Gå til innhold

Den store Snowboardtråden

jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og en kompis har tenkt å hoppe/raile i forskjellige steder, hvor der strøm er ikke å få tak i. Så vi tenker å kjøpe bilbatteri, spenningsomformer og arbeidslys. Vil det funke? Ja, det gjør nok det. Men hvor lenge vil batteriet vare? Jeg har ikke peiling :p

Lenke til kommentar
Jeg og en kompis har tenkt å hoppe/raile i forskjellige steder, hvor der strøm er ikke å få tak i. Så vi tenker å kjøpe bilbatteri, spenningsomformer og arbeidslys. Vil det funke? Ja, det gjør nok det. Men hvor lenge vil batteriet vare? Jeg har ikke peiling :p

Har du penger? Da kan jo et aggregat være tingen..

Lenke til kommentar

Se på det som en langsiktig investering. Om du er, blir eller kjenner noen som blir russ får du alltid bruk for eller solgt aggregatet. Muligens du kan gå sammen med faren, onkelen eller naboen din om å kjøpe et.

Et aggregat er langt mer fleksibelt enn batterier og styret som du nevnte. Se for deg vannkoker og micro på railjamen .. mmm <3

Lenke til kommentar
Noen som har vært på Voss Resort? Har sjansen til å bli med en kamerat opp i vinterferien!

Yup. 10ande sesongen min der oppe no. Er skikkelig bra no, masse pudder. Ein må vera litt lokalkjend for å finna dei gode linjene og løypene, men slikt finn ein fort utav. Parken er veldig nybyrjarvenleg, med nokre små rails og små hopp. På ingen måte noko for ein vidarekomen, og ein går FORT lei av den.

Men eg ville absolutt ha sjekka ut Voss i vinterferien, til tross for ein rævva park. Eg skal no i alle fall opp :D

Endret av Frigata
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...