fox Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Har leitet etter lua i en god del butikker, men klarer ikke finne. Så jeg trenger deres hjelp her. Jeg trenger ny lue, skal være lang og ensfarge. hvilken farge er irrelevant, men helst sort. noe ala som lua - Endring: hmm, får ikke lenke til bildet. Her får dere direkte lenke - http://api.ning.com/files/DGwDx5yNG0X8idVE...3b6**5i/asd.jpg Endret 27. februar 2009 av Fox Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Den er mye fetere i en farge da, og ikke i sort! Denne er jo samme? Bare å ta av Rome merket hvis du ikke liker det. Endret 27. februar 2009 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 takk Sånn lue leiter jeg etter, men 350kr Litt overpriset, dessuten vil jeg gjerne prøve det først. Kjipt at butikken ligger i stavanger, hvis det kommer ikke flere forslag som kan skaffes i Oslo. Da bestiller jeg. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Min søster bestilte i fjor et lass med denne typen luer fra e4hats.com . Typen du leter etter finner du her. Ganske så billig, men det krever jo da at du bestiller fra utlandet, kontra kjøpe den i Norge. Fraktkostnaden var heller ikke så ille. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Er den passende lang? Ser megalang ut Endring: Den ser bra ut, takk! Skal bestilles!!! Thank God I have diskusjon.no(rein plagiat av tgif ) Endret 27. februar 2009 av Fox Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Nevermind, fikk bestilt derfra til slutt Endret 27. februar 2009 av Fox Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Da var det høstferie vinterferie folkens! Noen som skal noe spesielt? Jeg reiser straks til hytta i Hallingdal. Snøscooter, kite og upreparte fjell! God ferie! Edit: Var langt ute på bærtur. I tillegg er det vel bare sørlandet som har ferie nå. Endret 28. februar 2009 av Startfanet Lenke til kommentar
safags Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 yess, jeg hadde vinterferie for 2 uker siden jeg Da var jeg i trysil. Men grunnet dårlig vær fikk jeg ikke stått så mye . Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Har ikke vinterferie som lærling. Eneste lyspunktet framover er alpene i påsken og de få dagene jeg får i tryvann / varing. =/ Jævlig surt å se resten av familien dra til trysil når jeg er hjemme og jobber. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kjipt å ikke ha ferie ja. Klarte å rippe opp kneskaden min igjen i Hafjell forrige uke, er jeg heldig får jeg cruisa litt i Trysil i påska. Prøve å skaffe en helvetes kneskinne Kule bilder på tacky Ocularis. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 noen som kan linke en fin skibukse som passer dennejakka? pm helst er glemsk,.. glemmer kansje og sjekke ellers xD Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 nettop det jeg og tenkte, men sikter mot samme blåfarge isåfall..men finner ingen... gjerne samme oransje farge Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Vet ikke helt om det er samme farge, men du kunne jo sjekke ut denne (den oransje) Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg vet ikke hvor mange av dere som misliker swag, men jeg er en av de. Litt fordi de har gjort skating og snowboard så sinnsykt dyrt. 400 kr for en t-skjorte, det er litt for mye syns jeg. Så jeg har da lagd meg en t-skjorte med swag logoen og under så står det er fag. "Swag er fag" Jeg gikk rundt med denne, og fikk mange kommentarer. Det har faktisk vært 20-30 stk som har spurt om de kan kjøpe en av meg. Er dette egentlig lov å selge? Skulle likt å sett hele Norge gå rundt i swag er fag Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 hvilken butikk selger billige t-skjorter egentlig? Synes swag er ok, ikke noe mer. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 hvilken butikk selger billige t-skjorter egentlig? Synes swag er ok, ikke noe mer. Enig i at det er DC, Volcom og de store merkene som har putta på masse sterke farger på klærne sine i det siste fordi "sossene" har begynt å bruke det. For noen år siden kosta en dc t-skjorte 200 kr nå må man betale 400 kr. Jeg skjønner at de setter opp prisene når fler kjøper, jeg skjønner også at de gjør klærne sine mer fargerike. Men for meg som liker det plain i mørke farger er det nesten umulig å finne klær. Swag har noen utrolige priser på klær. Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 400 er drøyt, det er jeg enig i. Pleier å kjøpe kun de som ser virkelig BRA UT! Ellers bestiller jeg på nett. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 hvilken butikk selger billige t-skjorter egentlig? Synes swag er ok, ikke noe mer. Enig i at det er DC, Volcom og de store merkene som har putta på masse sterke farger på klærne sine i det siste fordi "sossene" har begynt å bruke det. For noen år siden kosta en dc t-skjorte 200 kr nå må man betale 400 kr. Jeg skjønner at de setter opp prisene når fler kjøper, jeg skjønner også at de gjør klærne sine mer fargerike. Men for meg som liker det plain i mørke farger er det nesten umulig å finne klær. Swag har noen utrolige priser på klær. Helt enig, liker dem best når de er sorte, grå eller hvite. Og alt er så dyrt.. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Valget er enkelt. 1 t-skjorte eller 40 cheeseburgere på mcdonalds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå