( ba faren min skaffe meg banana brett, men glemte og si åssen bindinger :p). Har bare kjørt det 2 ganger desverre, men ut ifra de 2 gangene, så må jeg si at jeg syns det var svært lettkjørt iforhold til mitt Nitro blacklight brett som også er 159 men ikke av typen wide. jeg ekke så god til og spinne, men jeg syns det var veldig bra og spinne med da jeg føler brettet virkelig har bra kontakt med snøen på hel/tåkant. Det jeg ser på som en ulempe med dette brettet er at det er ustabilt i høyfart. Men jeg har selvfølgelig svært lite erfaring med det.

 

Så vis du liker og leke rundt og ikke går får de største hoppene kan trygt anbefale dette brettet. Det er forøvrig utrolig gøy brett og kjøre også, det får meg faktisk til og smile :p

Endret av Hanihagen
Lenke til kommentar

Åja! Der satt det skikkelig! Idag var jeg i Tryvann og lekte i bakken. Kjørte og satset på det fullt ut, der klarte jeg 540 for aller første gang. Med stil altså, før har jeg klart det en par ganger med veldig stygg stil. OGså med feil teknikk :p

 

Godt er det (= Ser fram til å ta det flere ganger i framover

Lenke til kommentar

Åja! Der satt det skikkelig! Idag var jeg i Tryvann og lekte i bakken. Kjørte og satset på det fullt ut, der klarte jeg 540 for aller første gang. Med stil altså, før har jeg klart det en par ganger med veldig stygg stil. OGså med feil teknikk :p

 

Godt er det (= Ser fram til å ta det flere ganger i framover

bra jobba! :)

Lenke til kommentar

Fribbern, drit i tryvann. Dra heller til varingskollen! :p Men uansett grattis med nytt brett

 

Dit skal jeg imorra, gleder meg til å ta 540 igjen om jeg klarer det.

 

Hanihagen, god tur. Du er heldig som skal dit, Norges beste park for tiden.

 

Er utrolig bra park i trysil nå ja, men noen av de hoppene som var utrolig gode i fjor er det blitt skikkelig mye sprett i i år, feks "henghoppet" om noen vet hvilket jeg mener! ;)

Lenke til kommentar

Takk :)

 

Pleier noen her å ta tur til Tryvann el Varingskollen?

 

Skal kanskje en tur opp på lørdagen. Står ikke så mye der da jeg har ikke har bil og bor ett stykke unda.

 

Jeg var ute i byen å for å finne noen skikkelige street rails idag. Fant en rail som vi lekte litt på. Jeg skal prøve å legge ut noen bilder iløpet av morgen dagen.

 

(Jeg klarte å treffe kameramannen vår rett i leggen så nå sitter han på legevakten.)

 

EDIT: Det gikk bra med kameramannen han måtte lime igjen såret og har sendt hos noen bilder.

 

 

Pyramide 50-50 av Jonas

21932_348555425515_567520515_5256727_1218541_n.jpg

 

 

50-50 av Jonas

21932_348555410515_567520515_5256725_3584220_n.jpg

 

 

Skeiv board av meg

21932_348555435515_567520515_5256728_1907170_n.jpg

 

 

Ja, jeg konser

21932_348555415515_567520515_5256726_7866163_n.jpg

Endret av JiGGe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...