NothinDoin™ Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Indy er ikke no problem, bare satts på litt større hopp Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 syyykt. http://www.youtube.com/watch?v=rAeWhE9DmWM...player_embedded Noen som vet om denne jakken som Torstein bruker her fortsatt selges? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Tviler, er jo fjordårets.. Men spør i livechaten på dogfunk.. Kan hende du får no billig. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg så den på dogfunk for ikke så lenge siden, også hadde de en på Aloa Hemp (nå heter de vel Kazei elns) butikken på Stryn i sommer. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Noen av dere som har erfaring med Juvass skisenteret nå på denne tiden av året!? http://www.gpss.no/ Lenke til kommentar
Meland Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Noen som vet noe om en evt. railpark i Dødensdal i Trondheim i vinter? Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Var to rails der sist vinter, de er der enda og blir nok satt opp sikkelig när det er nok snö. Lenke til kommentar
Meland Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Blir digg! PS: Din neste post blir nr. 1337 Ant1 Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 fikk testet brettet i helga ! var ca 20 cm snø på skeikampen! Tok den nymalte benken til mamma å brukte den som rail! ;D funka døds bra, bortsett fra at den må males en gang til!! var syyykt digg å kjøre igjenn! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Heldig! Jeg får vel ikke kjøre før i januar, ikke snø her -.- Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) fikk testet brettet i helga ! var ca 20 cm snø på skeikampen! Tok den nymalte benken til mamma å brukte den som rail! ;D funka døds bra, bortsett fra at den må males en gang til!! var syyykt digg å kjøre igjenn! Misunnelig! Hvor pleier du og stå, NothinDoin? Endret 6. oktober 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Bortelid for det meste.. Lenke til kommentar
Meland Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Så på webcam at det har kommet noen millimeter med snø i Vassfjellet (Trondheim) nå! Satser på tidlig sessongstart Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Begynner å merke kriblinga i beina nå! Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Er det noen som har peiling på "vintage" brett? Jeg har et LibTech Matt Cummins brett liggende, som jeg lurer på når er fra. Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Gleder meg også til det blir snø ute, her i Førde har det allerede blitt masse rim ute på bakken, og fjellene rundt har masse snø. Skal kjøpe årskort, og kjøre kvar dag! Forresten: Hjelp meg med dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry14499370 Takk for svar, eg laget emnet før eg visste om "Den store snowboardtråden" Endret 12. oktober 2009 av Gameplayer50 Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hei. Tenkte jeg skulle kjøpe nytt snowboard utstyr. Dvs alt. Brett, bindinger, boots, klær, goggles... Jeg liker å kjøpe det i en fysisk butikk så jeg får prøvd det og få tips av ansatte. Noen som har forslag til hvor jeg kan ta en skikkelig shoppingtur? I Oslo/akershus området. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Gleder meg også til det blir snø ute, her i Førde har det allerede blitt masse rim ute på bakken, og fjellene rundt har masse snø. Skal kjøpe årskort, og kjøre kvar dag! Forresten: Hjelp meg med dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry14499370 Takk for svar, eg laget emnet før eg visste om "Den store snowboardtråden" Et "all-around" brett er vel noe for deg.. Prisklasse? Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Gleder meg også til det blir snø ute, her i Førde har det allerede blitt masse rim ute på bakken, og fjellene rundt har masse snø. Skal kjøpe årskort, og kjøre kvar dag! Forresten: Hjelp meg med dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry14499370 Takk for svar, eg laget emnet før eg visste om "Den store snowboardtråden" Jeg ville gått for et reversed camber brett. Det er buet på en måte at det flyter godt i pudder og om du kombinerer det med et litt mykere brett får du noe som funker glimrende på rails. Det som skårer høyest i de fleste tester er Lib Tech Skate Banana, om du vil ha Burton er Custom EST V rocker et glimrende brett. Burton får du hos blant annet hos Swag og Anton Sykeldelisk. Skate Banana tror jeg nesten du må bestille fra utlandet. Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 venter i spenning på bukse fra usa.. ble sendt fra de jeg kjenner og hitover som gave for ca en uke siden! noen som vet sånn ca hvor lang tid det tar fra usa og hit med posten? gleder meg syyykt til å teste den! xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå