NothinDoin™ Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Du må øke størrelse på hoppene gradvis, nytter ikke å gå på XL-jumpsa med en gang... Spinn på små hopp, så på små kickere, små bigjumps osv.. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Trenger hjelp til valg av sko til Large binding. Trenger sko til dette brettet/bindingen: http://boardshop.no/node/19925 Skoene må helst være fra boardshop. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Vet ikke om de har 32 Lashed i din størrelse, men jeg er UTROLIG fornøyd med de. gbeste skoa jeg har prøvd edit: Jeg kjøpte disse, da de har 40% og hadde det beste utvalget Endret 17. februar 2010 av atriC Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Storfornøyd med 32-boots selv, har dog 32 Exus Boa. Beste jeg har kjørt med! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Da går jeg for 32 Lashed. Hvordan funker det med Str 9 i Large binding? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Skal vel gå bra det!? Kjører selv med str. 10 i L-binding. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Tror jeg har Medium i binding, med 11 i sko Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Hei. Jeg har falt for fristelsen og betsemt meg for og kjøpe nytt brett og bindinger. Brettet jeg har nå er 9 år gammelt. Men det er en stor jungel der ute, vanskelig og finne hva jeg vil ha. Så lurte på om noen kunne gi meg noen tips? Jeg er 190 høy, ca 86 kg. Liker meg best i parken. Ser på meg selv som en freestyle kjører. Har ikke tenkt at for mye på pris, men hadde håpet og ikke gå alt for mye over ca 7k. Har sett litt på forum seeker, noen som har erfaring med det? Takker for all hjelp jeg får Endret 19. februar 2010 av Fribbern Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Hei. Jeg har falt for fristelsen og betsemt meg for og kjøpe nytt brett og bindinger. Brettet jeg har nå er 9 år gammelt. Men det er en stor jungel der ute, vanskelig og finne hva jeg vil ha. Så lurte på om noen kunne gi meg noen tips? Jeg er 190 høy, ca 86 kg. Liker meg best i parken. Ser på meg selv som en freestyle kjører. Har ikke tenkt at for mye på pris, men hadde håpet og ikke gå alt for mye over ca 7k. Har sett litt på forum seeker, noen som har erfaring med det? Takker for all hjelp jeg får jeg har hørt at lib tech skate banana skal være helt konge å kjøre på, jeg tror jeg kommer til å kjøpe det til neste år selv også.. Forum sine bindinger er digg! du får brett og bindinger til under 7000 om du velger lib-tech og forum bindinger! ^^ Endret 19. februar 2010 av langskalle Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hei. Jeg har falt for fristelsen og betsemt meg for og kjøpe nytt brett og bindinger. Brettet jeg har nå er 9 år gammelt. Men det er en stor jungel der ute, vanskelig og finne hva jeg vil ha. Så lurte på om noen kunne gi meg noen tips? Jeg er 190 høy, ca 86 kg. Liker meg best i parken. Ser på meg selv som en freestyle kjører. Har ikke tenkt at for mye på pris, men hadde håpet og ikke gå alt for mye over ca 7k. Har sett litt på forum seeker, noen som har erfaring med det? Takker for all hjelp jeg får jeg har hørt at lib tech skate banana skal være helt konge å kjøre på, jeg tror jeg kommer til å kjøpe det til neste år selv også.. Forum sine bindinger er digg! du får brett og bindinger til under 7000 om du velger lib-tech og forum bindinger! ^^ prøvde ut et skate banana for noen helger siden, og jeg likte det ikke helt, følte aldri jeg fikk til og legge meg på kant når jeg skulle spinne, men det er kanskje en vanesak? Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Hei. Jeg har falt for fristelsen og betsemt meg for og kjøpe nytt brett og bindinger. Brettet jeg har nå er 9 år gammelt. Men det er en stor jungel der ute, vanskelig og finne hva jeg vil ha. Så lurte på om noen kunne gi meg noen tips? Jeg er 190 høy, ca 86 kg. Liker meg best i parken. Ser på meg selv som en freestyle kjører. Har ikke tenkt at for mye på pris, men hadde håpet og ikke gå alt for mye over ca 7k. Har sett litt på forum seeker, noen som har erfaring med det? Takker for all hjelp jeg får jeg har hørt at lib tech skate banana skal være helt konge å kjøre på, jeg tror jeg kommer til å kjøpe det til neste år selv også.. Forum sine bindinger er digg! du får brett og bindinger til under 7000 om du velger lib-tech og forum bindinger! ^^ prøvde ut et skate banana for noen helger siden, og jeg likte det ikke helt, følte aldri jeg fikk til og legge meg på kant når jeg skulle spinne, men det er kanskje en vanesak? jeg vet ikke jeg, har aldri prøvd det, bare sett det og hørt mye bra om det ! så en som lett dro 540 med det i tryvann sist helg! så er sikkert bare en vanesak ja! Men så er jo burton twin ganske digg også da! har det selv, er et supergodt parkbrett, men er slitsomt å kjøre pudder med det! xD også et spm, den greia som står opp bak støvelen på bindingen, hvordan virker den? hvordan justerer man den liksom, hva skal man kjenne etter? Endret 19. februar 2010 av langskalle Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 540 er lett, ikke at jeg klarer det lett. Men poenget er når 180 og 360 er barnemat, da bør du kunne 540 lett Så lenge du tar det i frontside. Når du har spinnet 360, skal du prøve å spinne litt til med beina. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Da er det ferie!!! Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Da er det ferie!!! Merker jeg er litt misunnelig:) Men jeg har tatt ferie i hele påsken, da skal sesongkortet få kjørt seg. Inntilvidere får jeg nøye meg med hoppene jeg har laget på jordet. Tar meg friheten til og legge ved noen bilder. Det er en bs180 method og en bs180 indy Andre som har noen bilder? det er gøy og se.. Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 540 er lett, ikke at jeg klarer det lett. Men poenget er når 180 og 360 er barnemat, da bør du kunne 540 lett Så lenge du tar det i frontside. Når du har spinnet 360, skal du prøve å spinne litt til med beina. heh! har akkuratt lært meg å lande 540 jeg! ;p Er ikke så vanskli når man har lært seg det nei! Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Men er det noen som vet hvordan man skal stille den plata som står opp bak skoen på bindingen? liksom hva man skal ta hensyn til når man stiller den.. hvordan det hjelper liksom! Lenke til kommentar
Jompen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Har et snowboard hvor det øverste laget har begynt å sprekke opp på nosen. Noen som vet om noe lim som er egnet for å lime det? Eventuelt hvor det kan kjøpes? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Epoxylim er nok best egnet. Finnes hos all slags jernvare-forretninger og garantert på butikker som Claes Ohlsson og Biltema. Endret 20. februar 2010 av Solaar Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Sjokomelk over hele sekken, jakka og mobilen i bakken idag... Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Noen som vet hvor man får tak i en fil og slipestein til å detune brettet, og er det noe behov for det?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå