Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et parr burton custom bindinger de påstod at det var livstid garranti på, men den 3dplaten har sprekt, og den bakre bindingen vrir seg hele tiden når jeg prøver meg på spins på litt større hopp! :S er dritekkelt å lande med en helt annen vinkel på foten enn når jeg tok av fra hoppkanten! :p det startet etter jeg kjørte løssnø og kjørte brettet i en stubbe ellernoe! :S :p burde jeg få pengene tilbake, eller kommer jeg bare il å få nye custom bindinger? -.- de er foresten kjøpt på xxl for litt over 1 år siden! :p

Endret av langskalle
Lenke til kommentar
Har et parr burton custom bindinger de påstod at det var livstid garranti på, men den 3dplaten har sprekt, og den bakre bindingen vrir seg hele tiden når jeg prøver meg på spins på litt større hopp! :S er dritekkelt å lande med en helt annen vinkel på foten enn når jeg tok av fra hoppkanten! :p det startet etter jeg kjørte løssnø og kjørte brettet i en stubbe ellernoe! :S :p burde jeg få pengene tilbake, eller kommer jeg bare il å få nye custom bindinger? -.- de er foresten kjøpt på xxl for litt over 1 år siden! :p

tror du bare får den 3dplaten ellers er jo det jo bare å smekke til med hammeren når det kommer ny modell :p

Endret av MiKA77
Lenke til kommentar
Jeg anbefaler deg å handle brett fra norske butikker. Vis din støtte

njaa er jo en smule overpriset her da det meste av snowboard utstyr..

 

Hvor ellers får du teste ut brett og utstyr, hvor skal du få råd og hjelp når det går ille? Tenk litt. Det er ikke overpriset i her Norge, vi får høy lønn. Høyere enn andre land, ergo dyrere. Moms, importør, toll osv.

 

Langskalle, ring eller ta en tur innom XXL og ta en prat. Det er god mulig at du får den reparert eller få ny

Lenke til kommentar
Jeg anbefaler deg å handle brett fra norske butikker. Vis din støtte

njaa er jo en smule overpriset her da det meste av snowboard utstyr..

 

Hvor ellers får du teste ut brett og utstyr, hvor skal du få råd og hjelp når det går ille? Tenk litt. Det er ikke overpriset i her Norge, vi får høy lønn. Høyere enn andre land, ergo dyrere. Moms, importør, toll osv.

 

Langskalle, ring eller ta en tur innom XXL og ta en prat. Det er god mulig at du får den reparert eller få ny

 

I hvor mange norke butikker får du testet utstyr?

Lenke til kommentar
Jeg anbefaler deg å handle brett fra norske butikker. Vis din støtte

njaa er jo en smule overpriset her da det meste av snowboard utstyr..

 

Hvor ellers får du teste ut brett og utstyr, hvor skal du få råd og hjelp når det går ille? Tenk litt. Det er ikke overpriset i her Norge, vi får høy lønn. Høyere enn andre land, ergo dyrere. Moms, importør, toll osv.

 

Langskalle, ring eller ta en tur innom XXL og ta en prat. Det er god mulig at du får den reparert eller få ny

 

I hvor mange norke butikker får du testet utstyr?

 

Alle? Ta på brett, sjekk pop med hender osv. Så kan du alltids gå tilbake til dem når du har problemer, blant annet hvis brett knekker eller noe.

Lenke til kommentar

Det spørs om det er til rail, hopp osv.

 

Men generelt er myke brett til rails og jibbing, iom at dem er mer lekne.

Skal du over på bigjumps er det ikke så kult å ha kjempemykt brett. Man får bedre kontroll med et litt stivt brett der, og da har man brett som er beregnet for hopp med litt størrelse.

 

Man bør også ha twin-tip til park. (like sider og stands på brettet, ikke skiene)

Endret av NothinDoin™
Lenke til kommentar
Jeg anbefaler deg å handle brett fra norske butikker. Vis din støtte

njaa er jo en smule overpriset her da det meste av snowboard utstyr..

 

Hvor ellers får du teste ut brett og utstyr, hvor skal du få råd og hjelp når det går ille? Tenk litt. Det er ikke overpriset i her Norge, vi får høy lønn. Høyere enn andre land, ergo dyrere. Moms, importør, toll osv.

 

Langskalle, ring eller ta en tur innom XXL og ta en prat. Det er god mulig at du får den reparert eller få ny

 

I hvor mange norke butikker får du testet utstyr?

 

Alle? Ta på brett, sjekk pop med hender osv. Så kan du alltids gå tilbake til dem når du har problemer, blant annet hvis brett knekker eller noe.

 

Det med at man kan komme tilbake, og få hjelp, hvis det oppstår problemer er ikke nødvendigvis alltid en selvfølge. En kompis kjøpte i fjort et Forum Youngblood-brett på Bikes and Board i Oslo. Første dag i Tryvann knakk nosen. Han dro selvfølgelig ned til BaB. De mente det var Forums feil og ikke deres, og det eneste de kunne tilby han var å kjøpe et nytt brett til ca. 30% redusert pris.

Jeg kjøpte Forum-bindinger fra Dogfunk. Da de knakk tok jeg kontakt med Dogfunk via live-chat og forklarte problemet. Etter å ha gitt litt informasjon foreslo DE å sende ny, noe de gjorde med raskeste frakt. Bindingen var på døra hos meg i Oslo 3 dager senere.

Lenke til kommentar

-Jungeldyret, ok. Har opplevd noe annet, noen er heldige mens andre ikke. Skal ikke hindre dere. For min del tror jeg at vi bør vise støtte av og til. Men ellers :)

 

Jeg har knekt mitt brett for en måned siden, burton love 08. Hadde ikke kvittering, kun postkvittering. Noe som var nok for Burton.no, de skjønte situasjonen min og hjalp meg i hele veien. All honnør til dem :)

Lenke til kommentar

noen bra tips til hvordan jeg kan kjøre med høyre foten fram? kjører normalt med venstre men får ikke til og svinge når jeg skal kjøre med høyre :ermm: og noen tips til hvordan jeg kan "tøre" og hoppe på big jump. jeg tenker bare på om jeg tryner osv.. kjører Nitro team brett

Lenke til kommentar
noen bra tips til hvordan jeg kan kjøre med høyre foten fram? kjører normalt med venstre men får ikke til og svinge når jeg skal kjøre med høyre :ermm: og noen tips til hvordan jeg kan "tøre" og hoppe på big jump. jeg tenker bare på om jeg tryner osv.. kjører Nitro team brett

 

ta nok fart, ikke tenk i det hele tatt og sats skikkelig! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...