Forumforumforum Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg anbefaler deg å handle brett fra norske butikker. Vis din støtte Hehe... Hadde de hatt priser som er på jordkloden så. Kjenner flere som jobber i de største og beste snowboardsjappene her i landet, og personlig handler de gear fra US, men promoterer egne butikker.. Jeg får brett, bindinger, boa-boots, jakke, bukse, hjelm, 2 luer, 3 gensere, 3 t-shirts for 5500,- pluss frakt fra US Bare platen koster 3999,- i Norge, og jakken koster 2799,- i Norge. Jeg anbefaler deg å handle brett fra norske butikker. Vis din støtte njaa er jo en smule overpriset her da det meste av snowboard utstyr.. Enig! Har tenkt til å bestille fra the-house, og de sender ikke Burton ut av US Er det bra pop i DC PBJ? De sender fra BuySnow.com Takk for tipset Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hemavan på torsdag! Det har vært helt snøfritt her i flere uker nå og ingen bakker i nærområdet har åpnet, så det skal bli godt å få kommet seg til litt snø og få testa nybrettet. Lenke til kommentar
meg9907 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 +1 til å handle snowboard utstyr i utlandet. Ikke nok med at det er billigere, men det er også mye bedre utvalg Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Forandring fryder... I helgen dro jeg til Hafjell istedet for Trysil! Herlige forhold i bakken, nice preppa.. Beste snøen jeg har kjørt på denne sesongen! Nedturen var en bad flip på lørdag, som endte med fucked halebein og ødela resten av helgen... Håpe det heales fort, er ikke stoka på å få ødelagt for mye av sesongen Endret 18. januar 2010 av ing-cognito Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Fitte!!! Mitt brett knakk, burton love 09. Jeg kjøpte brettet på ebay, litt kjipt. Likevel klarte jeg å bytte den inn i burton.no med et annet brett, fett service derfra. Men jeg har nå fått burton love 10... Stygt brett som faen, ikke min smak. Burton love 155 What to do? Innmari stygg å se på. Jeg liker å se på brettet mitt Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Den gule siden var jo shpa da ;D Men selg det? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Spray den stygge siden med en mørk farge (sort eller blå) og behold den gule siden! Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Den gule siden var jo shpa da ;D Men selg det? Ja, hvor bør jeg selge den? Og ikke minst hvor mye jeg skal kreve for den Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Er den brukt? Prøv på finn.no eller ebay Endret 21. januar 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Nå er det Hemavan til søndag! Snakkes! Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Er den brukt? Prøv på finn.no eller ebay Ubrukt, men ebay er vel ikke aktuell. Lav verdi der Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Finn.no er nok stedet. Evt. noen av snowboardnettstedene vi har, men har ingen erfaring med å selge ting på de.. Pakken min fra the-house er endelig på veg Den er nok her torsdag neste uke! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Du kan også legge den ut på markedet til FriFlyt(.no), men er ikke så aktivt der... Har solgt ett brett der da.. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Noen som har anbefalinger til nye boots? Blir vel brukt mest i park, men også litt ute i huttaheita. Vil maks bruke 2 og en halv høvding ¨ Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Thirty Two Lashed. Hører bare bra om den, tror den koster 2500 på whiter water. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Noen som har oakley wisdom briller som har kjøpt noen glass i ettertid?? ser at mine fire iridium trengs å byttes, noen som har en viss indikasjon på hva nye fire iridium glass samt klart glass koster?? Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Fitte!!! Mitt brett knakk, burton love 09. Jeg kjøpte brettet på ebay, litt kjipt. Likevel klarte jeg å bytte den inn i burton.no med et annet brett, fett service derfra. Men jeg har nå fått burton love 10... Stygt brett som faen, ikke min smak. Burton love 155 What to do? Innmari stygg å se på. Jeg liker å se på brettet mitt send inn igjenn å hør om du kan få et love brett med noen digge damer på da? men da er det fare for at man kan drømme seg bort i bakken da! ^^ Lenke til kommentar
Jompen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg tenker å bestille meg nytt brett. Har sett på noen forskjellige, blandt andre DC MLF 158. Noen som har erfaring med brettet og/eller den nye typen nose/tail som er kantete? Vurderer også sterkt Stepchild Everything Sucks 155. Noen som har noen erfaringer og anbefalinger på disse? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Har sykt lyst å prøve de banana brettne fra Libteck og Gnu. Noen som har erfaringer med de? Lenke til kommentar
herrthf Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 noen bra tips til hvordan jeg kan kjøre med høyre foten fram? kjører normalt med venstre men får ikke til og svinge når jeg skal kjøre med høyre og noen tips til hvordan jeg kan "tøre" og hoppe på big jump. jeg tenker bare på om jeg tryner osv.. kjører Nitro team brett ta nok fart, ikke tenk i det hele tatt og sats skikkelig! takk men vett du om en god metode for og klare og kjøre med høyrefoten fram isteden for venstre som jeg gjør? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå