Sondre Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bindingene mine løsner (skruene går opp) alltid etter 3-4 timer i bakken, uansett hvor hardt jeg skrur dem fast. Har noen forslag til hvordan jeg kan fikse det, eller må jeg få meg nye bindinger/nytt brett? Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Var på Varingskollen idag, herlig! Skal være der imorra til søndag Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Bindingene mine løsner (skruene går opp) alltid etter 3-4 timer i bakken, uansett hvor hardt jeg skrur dem fast. Har noen forslag til hvordan jeg kan fikse det, eller må jeg få meg nye bindinger/nytt brett? Blått Loctite skruelim. Koster rundt 50 spenn på Byggmax. Forøvrig burde du ikke skru skruene dine "drithardt" fast. Eneste som skjer er at du løsner insertnsene fra plata. Bruk skruelim og skru de litt mer enn håndfast, du skal ikke trenge bruke alt du har av styrke for å få de til å sitte. Endret 5. februar 2009 av cbastus Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ikke bruk locktite.. Jeg gjorde det, endte med at baseplaten knakk. Det står også i manualen du får med bindingene at man ikke skal bruke det.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Man får vel forskjellige typer med locktite da, noen er kraftigere enn andre. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jaja, men man skal helst ikke bruke det.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg tenker å bestille en slags pakke med smøring, utstyr osv på Ebay, men veit ikke hva jeg trenger. HAr noen bra info om åssen man skal smøre brettet sitt, og hva man trenger til det? Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Vel. De fleste snowboardskruer leveres med et produkt à-la blå Locktite threadlocker. Det er lim ment på vibrasjoner og kulde, så den er sei og fin selv ved -60. Som kisen over sier, det finnes flere typer Locktite. Locktite er et merke, ikke et produkt. Du kan også teste gjengeteip. Skjer en tynn stripe og klistre den langs (nedover) skruen. Har gjort det samme men med en serviett en gang, funka fint som en kjapp fiks. Alternativt kan du kjøpe nye skruer, eller gjenge opp insertene med en gjengebakke og kjøpe en skrue med litt større diameter. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Takk skal du ha! Jeg skal prøve med gjengeteip. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er det noen som har vært i Tryvan i år? Har laner om å dra dit på søndag, men hvis det ikke er bra det, blir det varing i stedet. Lenke til kommentar
safags Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nei ass, Trysil; Fredag - Søndag. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er det noen som har vært i Tryvan i år?Har laner om å dra dit på søndag, men hvis det ikke er bra det, blir det varing i stedet. Var der i kveld. Ganske bra forhold i mine øyne. Nå driver jeg ikke særlig med jibbing osv, men ser ut som en del hopp osv er åpent. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Sjekker innom her daglig og jeg får bare mer å mer lyst til å stå. Har fått av gipsen etter at jeg brakk den i jul men jeg må enda vente til påsken før jeg får lov til å belaste den 100% Jeg vet ikke helt om jeg klarer å holde meg så lenge Endret 5. februar 2009 av JiGGe Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Er det noen som har vært i Tryvan i år?Har laner om å dra dit på søndag, men hvis det ikke er bra det, blir det varing i stedet. Tryvann har fått til en ganske bra park nå. Har en del forskjellige hopp og bokser, og er ganske morsom å kjøre i. Ville i utgangspunktet ikke anbefalt å dra dit på en søndag, da det stort sett er møkk fullt om det er bra vær. Om du er student anbefaler jeg en fredag, om de fortsatt kjører frozen friday (Halv pris på kveldskort). edit: http://www.tryvann.no/index.jsp?c=77128&exp=77128 .. Ser ut som de har tilbudet fortsatt. Var der oppe mandag / Onsdag / Torsdag, og skal opp dit idag, er knallforhold. /Ocu Endret 6. februar 2009 av Ocularis Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Snør som bare pokker i Kristiansand nå, backyard-kjøring ftw! Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 snør masse her(hedmark)!!! skal opp til trysil nå om 10 min! ^^ hørt att det har kommet en wallride opp dit nå!!! den MÅ testes ass! Lenke til kommentar
safags Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Nå har du noe du kan skryte på deg damer iallefall ! Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Nå har du noe du kan skryte på deg damer iallefall ! Yes, haha:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå