ApeiBur Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Bestillte et Forum Substance brett og Raiden Zero bindinger i dag, og jeg kjøpte et par DC Balance boots på torsdag. Økonomien er rimelig skadeskutt nå, men digg med nytt utstyr Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Geilo om 8 timer!! yea, skal bli fett. 32 snowboard camp. Fox, hvordan ser du ut(edit: klær altså)? står en del i tryvann/varing selv Endret 27. januar 2009 av Axl91 Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Grønn/Gul Har postet meg selv en del sider tilbake i her tråden. Hva med deg? Endret 28. januar 2009 av Fox Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Skal til Hovden denne helga:) Gleder meg. Noen andre? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Kjenner 2 til som skal opp Rop Preben og Kristoffer ut i bakken, så finner du de kanskje ^^, Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Hehe, will do. Forresten, til alle dere som ikke får stått i helga: På Hovden er det meldt -14 grader, full sol og 0,5m/s. Endret 30. januar 2009 av Startfanet Lenke til kommentar
.vision Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Er det noen som har noen formening om nytt brett til en forholdsvis nybegynner? Sto veldig mye før, men har ikke vært i bakken de siste åra, så jeg anser meg selv som nybegynner. Tenkte jeg skulle kjøpe en grei og rimelig pakke. Det står i mellom to varianter nå. Enten Nitro Swindle 157 eller Burton Clash 160. eller Slik jeg har forstått det, så er det to ganske forskjellige brett. Burtonbrettet er mer freeride og lagt mer vekt på allroundkjøring. Nitro på sin side er mer freestyle og ganske mykt. Jeg føler jeg er en allrounder, men kan jo ikke unngå å ha det litt gøy i parker osv heller. Med disse følger det med Raiden Strike bindinger. Har noen gamle snakesboots fra før. Orker ikke kjøpe nye sko. Meg: Vekt: 85kg (på vei nedover.. lol) Høyde: 183 Skostr: 43-44 Hvilket brett velger jeg? Håper på kjapt svar, skal bestilles snarest. Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Har et Clash-brett selv, og kan anbefale det om du liker å kjøre fort både i og utenfor løypene. Knallgodt brett. Lenke til kommentar
.vision Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Takker for kjapt svar. Jeg har ikke hatt mulighet til å se det IRL, så jeg vet ikke noe mer enn det jeg leser om det. Hvor mykt er det? Egner det seg litt til park også? rails osv? Er veldig nysgjerrig på å prøve Nitrobrettet. Er det noen som har erfaring med det? Endret 31. januar 2009 av .vision Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Hvis du ønsker å kjøre park ville jeg gått for Swindle, ene og alene for lengden. 160 er som å skate street med et longboard. Tror forøvrig Blunt er et bedre allround brett selv om begge er for park. Om mulig kan du jo gå ned på lengden? Jeg er 182 og 75kg, jeg trivdes veldig godt på 155 på rails men byttet til et 157 for stabilitet og muligheter for litt annet enn bare park. Uansett er vel greia bare å kjøpe et brett du synes virker fett. Om du er litt rusten trenger du jo uansett en sesong på å komme deg, du kan jo heller bytte brett senere utifra hvordan det du kjøper nå funker. Jeg kjørte forøvrig alle toppturene i fjor på et 157 true twin parkbrett med 65 cm stance uten setback, så det meste er nok mulig EDIT: Sorry, vi snakket om Clash ikke Blunt. Clash er jo et ennå bedre allround en Blunt, men 160 er fortsatt litt langt etter min mening. Endret 2. februar 2009 av cbastus Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kan jo si at jeg bytta til blunt i år og har vært veldig fornøyd med det sammen med semistive boots/bindinger.... Fint i parken og fint til cruising Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Noen som skal til Trysil i uke 8 eller? Lenke til kommentar
.vision Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Da kjører vi Nitro Swindle. Det holder sikkert i massevis uansett Takker for gode råd Lenke til kommentar
safags Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Noen som var på snowshow i helga? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Nah, men var Snowshow tryvann helga før Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 noen som vet sånn ca hvor mye det vill koste totalt om man handler for 320 dollar på dogfunk? : ) Lenke til kommentar
radalf Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noen som vet hvor jeg får kjøpt billige goggles? Nettbutikk eller real life spiller ingen roll. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 snowboardshop.no har 50% på alt nå da Lenke til kommentar
radalf Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Snowboardshop.no var vel grisedyre før 50% avslag Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 ja, du sier no der, hehe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå