Startfanet Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 "Kom å ta på meg, jeg har nok av sting til alle!" Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 mmm, høres bra ut Men er fet å ha knekt et par ting i løpet av livet... Jeg har bare knekt rumpa en gang... xD Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Noen som har tips for å forhindre at jeg kommer helt skeivt i lufta når jeg prøver rotere fs 3/5 på litt større hopp (de med mer sprett?) (de rød i tryvann), og ved bs 3 på alle hopp? Ender med at overroterer til 450 og lander på ræva Endret 7. februar 2009 av -Jungeldyret Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 mmm, høres bra ut Men er fet å ha knekt et par ting i løpet av livet... Jeg har bare knekt rumpa en gang... xD Lov å spørre hvordan du fikk til dette? Aldri hørt at noen har klart å knekke rumpa. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Halebeinet/rumpa xD Bare å lande på is det, så går resten av seg selv Har kjøpt rompebeskytter nå, og den har reddet meg flere ganger.. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Oj, det hørtes ikke digg ut! Vet du om noe beskyttelse mot håndledd i bakken? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 mm, de har jo håndledsbeskyttelse... Sånn stiv skinne på en måte som man tar på som en hanske.. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Var ute ved siden av huset og bygde hopp og satt opp hjemmelagde rails og bokser i kveld. Planen var å ta bilder, men etter at speilrefleksen gikk i et ublidt møte med asfalten, satt jeg bare igjen med et gammelt, digitalt kompaktkamera som viste seg å være umulig å bruke under de mørke lysforholdene. Kameraet har få innstillingsmuligheter, og lukkertiden ville aldri under 1/4 sekund. Selvom bildene uteble, var det moro å holde på litt en lørdagskveld da det uansett ikke skjedde noe annet gøy. Utrolig hva en eldgammel traktor, 40 centimeter våt snø og ungdommelig pågangsmot kan få til. Nedenfor er det et par av forsøkene på bilder, som dere ser, totalt mislykkede. Etter disse bildene kom det opp et hopp til og en boks. PS: Post bilder hvis dere har, folkens. Det gjør tråden litt mer spennende. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Luksus med egen traktor til å bygge jumps da Kjipt med kameraet, men noen bilder blei det jo Noen bilder fra Val Thorens her; Fikk ikke til å vise disse direkte, så bare kopier linkene http://0o2471.net/l/8566 http://0o2471.net/l/8567 http://0o2471.net/l/8568 Endret 7. februar 2009 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Var ute ved siden av huset og bygde hopp og satt opp hjemmelagde rails og bokser i kveld.Planen var å ta bilder, men etter at speilrefleksen gikk i et ublidt møte med asfalten, satt jeg bare igjen med et gammelt, digitalt kompaktkamera som viste seg å være umulig å bruke under de mørke lysforholdene. Kameraet har få innstillingsmuligheter, og lukkertiden ville aldri under 1/4 sekund. Selvom bildene uteble, var det moro å holde på litt en lørdagskveld da det uansett ikke skjedde noe annet gøy. Utrolig hva en eldgammel traktor, 40 centimeter våt snø og ungdommelig pågangsmot kan få til. Nedenfor er det et par av forsøkene på bilder, som dere ser, totalt mislykkede. Etter disse bildene kom det opp et hopp til og en boks. PS: Post bilder hvis dere har, folkens. Det gjør tråden litt mer spennende. Det hoppet/gapet så jævlig fint ut! Skulle ønske jeg hadde traktor Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Hehe ja, det ble rimelig fint når vi var ferdige ja, dog det er litt vanskelig å prøve på nye triks. Får veldig liten tid til å "stille" oss inn foran hoppet. Bygde uansett et mindre hopp på siden, med mer sprett som man ikke trenger så mye fart for å komme over, med tanke på å øve på spin-triks. Edit: Val Thorens så riiimelig smooth ut. Edit2: For alle Kristiansandere, Tveit Skisenter åpnet i dag. Endret 8. februar 2009 av Startfanet Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 perfekte forrhold i trysil i helga!!!! vi planla og ta bilder i dag, men vi kjørte bak snøscooter i pudder i stedet.. xD også bygde vi ett kjempe hopp som vi prøvde litt flips på osv! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hehe ja, det ble rimelig fint når vi var ferdige ja, dog det er litt vanskelig å prøve på nye triks. Får veldig liten tid til å "stille" oss inn foran hoppet. Bygde uansett et mindre hopp på siden, med mer sprett som man ikke trenger så mye fart for å komme over, med tanke på å øve på spin-triks. Edit: Val Thorens så riiimelig smooth ut. Edit2: For alle Kristiansandere, Tveit Skisenter åpnet i dag. Sweet! Åpningstider? Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Weekend 11:00 til 17:00 Hverdager 17:00 til 21:00 En kamerat ut av selvmekka hopp tidligere i dag. Endret 8. februar 2009 av Startfanet Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Enig, hoppet så jævlig digg ut. Kult bilde også Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Som sikkert mange av dere vet nå så har jeg brekt armen min (jeg syns så synd på meg selv så jeg syter om det til så mange som mulig) Jeg fikk av meg gipsen for 3-4 uker siden. Ihvertfall fikk jeg beskjed av legen å vente med å stå på brett til påsken. Men jeg er så utålmodig så jeg tenkte meg opp på fjellet til vinterferien. Det er ikke snakk om å hoppe eller noe slikt. Men det som er viktig er at jeg ikke må belaste armen fryktelig. jeg har stått i en god stund så tviler egentlig på at jeg kommer til å tryne hvis jeg bare kjører vanlig. Men hvis uhellet er der så vil jeg kunne ha beskyttelse mot det. Jeg gikk i kjellern og tørka støv av boksen med trikserulleskøytene og utstyret. Der fant jeg håndleddsbeskyttelser. Har sett litt på nettet der står det at det ikke anbefales. Man burde heller bruke håndleddsbeskyttelser som er lagd for snowboard. Men tror dere jeg kan bruke disse rulleskøyte håndleddsbeskyttelsene? Det er da bedre enn ikke noe? eller er det bare værre? http://0o2471.net/l/8566 Det der må være drømmen! Endret 8. februar 2009 av JiGGe Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det er vel bedre enn ingenting ja, iom at du støtter opp hånleddet litt ivertfall.. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg er utrolig dårlig på snowboard, så noen som har tips til hvordan jeg skal klare å ta 360? Skjønner ikke hvordan man skal klare å ta det liksom. 180 går helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå