NothinDoin™ Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 du må fortsette 180'n, ikke stopp.. Bare prøv deg fram, alle tryner Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Tre ting: 1. Syn 2. Fart 3. Selvtillit Om du kan ta 180 på hopp er det bare å titte litt mer over skulderen så sitter 3-ern der etter et par tre-fire tryn. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Noen som har tips for å forhindre at jeg kommer helt skeivt i lufta når jeg prøver rotere fs 3/5 på litt større hopp (de med mer sprett?) (de rød i tryvann), og ved bs 3 på alle hopp? EDIT Ender med at overroterer til 450 og lander på ræva Siden han andre fikk svar, prøver jeg quote meg selv fra forrige side. Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 lagde hopp ute! litt hjelp m traktor.. xD ca 1.5 m høyt m gap! drar 360 greit nå! sliter litt m landing dA! Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Faen, skulle ønske jeg hadde traktor Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Noen som har tips for å forhindre at jeg kommer helt skeivt i lufta når jeg prøver rotere fs 3/5 på litt større hopp (de med mer sprett?) (de rød i tryvann), og ved bs 3 på alle hopp? EDIT Ender med at overroterer til 450 og lander på ræva Du kan prøve litt mindre sving på hoppkanten og mer vekt på framfoten. Roter med skuldrene og blikket, ikke ved å svinge. Om du starter spinnen med noe liknende en scoopet nollie vil du få vekten og posisjonen jeg mener. Problemet er vel at du blir for corcka slik at halve rotasjoner fungerer men ikke hele? Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) -Jungeldyret, tryvann sier du? KAnskje jeg kan komme og se på deg, så hjelpe deg litt? Er ofte der og varingskollen, gjerne 3-4 ganger i uka. Endret 10. februar 2009 av Fox Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 lagde hopp ute! litt hjelp m traktor.. xD ca 1.5 m høyt m gap! drar 360 greit nå! sliter litt m landing dA! Så digg ut ass! Jeg vil også ha traktor Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Eventuelt løp og kjøp + kjøp + kjøp Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 ellr få den som pleier å måke til å lage en haug der du vill ha hoppet, og forme det ut med spade etterpå! Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg syntes dette var en veldig bra guide til 360. Lillebroren min klarte det med en gang etter å ha sett denne videoen... Føler egentlig at backside blir lettere enn frontside når det gjelder 360... Blir lettere å lande... Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Planlegger å lage en liten snowboardfilm. Ikke noe store greier, ingen syke triks, men rett og slett bare en liten video for jeg syns det er gøy. Noen som har erfaringer eller tips å dele? Lenke til kommentar
safags Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Få til litt forskjellige vinkler, follow cams. Lek deg med focus og farger. Ellers er det bare å prøve seg ut. Er på samme stadiet Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 follow cams!!!! det er kjempe gøy!!!! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Fet det ja, men ikke når kameramannen er ustø på hånden, så resultatet blir ræva.. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Om man skal kjøre follow er det greit å putte litt vekter på kameraet, da blir det som regel mindre risting siden det får større masse som krever mer energi for bevegelse. Se forøvrig Newtons lover om energi. Endret 12. februar 2009 av cbastus Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 skal til hamar i morra! noen som vet om hvor jeg kan få tak i googles?? veit om formatshop, også Burton, men går det ann å dra innom burton som en butikk ellr har de kun nettbutikk? :S Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Burton har et lagerutsalg, åpent torsdag og fredag fra kl 1700 til 2000 så vidt jeg vet (mer info her). Nå er det snowboard på NRK3! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå