Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bindingene mine løsner (skruene går opp) alltid etter 3-4 timer i bakken, uansett hvor hardt jeg skrur dem fast. Har noen forslag til hvordan jeg kan fikse det, eller må jeg få meg nye bindinger/nytt brett?

Blått Loctite skruelim. Koster rundt 50 spenn på Byggmax.

Forøvrig burde du ikke skru skruene dine "drithardt" fast. Eneste som skjer er at du løsner insertnsene fra plata. Bruk skruelim og skru de litt mer enn håndfast, du skal ikke trenge bruke alt du har av styrke for å få de til å sitte.

Endret av cbastus
Lenke til kommentar

Vel. De fleste snowboardskruer leveres med et produkt à-la blå Locktite threadlocker. Det er lim ment på vibrasjoner og kulde, så den er sei og fin selv ved -60. Som kisen over sier, det finnes flere typer Locktite. Locktite er et merke, ikke et produkt.

 

Du kan også teste gjengeteip. Skjer en tynn stripe og klistre den langs (nedover) skruen. Har gjort det samme men med en serviett en gang, funka fint som en kjapp fiks.

 

Alternativt kan du kjøpe nye skruer, eller gjenge opp insertene med en gjengebakke og kjøpe en skrue med litt større diameter.

Lenke til kommentar

Sjekker innom her daglig og jeg får bare mer å mer lyst til å stå. Har fått av gipsen etter at jeg brakk den i jul men jeg må enda vente til påsken før jeg får lov til å belaste den 100% :(

Jeg vet ikke helt om jeg klarer å holde meg så lenge :p

Endret av JiGGe
Lenke til kommentar
Er det noen som har vært i Tryvan i år?

Har laner om å dra dit på søndag, men hvis det ikke er bra det, blir det varing i stedet.

 

Tryvann har fått til en ganske bra park nå.

Har en del forskjellige hopp og bokser, og er ganske morsom å kjøre i.

 

Ville i utgangspunktet ikke anbefalt å dra dit på en søndag, da det stort sett er møkk fullt om det er bra vær.

Om du er student anbefaler jeg en fredag, om de fortsatt kjører frozen friday (Halv pris på kveldskort).

edit: http://www.tryvann.no/index.jsp?c=77128&exp=77128 .. Ser ut som de har tilbudet fortsatt.

 

Var der oppe mandag / Onsdag / Torsdag, og skal opp dit idag, er knallforhold.

 

 

/Ocu

Endret av Ocularis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...