Donnie Darko Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg har lyst til å søke Elverum, men er nok en stund til jeg kan det (: Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 X-games har ikkje lenger noko med ekstremsport å gjera. Heile eventet er berre eit gigantisk TV-show som skal tilfredsstille sponsorar og sjåarane. Sjølvsagt ville dei ikkje ha ein reprise på i fjor... hallo, USA vant jo ikkje då. Enig, det er patetisk fra deres side synes jeg. Money talks -.- Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg vurderer å kjøpe Kupongkort til Varingskollen, hvor mange klipp koster det å ta tog til Varingskollen. Noen som veit? Jeg har månedskort for kun Oslo. Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 jeg bor ikke langt fra elverum, de har en del rails, boxer og sånt ståendes utenfor skolen der de driver på litt! ;D Lenke til kommentar
safags Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Kjørte street på tirsdag. Var en wire som gikk ca 60 grader oppover. og måtte ha noe jævli med fart. Var jævli gøy bortsett fra at jeg forværra slaget mot halebeinet. og at jeg mista min 20 dager gamle mobil! argh! Noen som har noen spessielle råd mot smerter i halebeinet? Skal på 32 snowboard camp på geilo til uka, skal helst bli helt bra før det:P Ræv beskytter! Hjelper no sykt Har du plastisk eller puter? Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Har vært en tur i Hemsedal. Fantastiske forhold i et fantastisk anlegg. Hemsedal er nå tilbake på toppen av mine favoritt anlegg Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kjørte street på tirsdag. Var en wire som gikk ca 60 grader oppover. og måtte ha noe jævli med fart. Var jævli gøy bortsett fra at jeg forværra slaget mot halebeinet. og at jeg mista min 20 dager gamle mobil! argh! Noen som har noen spessielle råd mot smerter i halebeinet? Skal på 32 snowboard camp på geilo til uka, skal helst bli helt bra før det:P Ræv beskytter! Hjelper no sykt Har du plastisk eller puter? RED Mens Impact Shorts.. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg lurer på om jeg ikke skal skaffe meg en sånn shorts.. Flyr alltid på halebeinet, hver sesong. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Noen som vet hvor man får sweet hjelmer til en grei penge? Har sett dem til akseptable priser, mens andre butikker har overprisa dem ganske bra. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Anton's selger de til normal pris, har ennå ikke sett en Sweet hjelm på tilbud - selv ikke fjorårets modeller. Prisen varierer ganske bra fra modell til modell. Den rimeligste er Trooper Halfcut (HC) til ~1600. Sweet forhandlere Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er det så veldig stor forskjell på Trooper og Rooster egentlig? Sånn ved første øyekast, så ser det ut som at Rooster går litt lengre ned i nakken. :hmmm: Også en ting til.. Jeg tenker på å kjøpe meg et nytt brett, men har ikke så allverdens mye penger å bruke. Kom over dette brettet til GNU: http://gnu.com/snowboards/chb.html (håper link funker) Kosta ikke så forferdelig mye, og GNU er samme merket som jeg alltid har kjørt på ^^ Noen tips/erfaringer? Som sakt, offpist og vanlig kjøring i bakkene, ikke jibbing. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Rooster har et helstøpt kevlarskall mens Trooper har segmenter av ABS og kevler. Rooster kan derfor ha mindre skum og lavere profil siden slagskader forplanter seg bedre i skallet, å helstøpe kevlar på denne måten er riktignok dyrere prosess. Personlig synes jeg Trooper HC er den stiligste hjelmen, selv med sin ekstra bulk, men begge er stilige. Selv har jeg en Rooster. Mer om Sweet tech. Har ikke erfaring med GNU, så der kan jeg ikke si så mye. Brettet du linker til har sentrert stance, så for pudder og pist er det kanskje ikke det beste valget, dog er det directional flex som kanskje hjelper litt. Her kan du lese litt mer om det. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Nice, fikk bra tilbakemelding ihvertfall. Faktisk ikke så mye man sparer på å handle fra utlandet heller. Anyway, har du et brett du kan anbefale? Rundt 3k. Og ang hjelmene, så er jeg enig i at Trooper er tøffest. Regner da med at den vil beskytte hodet bedre enn en 8år gammel Protec hjelm Tenker jeg tar meg en tur innom srfsnosk8 sjappa i morra, de har forhåpentligvis noen som kan hjelpe meg, hehe. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Har ikke stålkontroll på brett, selv har jeg vært fornøyd med K2 (fire av mine seks brett er K2, kjører nå på et Believer - et rimlig brett som fungerer bra i løype og greit nok offpist så lenge det er litt bratt), en kompis har god erfaring med Gnu, Nitro og Rome. De fleste merkene har nok stabile saker, eneste jeg har merket med er at Burton er overpriset i forhold til kvalitet. Om du skal sjekke litt rundt i Oslo burde du stikke innom White Water ved Grensen, de gir alltid kjempeservice og har god erfaring, de selger Stepchild og Rome. SnoSrfSkt er for det meste Burton om jeg ikke tar helt feil. Dogfunk.com som jeg lenket til har en live chat du kan teste. De pleier ha greie meninger som kan hjelpe deg litt, du trenger jo ikke kjøpe av de for å få hjelp. Om du er i nærheten av Lillehammer er Sheriff drevene på Nitro, du kan jo ringe dem og høre litt der også. Det er greit å få et brett som passer bindingene og skoene dine i respons. Et stivt brett med myke støvler er ikke gunstig, og omvendt. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hmm. Jeg kan faktisk ikke se noen burton brett på srfsnoskt, men det hindrer jo ikke å dra innom den andre sjappa. Har ingen fancy støvler, så kanskje jeg burde ta dem med for å få en vurdering. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg har kjøpt sesongkort nu på tryvann og varingskollen Nu blir det ominst 3 ganger i uka på meg ÅSsen er srfsnosk8 egentlig? Har aldri tatt tur innom dem, veit ikke åffer Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hvor er egentlig Varingskollen? Langt fra tryvann? Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Varingen ligger i Nittedal, 20-30 min utenfor Oslo. Ikke lenger enn Tryvann egentlig, bare nordover i stede for vest. Kart Edit: Toget til Varingen stopper i bunn av anlegget, i motsetning til Tryvann hvor du må gå i 15 min. Endret 27. januar 2009 av cbastus Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) .... SnoSrfSkt er for det meste Burton om jeg ikke tar helt feil..... SrfSnoSk8 har GNU, LibTec, FTwo, Rome, Nitro, Capita og Ride... men ikke burton =) Endret 27. januar 2009 av MrEspen Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Tydeligvis en stund siden jeg har vært der. For en sesong eller to siden hadde de stort sett bare Burton. Det var der jeg så Dominant slick med syremønsteret første gang: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå