Gå til innhold

Den store Snowboardtråden

jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ute ved siden av huset og bygde hopp og satt opp hjemmelagde rails og bokser i kveld.

Planen var å ta bilder, men etter at speilrefleksen gikk i et ublidt møte med asfalten, satt jeg bare igjen med et gammelt, digitalt kompaktkamera som viste seg å være umulig å bruke under de mørke lysforholdene. Kameraet har få innstillingsmuligheter, og lukkertiden ville aldri under 1/4 sekund. Selvom bildene uteble, var det moro å holde på litt en lørdagskveld da det uansett ikke skjedde noe annet gøy. Utrolig hva en eldgammel traktor, 40 centimeter våt snø og ungdommelig pågangsmot kan få til.

Nedenfor er det et par av forsøkene på bilder, som dere ser, totalt mislykkede. Etter disse bildene kom det opp et hopp til og en boks.

PS: Post bilder hvis dere har, folkens. Det gjør tråden litt mer spennende.

post-134263-1234042693_thumb.jpg

post-134263-1234042719_thumb.jpg

post-134263-1234042741_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Var ute ved siden av huset og bygde hopp og satt opp hjemmelagde rails og bokser i kveld.

Planen var å ta bilder, men etter at speilrefleksen gikk i et ublidt møte med asfalten, satt jeg bare igjen med et gammelt, digitalt kompaktkamera som viste seg å være umulig å bruke under de mørke lysforholdene. Kameraet har få innstillingsmuligheter, og lukkertiden ville aldri under 1/4 sekund. Selvom bildene uteble, var det moro å holde på litt en lørdagskveld da det uansett ikke skjedde noe annet gøy. Utrolig hva en eldgammel traktor, 40 centimeter våt snø og ungdommelig pågangsmot kan få til.

Nedenfor er det et par av forsøkene på bilder, som dere ser, totalt mislykkede. Etter disse bildene kom det opp et hopp til og en boks.

PS: Post bilder hvis dere har, folkens. Det gjør tråden litt mer spennende.

Det hoppet/gapet så jævlig fint ut! Skulle ønske jeg hadde traktor :hrm:

Lenke til kommentar

Hehe ja, det ble rimelig fint når vi var ferdige ja, dog det er litt vanskelig å prøve på nye triks. Får veldig liten tid til å "stille" oss inn foran hoppet. Bygde uansett et mindre hopp på siden, med mer sprett som man ikke trenger så mye fart for å komme over, med tanke på å øve på spin-triks.

Edit:

Val Thorens så riiimelig smooth ut.

Edit2:

For alle Kristiansandere, Tveit Skisenter åpnet i dag.

Endret av Startfanet
Lenke til kommentar
Hehe ja, det ble rimelig fint når vi var ferdige ja, dog det er litt vanskelig å prøve på nye triks. Får veldig liten tid til å "stille" oss inn foran hoppet. Bygde uansett et mindre hopp på siden, med mer sprett som man ikke trenger så mye fart for å komme over, med tanke på å øve på spin-triks.

Edit:

Val Thorens så riiimelig smooth ut.

Edit2:

For alle Kristiansandere, Tveit Skisenter åpnet i dag.

Sweet! :D Åpningstider?

Lenke til kommentar

Som sikkert mange av dere vet nå så har jeg brekt armen min (jeg syns så synd på meg selv så jeg syter om det til så mange som mulig) Jeg fikk av meg gipsen for 3-4 uker siden. Ihvertfall fikk jeg beskjed av legen å vente med å stå på brett til påsken. Men jeg er så utålmodig så jeg tenkte meg opp på fjellet til vinterferien. Det er ikke snakk om å hoppe eller noe slikt.

Men det som er viktig er at jeg ikke må belaste armen fryktelig. jeg har stått i en god stund så tviler egentlig på at jeg kommer til å tryne hvis jeg bare kjører vanlig. Men hvis uhellet er der så vil jeg kunne ha beskyttelse mot det.

Jeg gikk i kjellern og tørka støv av boksen med trikserulleskøytene og utstyret. Der fant jeg håndleddsbeskyttelser. Har sett litt på nettet der står det at det ikke anbefales. Man burde heller bruke håndleddsbeskyttelser som er lagd for snowboard.

Men tror dere jeg kan bruke disse rulleskøyte håndleddsbeskyttelsene? Det er da bedre enn ikke noe? eller er det bare værre?

http://0o2471.net/l/8566 Det der må være drømmen!

Endret av JiGGe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...