Jon_Martin Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Er gøy ja Er hvertfall et alternativ når man bor 1 times kjøring unna nærmeste anlegg, og de har kun åpent i helgene. Noen som har noen tips/tegninger til bygging av box? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jon_Martin: Den rail-tingen så fet ut! Kan du forklare den? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg brukte denne guiden da jeg bygde... Holdt meg ikke helt til tegninga, men den ble fet Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 NothinDoin: Takk for guiden Du har vel ikke tilfeldigvis noen bilder av din? Jungeldyret: Den er egentlig veldig simpel; fikk tak i 2 avløpsrør (hvite rør med ca 5 cm diameter) og skrudde de fast på 4 treklosser på ca 20x20cm. For øyeblikket er det en god del snø her, så bygger den opp litt som jeg vil ha den, men når det blir mindre snø, tenker jeg å sette den opp på støtter slik at den blir litt høyere over bakken Brukte foresten videoen som inspirasjon Tror det er identiske rør. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hmm, sletta de... Gidder ikke ta nye.. Tror Startfanet har de? Hvis du har, feel free to put'em out Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Etter et lite dykk i papirkurven fant jeg bildene av boksen din, NothinDoin:) Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Fet den! Tenkte å bygge min helt plain oppå. Eller vil du anbefale den lille knekken du har på din? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Helt flat er vel det beste, siden jeg har problemer med at bretter skjærer seg inn i kanten på slutten av "knekken" Lenke til kommentar
safags Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Mekket en liten edit fra jula. Dette ble ikke den endelige. Siden masse piss med copyright og sånt. Så måtte slenge på en random sang. Så ikke noe syncha med videoen eller noe Og tricksa er ikke noe å skryte av. Sketchy alle sammen. Filmet bare en dag da. Uansett, hadde det gøy med kompiser. Det er det viktigste! her er den "ekte" om noen klarer å komme inn på den: http://www.new.facebook.com/video/video.ph...0074&ref=nf EDIT: Se den i HD please Og jeg er altså han på brett Endret 6. januar 2009 av GreVeen Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Kul video, men mye samme triks. Det er litt kjedelig, men ellers er det rein fryd å se på deg og kompisen din i videoen. Dere er flinke Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Utrolig stili video. Gøy med bra kvalitet Synd at alle spinns triksene på snowboard ble reverted untatt ett. Ødelegger mye å vri seg over fra switch til vanlig rett etter å ha landet. Så ut som en skikkelig koselig park, får håpe vi får noe med ligenende flyt på voss. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Digg video, GreVeen. Likte spesielt FS 360 indy (?) mellom 25-30. Parken så digg ut, bra flow på hoppa. Lenke til kommentar
freedomz Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) hei! har tenkt å bestille brett fra usa. enten dette: http://www.ladyboarder.com/roxy/womens__sn..._black_wmns.asp elller dette: http://www.dogfunk.com/dogfunk/ROM0120/Rom...ard-Womens.html eller dette: http://www.dogfunk.com/dogfunk/CPT0032/Cap...ard-Womens.html har nå et (for) langt og stivt brett, jeg er da altså en jente. og det jeg vil ha nå er et PARK brett, til railer, box og hopp, som er mykt og god pop. syns det rome brettet så morsomt ut men var litt skeptisk til de spesielle (?) kantene dems? hva tror dere? =) en ting til; hvor mye kan man regne med i frakt og toll og sånt? jeg har ikke bestilt no fra usa før, så veit ikke no om det. legger man det til når man betaler eller hva? og hvor lang leveringstid er det ca? Endret 6. januar 2009 av freedomz Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Moms kommer senere... 25/av prisen du betaler i butikk.. Det er ikke toll på sportsvarer. Rome er kvalitet rett gjennom! Det Rome brettet du fant der et et rent parkbrett som passer deg bra etter det du sa Hvor høy er du? Her er litt info om brettet . Endret 6. januar 2009 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Er det ikke toll på sportsvarer? Det var nytt for meg. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Mekket en liten edit fra jula. Dette ble ikke den endelige. Siden masse piss med copyright og sånt. Så måtte slenge på en random sang. Så ikke noe syncha med videoen eller noe Og tricksa er ikke noe å skryte av. Sketchy alle sammen. Filmet bare en dag da. Uansett, hadde det gøy med kompiser. Det er det viktigste! her er den "ekte" om noen klarer å komme inn på den: http://www.new.facebook.com/video/video.ph...0074&ref=nf EDIT: Se den i HD please Og jeg er altså han på brett Hvor var dette GreVeen? Parken så utrolig deilig ut. Fin video (: Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Så på en youtube vidio i sta at de har fått en ny bort ned bort kink box i hafjell. noen som kan svare meg på om det har kommet noe mer nytt? har ikke fått vært der etter parken åpna:( Lenke til kommentar
safags Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Takk for god respons! Det er Trysil. Nydelige forhold. Filmet på starten av dagen ( 9:00 ) Så helt ny preppet. Jeg er ikke så veldig god, men målene er å sette alle triksene cleant, få til noe bra på rails, og kanskje en 720. Endret 6. januar 2009 av GreVeen Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 trysil har blitt kjempebra nå da! digg m bratte landinger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå