M-Gard Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Burton har et lagerutsalg, åpent torsdag og fredag fra kl 1700 til 2000 så vidt jeg vet (mer info her). Nå er det snowboard på NRK3! Å fy faen! Jeg vil til Hamar Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Takk for tips til film. Ja, lurt å få litt vekt på kameraet. Jeg regner med det er best å holde kameraet i ballehøyde med begge henda? Mest stabilt, etter hva jeg har testa. Lenke til kommentar
safags Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 eller ha lage et followcam håndtak: finnes flere guider der. Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Burton har et lagerutsalg, åpent torsdag og fredag fra kl 1700 til 2000 så vidt jeg vet (mer info her). Nå er det snowboard på NRK3! yess! passet perfekt, så da rekker jeg alle tre butikkene! mamma viste om en til! xD thx! Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 nå drar jeg til skeikampen, skal være der hele ferien!!! håper på å klare noen triks jeg ikke har klart før!!!! Lenke til kommentar
fox Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg og en kompis har tenkt å hoppe/raile i forskjellige steder, hvor der strøm er ikke å få tak i. Så vi tenker å kjøpe bilbatteri, spenningsomformer og arbeidslys. Vil det funke? Ja, det gjør nok det. Men hvor lenge vil batteriet vare? Jeg har ikke peiling Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg og en kompis har tenkt å hoppe/raile i forskjellige steder, hvor der strøm er ikke å få tak i. Så vi tenker å kjøpe bilbatteri, spenningsomformer og arbeidslys. Vil det funke? Ja, det gjør nok det. Men hvor lenge vil batteriet vare? Jeg har ikke peiling Har du penger? Da kan jo et aggregat være tingen.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 aggregat er dyrt, koster fra 3000kr og oppover. Disse tingene jeg har nevnt vil bare koste meg rundt 1500kr Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Se på det som en langsiktig investering. Om du er, blir eller kjenner noen som blir russ får du alltid bruk for eller solgt aggregatet. Muligens du kan gå sammen med faren, onkelen eller naboen din om å kjøpe et. Et aggregat er langt mer fleksibelt enn batterier og styret som du nevnte. Se for deg vannkoker og micro på railjamen .. mmm <3 Lenke til kommentar
fox Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Okok Skal undersøke, men hvor bruker liter bruker aggregat til strømforbruk? F.eks. en time? Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Tror det er avhengig av effekten du trekker fra det. Det bruker uansett ikke mye. I russetiden brukte vi kanskje 20 liter bensin i alt, og da dro vi temmelig mye mer enn noen arbeidslamper. Søk på jernia.no eller post spørsmålet i hus, hjem og hage kategorien. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hvem sa at det skal være dyrt? Kjøpt brukt, og få mer for pengene!™ Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Heisann! Noen som har vært på Voss Resort? Har sjansen til å bli med en kamerat opp i vinterferien! Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Noen som har vært på Voss Resort? Har sjansen til å bli med en kamerat opp i vinterferien! Yup. 10ande sesongen min der oppe no. Er skikkelig bra no, masse pudder. Ein må vera litt lokalkjend for å finna dei gode linjene og løypene, men slikt finn ein fort utav. Parken er veldig nybyrjarvenleg, med nokre små rails og små hopp. På ingen måte noko for ein vidarekomen, og ein går FORT lei av den. Men eg ville absolutt ha sjekka ut Voss i vinterferien, til tross for ein rævva park. Eg skal no i alle fall opp Endret 17. februar 2009 av Frigata Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ah, takk for svar, men det blir nok ikke noe av. Skal på vår egen hytte på fjellet:) Snøscooter og kite holder i lange baner for min del. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Au, for ett tryn av han norskekaren på TAC. Pål Sørensen eller noe? ? Det så ikke godt ut! Endret 21. februar 2009 av JiGGe Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det trynet så ikke digg ut nei. Vi var og lekte litt ute her sist helg. Vi tokk masse bilder og lagde en film, ikke forvent dere allverden for våre skills er ikke akkurat enorme: Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Eg må seie at det er imponerande av Terje å lande BS360 på den måten, som når han tok høgderekorden. Og gratulerer til Artur Longo, sjølv om eg hadde trudd Ladley skulle ta sigeren etter sistehoppet til Longo. Endret 21. februar 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det trynet så ikke digg ut nei. Vi var og lekte litt ute her sist helg. Vi tokk masse bilder og lagde en film, ikke forvent dere allverden for våre skills er ikke akkurat enorme: Fet film det, så morro ut Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Grei film, men dere skulle nok hatt et bedre sted å lage hopp. Så ut som dere fikk litt lite fart på et litt lite hopp og et dårlig sted å lande. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå