Gå til innhold

Den store Snowboardtråden

jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Si ikke det, besøk en fysio terapaut og få han til å gi deg noen øvelser for pg bygge opp dette, har selv en far som fucka opp kneet på alle mulige måter (:p) i fjor, men han kunne stå på slalom i løpet av et par, tre mnder, han hadde though en operasjon.

Lenke til kommentar

Idag fant jeg ut at jeg klarte å tråkke på bindingene mine (??) Og så knakk/bøyde/brakk en av bindingsdelene. Dro overalt på fjellet på å finne nye. No way om at jeg betaler 100kr for EN jævla del til bindingene som er noe jalla de har hamstra inn. De var enten for små eller for store. Må en tur i bygda i morra og sjekke om de har noe der. Bent metal bindinger foresten! Driit digge. Låner brutterns brett en liten tur i morra.

Lenke til kommentar

Idag fant jeg ut at jeg burde ta det litt med ro.

Jeg satt ett nytt triks. 270 frontside board også snurre 360 rundt på curben.

Og da var jo jeg så tøff at jeg følte at jeg klarte alt sammen. Så jeg fant ut at big jumpet var ingen dum idè å prøve ut. (De som har vært i kongsberg i det siste så er det snakk om det helt til venstre sett ovenifra.)

Jeg kjørte på i grisefart, så var det en liten bulk rett før hoppkanten og jeg mista kontrollen. Så jeg lå helt flatt i lufta å fløy 6-8 meter og ett par meter høyt opp å landet langt ned i bakken, rett på ryggen.

Jeg er bare glad jeg ikke fikk noen store skader etter dette.

Lenke til kommentar
Jeg kjørte på i grisefart, så var det en liten bulk rett før hoppkanten og jeg mista kontrollen. Så jeg lå helt flatt i lufta å fløy 6-8 meter og ett par meter høyt opp å landet langt ned i bakken, rett på ryggen.

Jeg er bare glad jeg ikke fikk noen store skader etter dette.

Litt knall og fall må man regne med ;)

Er bare å komme seg opp igjen og gjøre hoppet uten den bulken!

Lenke til kommentar
Jeg kjører med svarte glossy Quiksilver-briller. :)

Sjæl ass, smoothe de.

Litt imponert over den lille kvaliteten det er på de Quiksilver brillene, hadde ikke forventet noe sånt :ph34r:

Heh, enstemmig positiv tilbakemelding! Så dere mener jeg heller burde går for disse sorte Anon-brillene?

Jeg ville nok helst kjøpt Dragon eller Quiksilver

Endret av AsbjørnH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...