M-Gard Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 noen som kan si meg noen bra sider å se på snowboardfilmer? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Youtube.com Neida, men Vimeo har jo en del gode Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 noen som kan si meg noen bra sider å se på snowboardfilmer? http://www.isenseven.de/blox/index.php?pag...i7vf642vkscs8n2 de har de beste snowboardfilmene syns jeg! ;P Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Har fått litt fobi mot isen7 Lasta, eh, kjøpte en film fra de mener jeg Etter 1 time fant jeg ut at det bare var "backstage", så jeg så på folk som klinte busemenn på hverandre i en time :!: dit: Men de har shitbra (snowboard)movies, det skal de ha! Endret 27. oktober 2009 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Har fått litt fobi mot isen7 Lasta, eh, kjøpte en film fra de mener jeg Etter 1 time fant jeg ut at det bare var "backstage", så jeg så på folk som klinte busemenn på hverandre i en time :!: dit: Men de har shitbra (snowboard)movies, det skal de ha! helt enig!! digger å se på videoene! ;D noen som skal til trysil i 7nov. om de åpner da? Endret 27. oktober 2009 av langskalle Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Har fått litt fobi mot isen7 Lasta, eh, kjøpte en film fra de mener jeg Etter 1 time fant jeg ut at det bare var "backstage", så jeg så på folk som klinte busemenn på hverandre i en time :!: dit: Men de har shitbra (snowboard)movies, det skal de ha! helt enig!! digger å se på videoene! ;D noen som skal til trysil i 7nov. om de åpner da? Trysil åpner vel 31. Oktober? Står det på sia ihvertfall Noen som veit åssen jakke som passer til brun bukse? Jakka jeg har som egentlig matcher er så stygg. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Lyseblå er dritfett til brunt! Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Lyseblå er dritfett til brunt! Kan egentlig ikke se for meg at det ser bra ut men. Har du noe bilde av det? Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Lyseblå er dritfett til brunt! Kan egentlig ikke se for meg at det ser bra ut men. Har du noe bilde av det? åpner 7 nov. les snøbloggen! var meninga nå til helga, men ikke nok snø! :( rød jakke? det kjørte jeg i fjor! noen som vet hva som er bra til lys blå bukse? Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Lyseblå er dritfett til brunt! Kan egentlig ikke se for meg at det ser bra ut men. Har du noe bilde av det? åpner 7 nov. les snøbloggen! var meninga nå til helga, men ikke nok snø! :( rød jakke? det kjørte jeg i fjor! noen som vet hva som er bra til lys blå bukse? Ok Brun bukse med rød jakke? Limegrønn? Edit. Ser nå at lys blå jakke passer til brun bukse. Noen som har forslag til en kul lyseblå jakke som ikke er et hælvette å få tak i? Endret 27. oktober 2009 av Djfreedo Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Spørs.. Bestille fra utlandet eller fra norge? edit: Photoshop skillz Endret 28. oktober 2009 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Liker treet. Til brunt ville jeg brukt hvit, sennepsgul eller en annen litt jordnær farge. Tenk litt oldschool, de brukte mye brunt før. Lykke til. Post bilder når du har funnet ut av det hele. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Liker treet. Til brunt ville jeg brukt hvit, sennepsgul eller en annen litt jordnær farge. Tenk litt oldschool, de brukte mye brunt før. Lykke til. Post bilder når du har funnet ut av det hele. Den jakka jeg har nå er sennepsgul og brun sånn at den passer til jakka, men syns den er så kjedlig og litt stygg. Passer hvit bra? NothinDoin: Helst fra Norge, men kjøper gjerne fra utlandet hvis jeg ikke må igjennom masse firmaer for å få den hjem. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Vet ikke stilen din, eller prisklasse, men Nitro Cyco og Foursquare Searle er fete! Lenke til kommentar
Nysgjeeeerig Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) vilken farge passer til denne fargen? Vare at jeg har den noe større da:P Endret 31. oktober 2009 av Nysgjeeeerig Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Rød, sort, grønn og brun burde funke. Du kan jo sjekke ut colorlovers.com for litt inspirasjon. Lenke til kommentar
Cryogen Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Noen som har peiling på hvor mye snowboard koster å sende via posten vs. å ta på flyet? Har hørt siden den er såpass lang at det koster ekstra via post. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Sjekk posten.no. Koster rundt 140 å ta med skiutstyr på flyet innenlands. Lenke til kommentar
MissK Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg er ei jente på 20 som trenger nye snowboardklær. Brettet mitt er knæsj rosa under og hvitt og lyserosa oppå. Jeg trenger nye fancy klær som passer meg til vintern, men aner ikke hva jeg vil ha. Alt annet enn sort og kjedelig _________________________________ Min blogg Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Stilig snowboardvideo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå