Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er jeg kommet hjem fra Tryvann.. Deilige forhold. Savner dog kjappere stolheis i terrengparken, tok altfor lang tid i forhold til kjøretiden i parken. Skulle egentlig til Varingskollen i morrra, men tog til Hakadal gidder vi ikke. Koster vel spchenn?

 

Forøvrig redda tre snille Oslo-ungdom oss fra timesvis med leting etter T-banen når vi skulle hjemover. Noen av dere :) ?

Endret av Startfanet
Lenke til kommentar
Da er jeg kommet hjem fra Tryvann.. Deilige forhold. Savner dog kjappere stolheis i terrengparken, tok altfor lang tid i forhold til kjøretiden i parken. Skulle egentlig til Varingskollen i morrra, men tog til Hakadal gidder vi ikke. Koster vel spchenn?

 

Forøvrig redda tre snille Oslo-ungdom oss fra timesvis med leting etter T-banen når vi skulle hjemover. Noen av dere :) ?

 

Stolheisen i terrengparken er syyykt treg, og etter 1300 i dag ble det litt i overkant lange køer for en såpass kort bakke. Men forholdene var hvertfall veldig fine =) En billett med toget til Varingskollen koster faktisk ikke stort mer enn en t-bane billett, så det er egentlig ikkenoe å tenke på, tror toget koster 36 kroner ellerno, og stasjonen er rett i bånn av bakken, så man slipper å lete etter holdeplassen når man skal hjem igjen :p

Lenke til kommentar
varing er bedre synes jeg :)

 

her er jeg misfornøyd med hafjell, mye is!!! huffhuffhuff, også det er mange respekteløse drittunger(13-17år) med twintip. Hater dem!!! De viser ikke respekt for "den usynlige kø" før hoppene i parken..

 

Har det ikke snødd på hafjell i dag? Var sikker på at det skulle snø omtrent hele østlandet jeg. Hemsedal fikk endel i går hvertfall ettersom jeg hørte, spørs om jeg ikke må ta meg fri en dag og reise oppover en tur. Forresten helt enig ang. twintip mafiaen, mye drittunger uten respekt...

Lenke til kommentar
Har det ikke snødd på hafjell i dag? Var sikker på at det skulle snø omtrent hele østlandet jeg. Hemsedal fikk endel i går hvertfall ettersom jeg hørte, spørs om jeg ikke må ta meg fri en dag og reise oppover en tur. Forresten helt enig ang. twintip mafiaen, mye drittunger uten respekt...

 

Jo, i begynnelsen var det bra. Etterhvert ble bakken slitet ut, dermed kom det is fram. Det sugde :(

 

 

 

Espen-kun, det er veldig enkelt og logiskt. Du ser noen som står og venter, de står faktisk i "kø". F.eks. Når jeg begynner å reise meg opp etter å ha satt og så på folk som hoppet, så kjører jeg nedover til hoppene. Plutselig kommer det en med twintip i stor fart inn parken og kjører rett til hoppene, sånt funker det ikke! Ærligtalt, det går ann å bruke øye og hjerne da vil du skjønne åssen det funker.

 

 

Commencal, i det siste har jeg begynt å bli frekk mot sånne folk. Jeg liker egentlig ikke å være frekk mot snowboard- og twintipkjørere, fordi vi er et liten, koselig miljø som må ta vare på hverandre. Vi skal ha det gøy, showbiz. Men nu har jeg gitt opp med drittunger med twintip, de fortjener ikke mitt respekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...