Heilage Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Anon er et veldig godt merke. Du går nok ikke feil med det. (Jeg er lite merkebevisst, gode briller er gode briller, uansett merke.) Jeg anbefaler egentlig å prøve deg fram, gå i butikker og prøv forskjellige typer og modeller av forskjellige merker. Ta den som passer best. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Ja, jeg skal prøve i butikker men greit med erfaringer. I butikken får jeg ikke vite hva som skjer med brillene over langvarig bruk med knall og fall. Edit: Formulerte meg veldig dårlig. Endret 27. desember 2008 av Startfanet Lenke til kommentar
safags Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Noen som vet hvor de selger bent metal bindinger i Norge? Trenger en liten sak for å fikse den ene bindingen. Tror de lager bindingene på en annen måte en vanlige. Kan kanskje slenge opp bilder så dere vet hva slags deler jeg trenger Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Session Bergen har i allefall hatt det.. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Stor fordel om glasset utenpå er veeeldig glatt. Det hender det legger seg islag på glasset! Oakley briller har litt dårlig kvalitet, skal veldig lite til for at en linse på glasset sprekker. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Noen som vet hvor de selger bent metal bindinger i Norge? Trenger en liten sak for å fikse den ene bindingen. Tror de lager bindingene på en annen måte en vanlige. Kan kanskje slenge opp bilder så dere vet hva slags deler jeg trenger ouch, tror du bør ringe litt rundt til de butikkene som fører bent metal i Norge. http://www.bentmetal.com/shop.html Sweden: Permafrost Distribution Contact: Markus Snall Ph: +46-704-852846 Email:[email protected] United Kingdom: Holy Sport UK Contact: Olivier Estacade Email:[email protected] Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Herregud, det var så gøy!!! Deilig å stå på brett igjen siden påske. Var veldig rusten idag, men gøy! Varingskollen er et sted å anbefale Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Herregud, det var så gøy!!! Deilig å stå på brett igjen siden påske. Var veldig rusten idag, men gøy! Varingskollen er et sted å anbefale SKulle dit i dag jeg, men det ble ikke noe av Så vi drar i morgen i stede Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Noen som vet hvor de selger bent metal bindinger i Norge? Trenger en liten sak for å fikse den ene bindingen. Tror de lager bindingene på en annen måte en vanlige. Kan kanskje slenge opp bilder så dere vet hva slags deler jeg trenger srfsnosk8 fører disse bindingene, de holder til i bergen, stavanger og oslo. Det at disse stroppene ryker er et kjent problem. Kompis av meg fikk ny på srfsnosk8 i bergen i fjor. Og da var det flere som hadde ahatt problemer med det. Lenke til kommentar
safags Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Noen som vet hvor de selger bent metal bindinger i Norge? Trenger en liten sak for å fikse den ene bindingen. Tror de lager bindingene på en annen måte en vanlige. Kan kanskje slenge opp bilder så dere vet hva slags deler jeg trenger srfsnosk8 fører disse bindingene, de holder til i bergen, stavanger og oslo. Det at disse stroppene ryker er et kjent problem. Kompis av meg fikk ny på srfsnosk8 i bergen i fjor. Og da var det flere som hadde ahatt problemer med det. Tusen takk for mye respons! Skal høre med Session og Srfsnosk8 når jeg kommer hjem fra hytta. Her (i Trysil) er det ingen butikker som selger bent metal. Men er kjempe fornøyd med bent metal. Veldig gode og nokså solide:P Bare jævlig uheldig å klare å tråkke på den så den brakk/knekte/bøyde.. Så tar over en crappy nose binding fra et annet brett som nødløsning. Får opp en kompis i morgen. Det blir gøy Slenger opp noen bilder så dere vet hva problemet er. Sånn skal den se ut: Sånn er den nå: Sånn ca bindingen ser ut med den på: Dette er den delen jeg trenger. Den rundingen nederst er der den skal skrues på plass med resten av bindingen. Kan legge opp et bilde med bindingen montert hvis det er nødvendig? Hvis dere kjenner den igjen, eller vet om noen andre bindinger bruker et sånt system, eller bruker en sånn binding. Si ifra. Fyr løs med mer! Endring: La bildene i spoiler - Heilage Endret 28. desember 2008 av Heilage Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 forminsk bildene er du snill Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Var oppe på tryvann idag og testet ut det nye brettet. Uvant med fungerende stålkanter igjen! Pipen er sånn halvgod, det går ann å teste den litt. (Den er diiger, kom bare så vidt over kanten) Ellers er hopp nr 2 av de 3 store ved siden av pipen bra som vanlig. Det lange hoppet i den andre løypa (5m flate) var også konge, men jeg sleit med å få nok fart til å komme over hele. Og ja, det var utrolig mange folk som var ute for å teste julegavene sine. Lenke til kommentar
safags Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hm tror jeg skal prøve duck stance i morgen. 15/15. Ser mange som har det her Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Det suger når du vil stå i bakken, men ingen av vennene dine gidder Jeg vil gjerne stå i bakken imorra, men gidder faen meg ikke aleine... :/ Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Det er fun det også da... Finn deg noe å øve på, åsså prøver du det hele dagen... Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Du skal bare være glad du har muligheten. Akkurat nå ville jeg gjort mye for å kunne stå alene i hvilken som helst bakke. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Da var nye bindinger til brettet kjøpt! Burton Freestyle. Recap: Burton Clash (brett) Burton Freestyle (bindinger) Burton Ruler (sko) Klær: Columbia snowboardbukse Sessions Ridge-jakke med Recco Avalanche Rescue System Svart lue fra Whistler Oakley karbonfiberbriller Flexmeter-hansker med avstivning for håndledd Klar for Alpene! Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Litt av en pakke du har fått deg Da er det bare å komme seg ut og sette utstyret på prøve Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Lagde en liten tullefilm etter tryvannsturen idag, kan like så godt delen den her og. Er ikke akkuratt noe å skryte av men Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Fikk kjøpt nye goggles i dag! Det ble Ashbury Kaleidoscope med i fargen "Rust Red" med "Silver Mirror" - Robinshood i Kristiansand er første butikk i Norge som fører Ashbury! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå