Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

 

jeg har også slettet en post som var off topic.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Har noen forklaring åffer jeg får ofte dugg(spesielt om kvelden når jeg kjører i bakken) og ikke minst hvordan jeg kan avverge det? Jeg har Oakley Shaun White Frame goggles.

 

Det er irriterende! Dessuten pleier jeg å bruke en lue(100% akryl) under hjelm, da blir det ENDA MER dugg som f...

Lenke til kommentar

tannkrem?

dette må du ikke finne på å gjøre. innsiden av glasset skal man unngå å røre så langt det er mulig.

 

årsaken til dugg er fuktig luft (duh) og mangel på lufting. hjelm, lue etc. kan blokkere luftekanalene på snøbrillene. snø og regn som blukkerer luftekanalene vil også forværre problemet.

 

god luftsirkulasjon er det som trengs, så ikke ball for mye klær rundt snøbrillene. ikke ta dem av ansiktet heller, briller på lue så godt som garanterer dugg

Lenke til kommentar

snøbriller (googles) skal man ikke rør innvendig pga ett tynt lag m antidugg, det med tannkrem kommer fra dykking.. :p og der fungerer det, men da er det som regel helt vanlig glass i motsetning til googles. :p så er forskjeld på googles og dykkermaske! :p prøv å ikke ta på glasset i googlsene og heller få tak i antidugg spray og ha inni! :p ellr bare kjøpe nytt glass! ;)

Lenke til kommentar

årsaken til dugg er fordi du sansynligvis har tatt på glasset! ;) fikk tips fra en fyr som solgte briller "får mann noe møkk eller noe inni brillene som man vill ha vekk, så kan man skylle de med lunkent/varmt vann for å få det bort. og ta så lite som mulig på innsiden av glassene uansett!!!"

:p

Lenke til kommentar

Ok, den er grei :) Unngikk å ta på den igår, brukte ikke lue heller. Men likevel fikk jeg litt dugg, ikke så mye som jeg pleide å få. Jaja, får vel kjøpe skifte ut glass.

 

Brettet mitt begynner å få en god del riper,hvilket utstyr trenger jeg? Helst en komplett pakke.

Lenke til kommentar

Hei, jeg ser etter hjelm siden jeg har begynnt å kjøre litt hardere.

Det jeg tenkte på var bern hjelmene siden jeg liker den "caps-tuppen".

Jeg trenger str. Large (57cm) tjukk i skallen og svart farge (på hjelmen da:P)

Noen som vet hvor jeg får tak i en slik. De fleste jeg har funnet har vært utsolgt av den str. Holder meg under 900 kr :)

Lenke til kommentar

Hei, har ikke snowboard og aldri prøvd det heller, men skal begynne med det nå. Kan noen si meg par ting til å begynne med:

Kan jeg blande merker, som for eksempel støvler fra en produsent, bindinger fra en annen og brettet av noe helt annet merke? Er det noe standard som alle følger eler er det fare for at det ikke passer med hverandre?

 

Jeg spør fordi jeg tenker på å kjøpe utstyret fra finn.no for å spare noen tusen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...