-Jungeldyret Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Har tenkt meg en tur opp på tryvann i morgen, noen som vet hvordan det er der nå? Tenker på hvor hardt og isete det er... Lenke til kommentar
HighRoad Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Iflg. signaturen din har jo ikke det så mye og si.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Fikk nytt brett til jul, Burton Clash 158. Gleder meg vilt til Val Thorens i januar nå gitt. Grr, har booka tur dit med en vennegjeng en eller annen gang i mars, men må nok avbestille pga ødelagt kne. Kjedelig. Ai, den er kjip. =( Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Si ikke det, besøk en fysio terapaut og få han til å gi deg noen øvelser for pg bygge opp dette, har selv en far som fucka opp kneet på alle mulige måter () i fjor, men han kunne stå på slalom i løpet av et par, tre mnder, han hadde though en operasjon. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Var innom gamle sykeldelisk i bogstadveien idag. Endte opp med Burton Custom 158 og Burton Ion sko til en meget hyggelig pris Gleder meg stort til å dra i tryvann i morgen! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 I dag fant jeg ut at Volant-bindingene mine ikke passer på det nye Burton Clash-brettet. Da blir det nye bindinger på meg og. Lenke til kommentar
safags Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Idag fant jeg ut at jeg klarte å tråkke på bindingene mine (??) Og så knakk/bøyde/brakk en av bindingsdelene. Dro overalt på fjellet på å finne nye. No way om at jeg betaler 100kr for EN jævla del til bindingene som er noe jalla de har hamstra inn. De var enten for små eller for store. Må en tur i bygda i morra og sjekke om de har noe der. Bent metal bindinger foresten! Driit digge. Låner brutterns brett en liten tur i morra. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Idag fant jeg ut at jeg burde ta det litt med ro. Jeg satt ett nytt triks. 270 frontside board også snurre 360 rundt på curben. Og da var jo jeg så tøff at jeg følte at jeg klarte alt sammen. Så jeg fant ut at big jumpet var ingen dum idè å prøve ut. (De som har vært i kongsberg i det siste så er det snakk om det helt til venstre sett ovenifra.) Jeg kjørte på i grisefart, så var det en liten bulk rett før hoppkanten og jeg mista kontrollen. Så jeg lå helt flatt i lufta å fløy 6-8 meter og ett par meter høyt opp å landet langt ned i bakken, rett på ryggen. Jeg er bare glad jeg ikke fikk noen store skader etter dette. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Nu har jeg montert brettet mitt 15/15, altså begge bindingene står mot sin enden (---\--/---)... Er spent å teste imorra, om ingen hindrer meg. I det siste har jeg hatt problemer med sjukdom, men nu er jeg frisk Varingskollen imorra! Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg kjørte på i grisefart, så var det en liten bulk rett før hoppkanten og jeg mista kontrollen. Så jeg lå helt flatt i lufta å fløy 6-8 meter og ett par meter høyt opp å landet langt ned i bakken, rett på ryggen. Jeg er bare glad jeg ikke fikk noen store skader etter dette. Litt knall og fall må man regne med Er bare å komme seg opp igjen og gjøre hoppet uten den bulken! Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 How to: Være den fresheste fyren i bakken Ka tycks? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Ganske enkelt de styggeste brillene jeg tror jeg noen gang har sett. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Snowboarding har blitt altfor hipster dei to siste åra. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Heh, enstemmig positiv tilbakemelding! Så dere mener jeg heller burde går for disse sorte Anon-brillene? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 De var ikke så verst. De var iallefall ikke glorete, dog litt for mye mønster for min smak... Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Jeg kan ikke fatte og begripe at de sorte der ble for mye, men hver sin smak. Hva slags briller kjører du med? Endret 27. desember 2008 av Startfanet Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg kjører med svarte glossy Quiksilver-briller. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Jeg kjører med svarte glossy Quiksilver-briller. Sjæl ass, smoothe de. Litt imponert over den lille kvaliteten det er på de Quiksilver brillene, hadde ikke forventet noe sånt Heh, enstemmig positiv tilbakemelding! Så dere mener jeg heller burde går for disse sorte Anon-brillene? Jeg ville nok helst kjøpt Dragon eller Quiksilver Endret 27. desember 2008 av AsbjørnH Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Beklager, det var feil. De forrige brillene mine var Glossy Quiksilver, jeg kjøpte nye briller forrige sesong, og hadde glemt det. Oakley karbonfiberbriller med røde/oransje glass. Men de Quiksilverbrillene var latterlig gode. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg ville nok helst kjøpt Dragon eller Quiksilver Delte meninger, Frigata anbefalte meg Anon sterkt. Når det gjelder Quicksilver har en bekjent dårlige erfaringer på kvaliteten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå