jH- Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Noen som har vært i hemsedal denne sesongen? Eller bor der? Er det noe greier? Drar opp en tur i 4 dager fra søndag av for å kvitte meg med snowboard abstinensene. Tar jo evigheter før det legger seg snø her på vestlandet. Er kommet ganske mye snø så langt, i tillegg til den de har produsert selv. Ifølge dem selv har de hatt den beste sesongåpningen på ganske mange år. Familien min er der oppe nå, og såvidt jeg vet er det bare fryd og gamen. Blåparken er vel det eneste som er åpen mtp. hopp/rails, men litt usikker på hvor mye de har klart å få opp til nå. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Tryvann åpner på fredag. Gratis heiskort 17.00-22.00. : ) (Av tidligere erfaringer er det liten vits å dra på fredag, siden det blir sykt fullt.) Endret 3. desember 2009 av -Jungeldyret Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Føler denne tråden er litt relevant her inne også. Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Tilbake fra hemsedal nå! Knall brafor å være så tidlig i sesongen. Kun blåpark som var åpen. Men fint å myke opp rustne bein der, digget coaster railen Ble mange fine skogturer også Best av alt, ingen folk!! Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Det SNØR i Oslo! Herlig. Tryvenn snart Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Begynte å snø her i Kr.sand også, 5cm med frisk pudder Men skjer ikke en eneste gang her på sørlandet, at det kommer snø uten regn dagen etterpå Er som å gå i en slushmaskin Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 er 10 cm snø her, var 16 minusgrader i går, og det er spådd snø hele helga! Lenke til kommentar
.com Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Noen som vet om en butikk/webshop som fører merket Celtek i Norge? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Litt longshot, men here goes: Forrige sesong, eller sesongen før der igjen, ble det postet en link til hvor man kunne kjøpe en snowboardbukse. Buksa var limegrønn (litt mørkere) og var full av store, hvite sekskanter. Hver sekskant kan jeg tippe var på størrelse med en knyttneve. Husker jeg ikke feil, kosta buksa 2 500 kroner. Husker ikke hva slags merke det var (men trooor iallefall ikke at det var Burton..), og jeg husker ikke hvilken side det var. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Spør i livechat-funksjonen til Dogfunk.com Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Litt longshot, men here goes: Forrige sesong, eller sesongen før der igjen, ble det postet en link til hvor man kunne kjøpe en snowboardbukse. Buksa var limegrønn (litt mørkere) og var full av store, hvite sekskanter. Hver sekskant kan jeg tippe var på størrelse med en knyttneve. Husker jeg ikke feil, kosta buksa 2 500 kroner. Husker ikke hva slags merke det var (men trooor iallefall ikke at det var Burton..), og jeg husker ikke hvilken side det var. Noen som kan hjelpe meg? Høres ut som Nike ACG. De har det i så fall ikke på Dogfunk. Bilde Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 å der smelter snøen vekk igjenn! -.- Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Høres ut som Nike ACG. De har det i så fall ikke på Dogfunk.Bilde Nope.. var ikke den altså.. Buksa jeg tenkte på var mye lysere, limegrønn, og med store sekskanter. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Noen her i Norge som selger Blank Snowboard? Eller andre snowboards uten noen særlig motiv? Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Noen her i Norge som selger Blank Snowboard? Eller andre snowboards uten noen særlig motiv? ring burton, så får du sikkert noe? du kan sikkert få de til å spesial-lage 1 om du har penger også! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Prøver liksom å få det så billig så mulig. Har lyst på et billig snowboard som ikke har noe motiv, eller har et minimalistisk motiv. http://www.blanksnowboards.com/boards.html# sine brett ser jo ganske bra ut så. Endret 6. desember 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Tips: Ikke velg brett etter motiv. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Greia er det at jeg helst ikke vil ha noe motiv i det hele tatt. Men har sett på noen 5150-brett, som har motiv, og siden jeg er nybegynner så blir det nok de brettene jeg velger, mye pga. pris. Men om jeg kommer over noen greie brett i samme prisklass med minimalitisk motiv eller ikke noe motiv, så kjøper jeg gjerne det. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Brett som har lite/ingen grafikk (rent etter minne): K2 Believer. Burton UnInc. Burton Custom ICE og Camber. Technine Split T. Capita Stairmaster. Burton Hero. Burton Fix. Burton X. Stepchild Everything Sucks. Stepchild Powder Sucks. Nesten alle DC brett. Usikker på prisnivåene her men det går fra moderat til dyrt. Ta en titt på dogfunk.com for priser og utseende. Du kan også foliere brettet med en ensfarget folie. Foliering vil nok koste deg 500-600 hos en print/skilt sjappe. Endret 7. desember 2009 av cbastus Lenke til kommentar
Fryth Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Gleder meg så sykt til snøen kommer så jeg kan få stått litt igjen! Jeg digger å hoppe, så lurte på om noen har noen tips til noen evt triks som ikke er så veldig vanskelige eller som er kule å begynne med? Også lurte jeg på om noen har noen tips til BS 360. (BS er enklere enn FS, ikke sant?) Har sett MASSE videoer på youtube og sånt, så den type instruksjon har jeg fått Men setter absolutt pris på andre nettsider med trick-tips og liknende(: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå