Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Jeg anbefaler deg å handle brett fra norske butikker. Vis din støtte

 

Hehe... Hadde de hatt priser som er på jordkloden så.

Kjenner flere som jobber i de største og beste snowboardsjappene her i landet, og personlig handler de gear fra US, men promoterer egne butikker..

 

Jeg får brett, bindinger, boa-boots, jakke, bukse, hjelm, 2 luer, 3 gensere, 3 t-shirts for 5500,- pluss frakt fra US

 

Bare platen koster 3999,- i Norge, og jakken koster 2799,- i Norge.

 

 

Jeg anbefaler deg å handle brett fra norske butikker. Vis din støtte

njaa er jo en smule overpriset her da det meste av snowboard utstyr..

 

Enig!

 

Har tenkt til å bestille fra the-house, og de sender ikke Burton ut av US :(

 

Er det bra pop i DC PBJ?

 

De sender fra BuySnow.com

 

Takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forandring fryder... I helgen dro jeg til Hafjell istedet for Trysil!

Herlige forhold i bakken, nice preppa.. Beste snøen jeg har kjørt på denne sesongen!

 

Nedturen var en bad flip på lørdag, som endte med fucked halebein og ødela resten av helgen... Håpe det heales fort, er ikke stoka på å få ødelagt for mye av sesongen

Endret av ing-cognito
Lenke til kommentar

Fitte!!!

 

Mitt brett knakk, burton love 09. Jeg kjøpte brettet på ebay, litt kjipt. Likevel klarte jeg å bytte den inn i burton.no med et annet brett, fett service derfra. Men jeg har nå fått burton love 10... Stygt brett som faen, ikke min smak. Burton love 155

burton-love-2010.jpg

 

 

What to do? Innmari stygg å se på. Jeg liker å se på brettet mitt :p

Lenke til kommentar
Fitte!!!

 

Mitt brett knakk, burton love 09. Jeg kjøpte brettet på ebay, litt kjipt. Likevel klarte jeg å bytte den inn i burton.no med et annet brett, fett service derfra. Men jeg har nå fått burton love 10... Stygt brett som faen, ikke min smak. Burton love 155

burton-love-2010.jpg

 

 

What to do? Innmari stygg å se på. Jeg liker å se på brettet mitt :p

send inn igjenn å hør om du kan få et love brett med noen digge damer på da? :p men da er det fare for at man kan drømme seg bort i bakken da! ^^

Lenke til kommentar

Jeg tenker å bestille meg nytt brett. Har sett på noen forskjellige, blandt andre DC MLF 158. Noen som har erfaring med brettet og/eller den nye typen nose/tail som er kantete? Vurderer også sterkt Stepchild Everything Sucks 155. Noen som har noen erfaringer og anbefalinger på disse?

post-136221-1264331439_thumb.jpg

post-136221-1264331614_thumb.jpg

Lenke til kommentar
noen bra tips til hvordan jeg kan kjøre med høyre foten fram? kjører normalt med venstre men får ikke til og svinge når jeg skal kjøre med høyre :ermm: og noen tips til hvordan jeg kan "tøre" og hoppe på big jump. jeg tenker bare på om jeg tryner osv.. kjører Nitro team brett

 

ta nok fart, ikke tenk i det hele tatt og sats skikkelig! :)

takk :) men vett du om en god metode for og klare og kjøre med høyrefoten fram isteden for venstre som jeg gjør? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...