Sondre Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Flott. Det de mente du ikke måtte gjøre var å bruke et stoff som heter loctite. Det er et type lim som fester skruene bom fast, men gjør at det samtidig er mulig å skru dem løs. Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 jojo, det skjønner jeg jo, men de sitter jo bom fast til vanlig også? :S De løsner jo ikke! xD Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Bruker ikke limet, bruker bare sånn man surrer rundt skruen Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 jojo, det skjønner jeg jo, men de sitter jo bom fast til vanlig også? :S De løsner jo ikke! xD Nei de løsner ikke, men sitter ikke bom fast... --Hmm.. Skulle si noe veldig smart nå, men står helt stille Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 jojo, det skjønner jeg jo, men de sitter jo bom fast til vanlig også? :S De løsner jo ikke! xD Nei de løsner ikke, men sitter ikke bom fast... --Hmm.. Skulle si noe veldig smart nå, men står helt stille så jeg skal ikke stramme skruene så mye da, lettere sagt? :S:S:S Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Neinei, stamm i vei.. Mente at de ikke sitter bom fast uansett hvor mye du strammer de, så det er rom for litt vridning i bindingen. Det går vekk når du bruker locktite. Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Jeg har en ubrukt, helt ny, genser... Nomis Tony i svart og blå, det er i XL Tall... Hehe, det har vist at det er litt for stort for meg, så jeg vil gjerne selge den videre. Noen som keen? SOLGT! Til en kompis Endret 8. februar 2010 av Fox Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Åååå, i morgen kommer pakken min! Etter mye tull og forsinkelser.. Sååå stoka på litt pudderslashing i helga Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 noen som har noen rails eller hopp i hagen ellr? selv har jeg satt opp et launch rør! drit gøy! ^^ Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Må skaffe meg et rør jeg og Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Bygde meg en flatbox i fjord, ble ganske bra... Flytta den til oldemor da når vi flyttet, har ikke fått henta den tilbake enda Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 åssen bygde du den? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 En venn av meg nappet to metallrør og skrudde dem fast på noe treverk. Det ble faktisk ganske bra. Skal jeg gjette dimensjonene vil jeg si 2.5m lang, 0.5m bred og 0.5m høy. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Første dag på fjellet med nytt utstyr i dag.. Har kjøpt meg parkbrett igjen etter å ha kjørt freeride-brett et per sesonger.. Fy faen for en syk pop det er i DC PBJ :O Beste parkbrettet jeg har hatt ever! Overraskende bra i pudder også.. MAD bra vær også! Endret 6. februar 2010 av ing-cognito Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 åssen bygde du den? så på forskellige guider på youtube... Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 åssen bygde du den? så på forskellige guider på youtube... jamen hvor fikk du tak i plastikken da? ;P Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Lagde ikke en sånn.. Ble en med no sponplater i midten, og stål/jernlister på kantene.. Hadde funket bra om den bare hadde vært flat, og ikke stepdown... Menmen, neste blir nok en med pvc-plast elns.. Må vel høre med fabrikk om så store mål. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Noen som har en formening om denne pakken? Trenger også sko som passer. Er nybegynner og kjører allround. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Det virket i overkant billig, spør du meg. Men det kommer egentlig bare ann på bruken din. Hvis du vet at du kommer til å stå mye og kjøre park, kan du i mine øyne like godt kjøpe et bedre og dyrere brett med en gang. Står du derimot sjelden og ikke har noe spesielt lyst til å bli så mye bedre på triks, er sikkert det brettet fint. Uten at jeg har noen som helst erfaring med Morrow. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Noen som har tips til frontside spins? Stopper på 90 grader. Akkurat hva som hindrer meg vet jeg ikke. Jeg har sett de fleste tutorialene på YouTube, og det har ikke vært til stor hjelp. Backside går bare fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå